بازدید 3539

درآستانه روزهای پایانی سال۹۷؛ فدراسیون کشتی همچنان دربلاتکلیفی

کد خبر: ۸۸۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 27 February 2019

درحالیکه پیش از این مدیران وزارت ورزش از تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی در هفته اول اسفند ماه خبر داده بودند، همچنان بلاتکلیفی بر این فدراسیون حاکم است.

به گزارش تابناک ورزشی، یک هفته از اسفند گذشت، وضعیت انتخابات فدراسیون کشتی روشن نشد
به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، صحبت‌های زیادی در مورد جانشین احتمالی او مطرح می‌شد. وزارتخانه نیز با درخواست اعضای مجمع، در همان وقت حکم سرپرستی را برای حمید بنی‌تمیم صادر کرد.

نایب‌رئیس پیشین فدراسیون کشتی تا 15 اردیبهشت ماه می‌تواند به عنوان سرپرست، فدراسیون را اداره کند و باتوجه به اینکه کشتی در سال پیش از المپیک به سر می‌برد و رفته رفته نیز مسابقات گزینشی المپیک پیش روی کشتی ایران قرار خواهد گرفت، انتظار این بود که مانند سایر فدراسیون‌هایی که در مدت اخیر روسای خود را به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها از دست داده بودند، هر چه زودتر تکلیف کشتی نیز مشخص شود.

پیش از این نیز مدیران وزارت ورزش از روشن شدن وضعیت انتخابات کشتی و اعلام زمان ثبت‌نام از نامزدها در هفته اول اسفند خبر داده بودند اما امروز (8 اسفند) این یک هفته هم به پایان رسیده و همچنان خبری در این خصوص از سوی وزارتخانه اعلام نشده است. این در شرایطی است که هم‌اکنون تعداد نسبتا زیادی از اهالی کشتی برای ورود به عرصه انتخابات اعلام آمادگی ‌کرده‌اند و این روزها بیشتر اخبار کشتی مربوط به فعالیت‌های انتخاباتی این افراد است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان