بازدید 5550

گردهمایی طلاب‌مشهد دراعتراض به شرایط اقتصادی

کد خبر: ۸۸۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲ 11 March 2019

حدود 300 نفر از طلاب مشهدی شامگاه یکشنبه در اعتراض به اوضاع اقتصادی کشور در یکی از مساجد مشهد گردهم آمدند و بر لزوم رسیدگی شرایط اقتصادی کشور تأکید کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از مشهد، حدود 300نفر از طلاب مشهدی شامگاه یکشنبه در اعتراض به اوضاع اقتصادی کشور در یکی از مساجد مشهد گردهم آمدند و بر لزوم رسیدگی شرایط اقتصادی کشور با اتکا به مدیریت انقلابی و جهادی و استفاده نکردن از مدیر اشرافی تاکید کردند.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی در این مراسم گفت: گاهی برخی از افرد تا اطلاعیه و پیامک نسبت به تجمع‌های اعتراضی در جهت رسیدگی به وضعیت معیشت مردم دریافت می‌کنند فریاد وااسلاما سر می‌دهند و تجمعات را علیه مصلحت اسلام و انقلاب می‌دانند.

حجت‌الاسلام مجید فاطمی‌ارفع اظهار کرد: چه کسی گفته با این جلسات انسجام ملی به‌هم می‌ریزد؟ چه کسی گفته ما نباید در جهت حمایت از مردم جمع شویم و مطالبه‌گری کنیم و چرا باید مسؤولان باید با برخی از عملکردهای نادرست دچار خمودگی شوند؟

وی افزود: باید بر سر کسانی که به بهانه‌های مختلف می‌خواهند در کشور اختلاف ایجاد کنند و بین مردم و نهادهای مختلف و دسته‌های اسلامی انقلابی اختلاف ایجاد کنند فریاد وااسلاما سرداد و این جلسه مصداق امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است؛ چه کسی غیر از طلاب باید این کارها را انجام دهد؟

فاطمی ارفع تصریح کرد: مسأله امربه‌معروف در حوزه‌های حکومتی در قرآن مطرح می‌شود که برخی در دوره‌های مختلف امر به معروف دولت را به اجرا درمی‌آورند.

وی با بیان اینکه نهی‌ازمنکر در حوزه دولت به معنای مشارکت مردم در تصحیح حکومت است، افزود: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب این مسأله را همواره تاکید داشته‌اند.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی به لزوم حضور طلاب در خط مقدم انقلاب اشاره و عنوان کرد: در شرایط امروز وظیفه طلاب این است که مردم را با دستاوردهای انقلاب، آشنا کنند که اگر این دستاوردهای بزرگ به خوبی تبیین نشوند به راحتی تحریف می‌شوند تا مردم این‌ها را ندانند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد انقلابی طلاب اشاره و ابراز کرد: ایشان بارها فرموده‌اند طلاب و حوزه‌ها باید انقلابی بمانند و حتی مرجع و طلبه غیرانقلابی به درد انقلاب نمی‌خورد، به همین جهت طلاب باید خط مقدم دشمن‌شناس باشند؛ دشمنی که بیشتر از ما گستره اقتدار ایران را مطلع شده و می‌خواهد از نفوذ بیشتر انقلاب جلوگیری کند و سپس به فکر براندازی باشند.

فاطمی‌ارفع ادامه داد: با انتصاب های مقام معظم رهبری در سال های اخیر در حوزه خراسان، رویکرد و اقدامات انقلابی شکل گرفته است و ما به‌عنوان بازوی خراسان مجمع طلاب انقلابی در خدمت مردم هستیم.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی به لزوم تفکیک بین مسؤولان خائن و انقلاب اسلامی تاکید و اذعان کرد: برای دشمن چپ و راست اهمیتی ندارد، اصلاح‌طلب و اصولگرا مهم نیست، اما وقتی مشکلی را در همان جریان می بیند تمام مشکلات را برای ناکارآمدی نظام می نویسند.

دین با دنیایی که خوی اشرافیت را به انسان نزدیک کند، مخالف است

رئیس مجمع طلاب انقلابی خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به ینکه دین با خوی اشرافیت مخالف است، گفت: دین با داشتن دنیا مخالف نیست؛ اما دنیایی که خوی اشرافیت را به انسان نزدیک کند به درد نمی‌خورد و دین اسلام با آن مخالف است.

وی افزود: ما از اینکه مسؤولان وضعشان خوب باشد بدمان نمی‌آید اما از این که مسؤولی در لباس اشرافیگیری حرف از مردم بزند مشکل داریم؛ چرا که این مسؤول در زمان مشکلات نمی‌تواند حرف مردم را بشنود و بفهمد در تلویزیون ملی از اشرافیت خود دفاع می‌کند.

نیک‌بین با بیان اینکه انقلاب ما همچنان زنده است چون در مقابل ویروس‌های درونی مقابله می‌کند، خاطرنشان کرد: انقلاب از همان ابتدا مقابل ویروس‌های بیرونی مثل جنگ و تحریم محکم ایستاده است که این نشان دهنده رشد آن است.

وی ابراز کرد: روزی ما سیم خاردار نداشتیم امروز دشمنان ایران می‌گویند موشک صادر نکنید، از کشورهای دیگر حمایت نکنید که این صحبت‌ها نشان از آن است که وضعیت انقلاب نسبت به آینده روشن است و انقلاب در مقابل استکبار جهانی یک پارچه ایستاده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر