بازدید 5563
۱

کوهن: ترامپ قدرت را مسالمت‌آمیز واگذار نمی‌کند

کد خبر: ۸۸۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 28 February 2019

وکیل پیشین رئیس جمهوری آمریکا گفت تجربه همکاری 10 ساله اش با ترامپ این نگرانی را به وجود می آورد که او در صورت شکست در انتخابات آینده، قدرت را به صورت مسالمت آمیز واگذار نکند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مایکل کوهن وکیل پیشین دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در جلسه استماعی در مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به واکنش ترامپ به شکست در انتخابات ابراز نگرانی کرد.

وی که در کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا شهادت می داد، با اشاره به تجربه همکاری 10 ساله خود با ترامپ گفت: نگرانم اگر او در انتخابات سال 2020 شکست بخورد، هرگز قدرت را به صورت مسالمت آمیز منتقل نکند.

کوهن این نگرانی را علت اصلی حضور خود در این جلسه استماع و اعتراف به کارهای غیرقانونی خود در زمانی که در استخدام ترامپ بوده عنوان کرد.

وی همچنین در این جلسه از اسناد پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های مستهجن که مدعی ارتباط نامشروع با ترامپ بوده است، پرده برداشت.

کوهن تصویری از یک چک 35 هزار دلاری در وجه او با امضای رئیس جمهوری آمریکا را نشان داد که برای بازپرداخت 35 هزار دلار پولی که او به «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم های مستهجن پرداخت کرده بود، دریافت کرده است.

وکیل پیشین ترامپ همچنین چک های دیگری را که از سوی پسر ترامپ و سازمان تجاری او در وجه این بازیگر صادر شده بود، افشا کرد.

این افشاگری کوهن می تواند پسر ترامپ را به دلیل نقض قوانین مربوط به تبلیغات انتخاباتی در آمریکا بسته به میزان آگاهی وی از دلیل این پرداخت ها، تحت تعقیب قضایی قرار دهد.

کوهن در این جلسه استماع همچنین اعتراف کرد که ترامپ به او گفته حق السکوت را از منابع دیگری به این بازیگر بدهد تا مسیر این پرداخت ها قابل پیگیری نباشد.

وی در اظهارات خود از همه کمک هایی که به ترامپ برای رسیدن به ریاست جمهوری کرده بود اظهار پشیمانی کرد و ترامپ را یک «نژاد پرست، فریبکار و متقلب» دانست.

کوهن سال گذشته در جلسه دادگاه در مورد شهادت دروغ در کنگره در مورد زمان انجام اموری برای انعقاد توافق مربوط به احداث برج ترامپ در مسکو، به جرم خود اعتراف کرد.

وی به «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده رسیدگی به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که چندین بار با ترامپ و اعضای خانواده وی در مورد این پروژه مذاکره کرده است.

کوهن پس از روبرو شدن با چندین اتهام از سوی بازپرس ویژه، برای تخفیف در مجازات خود حاضر به پذیرفتن جرم و همکاری با او شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آزادی....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل