بازدید 38912

بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۸ شهرداری تهران تصویب شد

کد خبر: ۸۸۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 05 March 2019

بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۸ شهرداری تهران در یکصدو بیست و نهمین جلسه شورا تصویب شد.

به گزارش مهر مرتضی الویری، رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر تهران در تشریح این بخش اظهار داشت: به موضوع مأموریت خدمات شهری مبلغ ۲ هزار و ۴۲۴ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای موضوع ایمنی و مدیریت بحران نیز رقم ۱ هزار و ۹ میلیارد تومان را در نظر گرفته‌ایم و در نهایت در بخش شهرسازی و معماری ۶۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

در نهایت پس از ارائه توضیح رؤسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری این بخش به تصویب رسید.

موافقان انتقال پایتخت دنبال حاشیه امن هستند / نمی‌شود شهر را خراب و بعد فرار کرد

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به جلسه روز گذشته معاون اول رئیس جمهور با موضوع انتقال پایتخت با طرح سوالاتی گفت: تا کی قرار است از منابع استفاده و بعد یک ویرانه بجا مانده را رها کنیم و برویم؟ قرار است چند شهر شبیه تهران شوند؟

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، گفت: کسانی طرح انتقال پایتخت را مطرح می‌کنند که در طول چند دهه، شهر و منابعش را مصرف کرده‌اند و حالا چون توان حل مشکلاتش را ندارند با فاصله گرفتن، از آن فرار می‌کنند.

زهرا نژادبهرام، طرح بحث انتقال پایتخت را به سه دلیل دانست؛ و گفت: اول اینکه افرادی این بحث را راه می‌اندازند که هزینه‌های زیادی به شهر وارد کرده‌اند که بسیار سنگین بوده و نمی‌خواهند این هزینه‌ها را بپردازند و برای ترمیم آن نیاز به بودجه زیاد دارند و باید زمان بگذارند.

وی به نکته دیگری اشاره کرد و افزود: موافقان انتقال پایتخت دنبال حاشیه امن هستند لذا اصلاً خود را به مساله ورود نمی‌دهند؛ سوای همه این مسائل، مسئولان جواب بدهند قرار است چند شهر شبیه تهران شوند؟

او گفت: تا کی قرار است شهر و منابع آن را مصرف کنیم و بعد از آن فاصله بگیریم؟

نژادبهرام این سوال را از دولت مطرح کرد که "تا کی قرار است از منابع استفاده و بعد یک ویرانه بجا مانده را رها کنیم و برویم؟ چطور زمان مصرف، استوار می‌ایستیم؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر