بازدید 3755

ایران در فوتبال ساحلی، عراق را گلباران کرد

کد خبر: ۸۸۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 08 March 2019

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیدار اول خود در مسابقات قهرمانی آسیا از سد عراق عبور کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا ٢٠١٩ با نتیجه ٥ بر ٢ از سد تیم ملی عراق عبور کند.

در نیمه اول و در دقایق ابتدایی، روی کم دقتی حمید بهزادپور دروازه‌بان ایران، یک ضربه آزاد مستقیم از مرکز زمین نصیب عراق شد که این ضربه تبدیل به گل اول عراق شد. بعد از این گل فشار ایران برای بازگشت به بازی زیاد شد اما عراقی‌ها هم با دوندگی بالا مانع این کار می‌شدند. ٤ دقیقه مانده به پایان این نیمه علی میرشکاری با یک ضربه آزاد مستقیم بازی را به تساوی کشاند. گل دوم ایران را هم امیرحسین اکبری با یک شوت از راه دور به ثمر رساند تا ایران پیروز نیمه اول باشد.

دقایق ابتدایی نیمه دوم در خطاها و مصدومیت زیاد بازیکنان دو تیم، پرس بسیار زیاد و اعتراض به تصمیمات داوری از جانب دو تیم خلاصه شد. البته این درگیری‌ها تا دقایق پایانی این نیمه ادامه داشت. در این نیمه، شوت محکم و استثنایی بهزادپور از مقابل دروازه ایران منجر به گل سوم ایران شد. دو بار لرزیدن دیرک دروازه عراق و اندک موقعیت‌های این تیم از دیگر اتفاقات این نیمه بود.

اولین موقعیت جدی سومین و آخرین نیمه این مسابقه با ضربه پنالتی مسلم مسیگر که تیر دروازه عراق خورد، به هدر رفت اما لحظاتی بعد پاس رو به عقب محمد احمدزاده، کاپیتان ایران را بازیکن عراق در اختیار گرفت و توپ را از کنار پای بهزادپور عبور داد تا توپ روی خط دروازه ایران آرام بگیرد و بازیکن دیگری از عراق آن را تبدیل به گل کند.

داور در دقیقه سوم یک ضربه آزاد مستقیم به نفع ایران اعلام کرد که احمدزاده با گل کردن آن، چهارمین گل ایران را به نام خودش ثبت کرد. روی این صحنه کادر فنی عراق به تصمیم داور شدیداً معترض بودند اما سرمربی ایرانی این تیم یعنی کریم مقدم سعی در آرام کردن آن‌ها داشت.

از اواسط نیمه پیمان حسینی به جای بهزاد پور در دروازه ایران قرار گرفت و یک دقیقه بعد با پرتاب بلند دست، محمد مختاری را صاحب موقعیت کرد تا او هم با یک ضربه سر گل پنجم ایران را به ثمر برساند. دفاع منسجم ایران، موقعیت‌های کمی را نصیب عراقی‌ها کرد تا این دیدار با نتیجه ٥ بر ٢ به سود ایران به پایان برسد. دومین دیدار ایران روز سه شنبه برابر عمان برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر