بازدید 18201

فروش گوشی‌های سامسونگ با قیمت مصوب

کد خبر: ۸۸۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 02 March 2019

فروش گوشی‌های سامسونگ با قیمت مصوب

شرکت انفورماتیک گستر نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در ایران با همکاری فروشگاه اینترنتی بولدموبایل اقدام به عرضه گوشی های موبایل با قیمت مصوب به مصرف کنندگان نموده است. کلیه گوشی های عرضه شده بصورت کاملاً قانونی و از مبادی رسمی کشور وارد شده اند و دارای کد ریجستری قانونی جهت ثبت و فعال سازی در سامانه همتا می باشند. لذا مشتریان گرامی می توانند بدون نگرانی و دغدغه و با آرامش خاطر نسبت به خرید گوشی موبایل مورد نظر خود اقدام نمایند.

در این طرح  هر مشتری می تواند با وارد کردن مشخصات کارت ملی خود و یک کارت بانکی عضو شتاب بنام شخص دارنده کارت ملی، تنها یک گوشی موبایل خریداری کند. پس از ثبت سفارش و دریافت تصویر کارت ملی و مطابقت با مشخصات خریدار اقدام به صدور فاکتور می گردد. شایان ذکر است در صورت عدم احراز شرایط فوق، سفارش لغو شده و وجه واریزی عودت خواهد شد.

در این طرح فروش مدل های متنوع  با رده های قیمتی مختلف ارائه شده اند تا نیازهای طیف گسترده ای از مشتریان را برآورده سازند. دو مدل گوشی Grand Prime Pro و همچنین J7 Core در محدوده گوشی های پایین رده و با قیمت مقرون به صرفه عرضه شده اند. گوشی Grand Prime Pro یک گزینه خرید خوب برای آن دسته افرادی است که تمایل دارند با صرف هزینه کمتر یک گوشی اندرویدی خوب و کار راه‌ انداز خریداری کنند.

در محدوده گوشی های میان رده نیز چندین مدل عرضه شده است. 2 مدل گوشی J5 Pro و همچنین J7 Pro در رنگ های متنوع موجود هستند. گوشی  J5 Proیکی از گوشی‌های میان رده و با کیفیت شرکت کره‌ ای سامسونگ محسوب می‌ شود که آمار فروش خوبی هم داشته است. کیفیت ساخت خوب، پردازنده مطلوب، رم 3 گیگابایتی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی از ویژگی های مثبت این گوشی تلقی می شوند. گوشی J7 Pro نیز یکی از مدرن ‌ترین نسخه ‌‌ها از گوشی ‌های سری J می باشد که شرکت سامسونگ آن را در سال 2017 رونمایی کرده است. دوربین های اصلی و سلفی آن هر دو با کیفیت 13 مگاپیکسل هستند. صفحه نمایش با کیفیت، طراحی بدنه جذاب و همچنین قابلیت های نرم افزاری مدرن از دیگر ویژگی های گوشی J7 Pro است.

گوشی میان رده جذاب A5 2017 و همچنین J7 Prime2 نیز از جمله گوشی هایی هستند که در این طرح عرضه شده اند. گوشی A5 2017 گوشی است که می‌ تواند تمامی نیاز‌های کاربران را تأمین کند. صفحه نمایش عالی، پردازنده خوب، باتری با شارژدهی مناسب، کیفیت ساخت خوب بدنه و دوربین بسیار خوب، گلکسی A5 را به‌عنوان محصولی ایده ‌آل برای کاربران میان ‌رده معرفی می ‌کند. گوشی J7 Prime2 نیز با بدنه ‌ای با کیفیت ساخت مناسب، دوربین نسبتاً خوب و شارژدهی عالی باتری در کنار صفحه نمایش قابل ‌قبول، گزینه خوبی در بازار گوشی های میان رده محسوب می شود.

علاوه بر این، چند مدل تلفن همراه بلو با قیمت های مقرون به صرفه نیز ارائه شده است. از جمله آنها می توان به دو مدل گوشی تاشوی Diva Flip و Diva Flex اشاره کرد. هر دو گوشی مجهز به منو و صفحه کلید فارسی، دوربین VGA، پخش رادیو اف ام، پخش کننده موزیک و کلیپ های تصویری، دو سیم کارته با قابلیت افزودن کارت حافظه هستند. برای دوستداران گوشی های ساده اما غیرتاشو نیز مدل Tank 4 با بدنه آلومینیومی و مستحکم ارائه شده است. این گوشی نیز دارای منو و صفحه کلید فارسی است. نکته جالب اینجاست که این گوشی علاوه بر دارا بودن دوربین اصلی با کیفیت VGA، دارای یک دوربین سلفی نیز می باشد. کلیدهای میانبر جهت پخش موزیک، پخش کننده رادیو اف ام، دو سیم کارته با قابلیت افزودن کارت حافظه از دیگر ویژگی های این گوشی است.

کلیه تلفن های همراه سامسونگ که در فروشگاه اینترنتی بولدموبایل به فروش می رسند دارای 18 ماه گارانتی معتبر و کد ریجستری قانونی هستند تا مشتریان گرامی با آسودگی خاطر نسبت به خرید اقدام نمایند.

فروشگاه اینترنتی بولدموبایل با خط مشی اعتماد، امنیت در خرید و اطمینان از دسترسی مصرف کنندگان نهایی به کالاها، فعالیت خود را آغاز کرده است. در این فروشگاه مشتریان ضمن دسترسی به برندهای معتبری همچون Samsung و Honor و BLU و... همراه با گارانتی های معتبر، می توانند به آسانی اقدام به خرید آنلاین تلفن های همراه نمایند. ارائه قیمت های مصوب و دارا بودن خدمات پس از فروش از مهمترین نکاتی است که برای بولدموبایل در اولویت قرار دارند.

برای خرید گوشی های سامسونگ از فروشگاه اینترنتیبولدموبایل  اینجا  کلیک کنید

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل