بازدید 6672

بارش برف و باران در جاده‌های کشور

کد خبر: ۸۸۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 27 February 2019

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای تبریز-بستان آباد، تبریز-مرند و تبریز ـ اهر در استان آذربایجان شرقی، محور کوهرنگ-مسجد سلیمان استان چهارمحال و بختیاری، محور یاسوج-اصفهان استان کهگیلویه و بویر احمد، محور اردبیل-خلخال استان اردبیل، محورهای قروه-همدان، دیواندره-سقز و دیواندره-سنندج استان کردستان، محور بوئین-الیگودرز استان اصفهان، محور ملایر استان همدان و ارتفاعات محور های هراز، فیروزکوه و کرج چالوس هستیم.

وی افزود: بارش باران نیز در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان، خوزستان، کرمانشاه و لرستان مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی ورودی کلانشهر تهران نیز گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر ترافیک در مسیر آزاد راه قزوین به کرج از محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه از آزاد راه کرج به تهران از محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر