بازدید 4957

احتمال برگزاری دیدار تیم‌ملی فوتبال زنان در قطر

کد خبر: ۸۸۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 27 February 2019

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال از احتمال موافقت فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با برگزاری دیدار تیم های ملی زنان ایران و فلسطین در کشور قطر خبر داد و گفت: معمولا فیفا در چنین مسائلی تعاملات لازم را انجام خواهد داد. «لیلا صوفی زاده» اظهار داشت: بعد از قرعه کشی مسابقات مرحله دوم انتخابی فوتبال زنان المپیک 2020 و همگروهی ایران با تیم ملی فلسطین، بدنبال شرایطی برای تغییر محل میزبانی این دیدار بودیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، وی افزود: همان زمان با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبات لازم را انجام دادیم و از آنها خواستیم با توجه به اینکه تیم ملی نمی تواند طبق مقررات و قوانین به فلسطین اشغالی سفر کند، اقدامات لازم را در این باره انجام داده و به فوتبال بانوان ایران کمک کنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال خاطرنشان ساخت: پس از اینکه مکاتبات لازم را با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام دادیم، آنها از ما درخواست کردند فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا» را جریان موضوع قرار دهیم؛ چرا که آنها ناظر اصلی مسابقات انتخابی فوتبال المپیک هستند.

صوفی زاده ادامه داد: ما درخواست کردیم که دیدار فوتبال بانوان ایران و فلسطین در کشور ثالث برگزار شود؛ آن طور که شنیده های ما می گویند و البته این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده است، احتمال دارد که این دیدار در کشور قطر برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال می دهد فیفا با درخواست ایران برای تغییر میزبانی این مسابقه موافقت کند، گفت: معمولا فیفا و حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا در چنین اتفاقاتی تعاملات لازم را انجام می دهند چرا که آنها بدنبال گسترش فوتبال بانوان در جهان هستند.

صوفی زاده در پایان خاطرنشان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تا هفته آینده به طور نوشتاری پاسخ و تصمیم فیفا درباره میزبانی بازی ایران و فلسطین را دریافت خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر