بازدید 3843
۱

استعفا عبده تبریزی از عضویت در شورای‌عالی بورس

یکی از اعضای شورای عالی بورس گفت: عبده تبریزی علی‌رغم اصرار فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی بر ادامه حضور ایشان، ترجیح داد جای خود را به یکی از جوانان فعال در بازار سرمایه بدهد.
کد خبر: ۸۸۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱ 25 February 2019

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید اسلامی بیدگلی از اعضای شورای عالی بورس در این باره در کانال خبری خود در فضای مجازی نوشت: حسین عبده تبریزی علی‌رغم اصرار فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به ادامه حضور ایشان، ترجیح داد جای خود را به یکی از جوانان فعال در بازار سرمایه بدهد.

همه اعضای شورای‌عالی علاقه‌مند بودند که عضویت دکتر عبده ادامه یابد و معتقد بودند حضور ایشان بر غنای جلسات و کیفیت تصمیمات می‌افزاید.

عبده تبریزی از این پس عضو شورای‌عالی بورس نیست، اما بازار سرمایه همچنان به دانش، تجربه و سرمایه اجتماعی ایشان نیاز دارد. توسعه بازار طی سال‌های گذشته مرهون خدمات ایشان است و بسیاری از فعالان و پژوهشگران این حوزه مدیون تلاش‌های دکتر عبده هستند.

به گزارش فارس حسین عبده تبریزی از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ دبیر کل کارگزاران بورس اوراق بهادر تهران و مشاور خصوصی‌سازی  وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران (۱۳۸۴–۱۳۸۰)  بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایشان سالها در کسوت استاد ، مشاور وزیر مسکن ، عضو هیات مدیره بورس و .... بیشتر حافظ منافع و وکیل مدافع شرکتهای ساختمانی و بساز بفروشها بوده اند . دکتر به سلامت ! ......... نظر اصلی ایشان همیشه افزایش وام مسکن برای کمک به شرکتهای ساختمانی بوده است .

حافظ منافع شرکتهای ساختمانی ؛ خداحافظ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل