بازدید 6659
۲
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو خبرداد

کاهش ۲.۵ میلیونی قیمت خودرو‌های درحال تحویل

کد خبر: ۸۸۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲ 04 March 2019

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو خبرداد: قیمت خودرو‌های درحال تحویل از جمله سمند، پژو پارس، ​ پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۱، یک تا ۲.۵ میلیون تومان در بازار کاهش داشته است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سعید موتمنی با اشاره به اینکه بازار همچنان منتظر کاهش قیمت پایه خودرو در کارخانه ها است، افزود: در حال حاضر هیجان خرید خودرو در بازار کاهش یافته است و خرید و فروشی در بازار خودرو انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت پایه خودرو در حال حاضر غیر منطقی است، گفت: مشتری برای خرید خودرو با قیمت‌های فعلی در بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: قیمت پایه خودرو باید بر اساس آنالیز قیمت تعیین شود.

موتمنی با بیان اینکه قیمتهای تعیین شده از سوی کارخانه در تاریخ 97.11.14 قابل قبول تراز قیمتهای پایه فعلی است، افزود: درحال حاضر قیمت پایه پراید 131 از سوی کارخانه 45 میلیون تومان تعیین شده است که با رقم ، پراید 131 در بازار با قیمت 48 میلیون تومان عرضه می‌شود، در حالی که قیمت مناسب پایه برای این خودرو 36 میلیون تومان است.

وی گفت: قیمت پژو پارس امروز درکارخانه به قیمت 84 میلیون و 200 هزارتومان و در بازار 105 میلیون تومان ، پژو 206 v8 درکارخانه 80 میلیون و 300 هزارتومان و در بازار 97 میلیون تومان ، 206 تیپ 2 در کارخانه 66 میلیون و800 و دربازار 80 میلیون تومان و سمند lx درکارخانه 73 میلیون و 400 و در بازار 80 میلیون تومان عرضه می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: عرضه خودرو نسبت به دو هفته گذشته از سوی کارخانه بیشتر شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
اوه اوه چقدر زیاد!
قیمت ماشین بین 20تا 150 میلیون گرون شده انوقت 2.5 میلیون ارزون اونم یک ادعا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر