بازدید 3929
۱

تاج: سرمربی تیم ملی فوتبال به‌زودی انتخاب می‌شود

مهدی تاج در جمع خبرنگاران در واکنش به اینکه گفته می شود، جانشین کی روش به این زودی ها معرفی نخواهد شد، اظهارداشت: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک پروسه است که در فدراسیون در حال انجام است.
کد خبر: ۸۸۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 26 February 2019

رئیس فدراسیون فوتبال با رد استخدام سرمربی تیم ملی بعد از پایان لیگ گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال مسیر خوبی را طی می‌کند و به‌زودی معرفی می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج در جمع خبرنگاران در واکنش به اینکه گفته می شود، جانشین کی روش به این زودی ها معرفی نخواهد شد،  اظهارداشت: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک پروسه است که در فدراسیون در حال انجام است. وی با ابراز اینکه "تاکنون هر اسمی مطرح شده من نشنیده‌ام"، عنوان کرد: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال دارد یک مسیر خوبی را طی می‌کند و به‌زودی انتخاب و معرفی می‌شود. 

تاج افزود: ساختمان پک را ببینید، یک ساختمان معتبر فوتبالی بوده که در آسیا دو کشور از جمله قطر دارند. تیم ملی بزرگسال، امید، نوجوانان، جوانان و نونهالان در پک یک اتاق دارند و در مجموع همه با یک رویه با هم کار می‌کنند و با هم می‌نشینند و اتاق کنار همدیگر و سیستمی با هم ارتباط دارند و از صدر تا ذیل همین مسیر است و نوجوانان از جوانان، امید از جوانان و بزرگسال از امید بهره می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همه چی آروووووومه من خودم خوشحالم...
امیدوارم یه نفر مثل کی روش (منهای حاشیه) بیاد و نذاره فوتبال مملکت مثل خیلی چیزهای دیگه ظاهری زیبا ولی باطنی پوسیده به خودش بگیره...
البته نه با حاشیه سازی بلکه با فکر و مدیریت و چالش های حساب شده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار