بازدید 2839

انتقاد از افزایش ساعتی قیمت‌ کالاها و اجناس در بازار

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به افزایش ساعتی قیمت‌ کالا و اجناس در بازار گفت: در شرایط کنونی این پیشنهاد مطرح است که بار دیگر سازمان نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها احیا شود.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 27 February 2019

علی اکبر کریمی در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، 8 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر کشور گفت: چندین ماه است که کلانشهر اراک فاقد شهردار بوده؛ از این رو انتظار است که وزارت کشور نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر ساله در آستانه شب عید شاهد جنب و جوش در بازار بودیم اما امسال متأسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی و جولان دلالان و واسطه‌ها هم کسبه و اصناف تحت فشار قرار گرفته و هم عموم مردم با مشکل روبه‌رو هستند.

وی با انتقاد از خلاء نظارتی بر بازار افزود: متأسفانه مقوله نظارت توسط دستگاه‌ها جدی گرفته نمی‌شود حال اگر نیاز است سازمان نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها بار دیگر احیاء شده یا بحث امور نظارت به سازمان تعزیرات سپرده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط کنونی بحث نظارت و بازرسی بر قیمت ها به سازمان حمایت از مصرف کننده سپرده شده اما این سازمان در استان‌ها هیچ ساختار تشکیلاتی ندارد و مردم با افزایش ساعتی قیمت‌ها مواجه هستند.

کریمی گفت: انتظار است دولت در جهت تقویت ساز و کارهای نظارتی و بازارها عمل کند؛ همچنین دستگاه قضا باید برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و سودجویان داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل