بازدید 6888
۲

رتبه‌بندی معلمان از مهر 98 اجرا می‌شود

کد خبر: ۸۸۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 11 March 2019

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت مصمم است تا رتبه‌بندی معلمان حتما تصویب و اجرایی شود، گفت: به لطف خداوند از مهر سال آینده، رتبه‌بندی معلمان اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان قولی که به بنده داده شده، این است که تا پایان امسال در دولت مطرح شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این لایحه تا پایان امسال در دولت مطرح شود و به سرعت بتوانیم به مجلس ارسال کنیم.

بطحایی تصریح کرد: آنچه می‌توانم عرض کنم این است که دولت مصمم است تا رتبه‌بندی معلمان حتما تصویب و اجرایی شود.

وی در خصوص زمان اجرای این طرح و اینکه آیا به مهر سال 98 می‌رسد، گفت: به لطف خداوند از مهر سال آینده اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، بر اساس جزء ۲ بند الف ماده ۶۳ قانون برنامه ششم، نظام رتبه‌‌بندی معلمان باید تدوین و اجرا شود که ردیف مستقلی برای اجرای رتبه‌بندی در بودجه سال ۹۸ با مبلغ 2 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
رتبه بندی نسخه شفا بخش بیماری اقتصادی معلمان نیست. 8 سال است که با این طرح لعنتی معلمان را فریب می دهند؛ می گویند: با اجرای این طرح این چنین می شود و آن چنان میشود. انگار این طرح معجزه ای خواهد کرد ! ولی مسولین خوب کارشان را بلدند با مطالعه مستمر و طولانی روی این طرح سیاست سرگرم سازی را در پیش گرفته اند. لازمه کمک به معیشت معلمان پولی است که باید به نسبت سابقه و مدرک و تلاش به انها داده شود و این نیازمند اجرای طرحی نیست که 8 سال طول بکشد. پول بدهید انگیزه، نشاط و تعهد کاری هم می اید. علاوه براین نظارت ها هم رسمی تر و اثرگذار تر خواهد بود. الان آموزش و پرورش دچار روزمرگی و مرگ خاموش شده است. معلمان بی انگیزه و کسل هستند و دائما منتظر تحقق وعده. به فرض محال رتبه بندی در مهر 98 اجرا شود! این طرح را انقدر طول داده اند که دیگر اثر بخش نیست. با توجه به تورمی که ایجاد شده و بودجه ای که این طرح دارد، تقریبا نه! کامل بی تاثیر است. با افزایش 100تومن و 200 تومن درحالی که تورم بسیار بالایی شکل گرفته مانند شوخی ای بیش نیست. همه معلمان منتظرند تا با اجرای رتبه بندی گشایشی در وضع مالی خود ببینندو مسولین هم میدانند که توقع معلمان این است اما باز هم می گویند هدف این طرح افزایش کیفیت است نه فقط بحث مالی . می خواهم بگویم شما مسولین وقتی از توقع معلمان خبر دارید و می دانید که خواسته اصلی انان بحث مالی است چطور از کیفیت نظام آموزشی حرف میزنید. چرا معلم را بازی می دهید مگر می شود با شکم خالی و شرمندگی کار کرد بعد افزایش حاصل از رتبه بندی با وجود تورم بسیار بالا کدام چاله زندگی معلم را پر خواهد کرد... همانطور که خودتان می دانید و عمل نمی کنید بحث اصلی درمان اقتصادی اموزش و پرورش است هیچ کشوری مسیر توسعه را با لگدمال کردن آموزش و پرورش طی نکرده است... وسلام
سلام ضمن عرض خسته نباشید به مرز داران تعلیم وتربیت وپله های جامعه
آری اهمیت دادن به آموزش وپرورش اهمیت دادن به آینده سازان جامعه است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی