بازدید 10755

دو خودکشی در دو نقطه تهران به خاطر فقر

کد خبر: ۸۸۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 12 March 2019

مشکلات مالی و فقر اقتصادی دو مرد را در آستانه نوروز به پایان خط زندگی رساند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، در نخستین حادثه که 19 اسفند ساعت 11:15 رخ داد مأموران کلانتری 112 ابوسعید در جریان مرگ مشکوک مرد 42 ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات شروع شد و بررسی‌ها نشان می‌داد که مرد جوان با خوردن سیانور به زندگی‌اش پایان داده است. او در دست نوشته‌ای که از خود به جا گذاشته بود از خانواده‌اش حلالیت طلبیده و انگیزه‌اش را از این کار مشکلات مالی، گرانی و شرمندگی از خانواده و همسر عنوان کرده بود.

دومین خبر خودکشی نیز19 اسفند ساعت 17:45 به مأموران کلانتری 158 کیانشهر اعلام شد. در این گزارش مأموران از مرگ مرد 46 ساله‌ای در خانه‌اش مطلع شدند. مرد میانسال با طناب خود را حلق آویز کرده بود. بررسی‌ها از خانواده این مرد نشان می‌داد که وی نیز به خاطر مشکلات مالی و فقر اقتصادی تن به مرگ خودخواسته داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۹۸
انتشار یافته: ۲۰
در شهرستان ارومیه هم متاسفانه کارگری خودش را از پل انداخته لطفا انتشار دهید و اطلاع رسانی گردد تا مردان صبور باشند همه در فشار هستیم اونی هم که از قشر متوسط یا بالای جامعه است تحت فشار بانک و ترس زندان می باشد صبور باشیم انشاله شر ترامپ و دزدان بی وجدان جامعه از سر ما کم شوند انشاله
مبارک است . حتی اشکنه هم نبود که بخورند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
خیلی جالبه در کشور افغانستان و یا اذربایجان قدرت خریدشان ۲ برابر پایین تر از ایران است انوقت مردم انجا هم که وضع بدتری دارند خود کشی می کنند ایا؟
قابل توجه مسولین
تبریک و تسلیت به مسئولین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بدشانس تر از ده پنجاه پیدا نکن از سالهای انقلاب درگیری تعطیلی مدارس گرفته تا نوجوانی و جوانی در سالهای جنگ هشت ساله تو صف نفت و کوپن و حالم که بی کاری و بی پولی چه زندگی کردیم ما کاش بدنیا نیامده بودیم دلم برای همه نسل پنجاه و شصت میسوزه
قابل توجه کاسبان تحریم !!!!!!!!!!!! و دلالان ارز و دلار !!!!!!!!مطمئن باشید خداوند از عاملین فقر و بدبختی مردم نمی گذرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
کاسبان برجام به این روز انداختند
وگرنه بدون برجام داشتیم زندگی می کردیم
مرد 42 و 46 میانساله؟
این یعنی زنگ هشدار به مسوولان کشور
مردم با فشار شدید اقتصادی (گرانی وتورم )واختلاس در کشور روبرو هستند
مسئولین کجا هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کسانی که حقوقهای چند ده میلیون میگیرین پاداشهای چند صد میلیونی کجایین؟؟؟؟
شما رسانه ها خجالت بکشید ، امیدوارم بازتاب این خبر و واکنش مردم فهیم در حد اون خواستگاری اراک باشه ..... و یه سوال عفت عمومی و خصوصی مردم این دو منطقه طوریش نشده ؟؟؟؟؟
واقعا جای تاسف و تامل دارد
خودکشی در این موارد نشانی از احساس ضعف و ناتوانی در مدیریت شرایط زندگی است. خدای متعال راه های فراوانی را برای کسب یک لقمه نان حلال باز کرده است. شناخت آن راه ها اهمیت دارد. خودکشی کردن و گروهی را به عزا نشاندن و احساسات انسان هایی را جریحه دار کردن راه حل مساله نیست علاوه این که به عاقبت امر و مجازات خودکشی هم باید اندیشه کرد.
علی برکت الله..
خودکرده را تدبیر نیست.
شرایط برای همه بده.. ولی باید رسانه ها ضمن پیگیری مطالبات مردم امید به آینده رو هم تقویت کنن. الان خانواده ای که بی سرپرست شده مشکلش حل شد؟ یا اضافه شد!!
حضرت علی فرمودن بالاترین ثروت قناعت هست. که ما نداریم
قابل توجه آقایونی که در خورشتشان گوشت هست ولی نمی خورند !!!
این هم از مملکت اسلامی, وای بر ما................
من خیلی نگرانم برای آینده این مملکت .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل