بازدید 3915

فرکی: بعداز45سال می پرسم؛پس هندپنالتی چیست؟

کد خبر: ۸۸۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ 01 March 2019

حسین فرکی پس از دیدار پدیده و پیکان در جواب به ادعای یحیی گل محمدی مبنی بر کسل کننده بودن بازی گفت: از نگاه من این بازی دلچسب بود. هر کسی نظر خودش را دارد. باید اعتراف کنم پدیده از تیم های خوب لیگ ماست که جایگاهش در جدول این را ثابت می کند. بهرحال که این کاری که ما با تیم پدیده کردیم و آنها را تحت فشار گذاشتیم را فکر می کنم هیچکدام از تیم های لیگ برتری موفق به انجام آن نشده بودند. 

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پیکانی ها درباره خطاهای مشکوک به هند پنالتی برای تیم خود گفت: من بعد از 45 سال در فوتبال بودن هنوز نتوانستم بفهمم چه توپی هند هست و چه توپی هند نیست. چه کسی باید تشخیص بدهد توپ هایی مانند ضربه ما در بازی امروز هند هست یا خیر؟ همینطور حرکت مان در بازی برابر استقلال. برای جامعه داوری نهایت احترام را قائلم اما می خواهم بفهمم داوران چگونه می فهمند که توپ به دست خورده یا دست به توپ!؟ وقتی او اشتباه کند ثمره تلاش تیمی مانند پیکان را از بین می برد. بهرحال امیدوارم ما در این مورد اشتباه کرده باشیم که در آن صورت عذرخواهی هم خواهم کرد.

فرکی درباره غیبب مدیرعامل پیکانی ها در جریان دیدار امروز این تیم روی سکوهای ورزشگاه شهرقدس گفت: آقای شیعی تا جایی که من می دانم مشهد هستند. او پس از بازی گزارش بازی را از ما گرفتند و خیلی هم خوشحال بودند از بازیکنان تشکر کردند. من هم همین کار را کردم و در رختکن از تمام بازیکنانم تشکر کردم که در دیدار امروز توانستند بازی بسیار خوبی به نمایش بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس