بازدید 2050

اعتراض حق‌شناس به بودجه فرهنگی اجتماعی شهرداری

کد خبر: ۸۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 24 February 2019

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در سال ۹۸ حق مطلب را در خصوص موضوعات فرهنگی اجتماعی ادا نکرده است.

به گزارش مهر، محمدجواد حق‌شناس در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران، با بیان اینکه بودجه سال ۹۸ متناسب با اهمیت این حوزه، جدی گرفته نشده است، اظهار داشت: آنچه شورای پنجم و شوراهای گذشته را از هم متفاوت می‌کند، حوزه شهرسازی، حمل و نقل و عمران نیست بلکه حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

در زیر مشروح نطق وی را می‌خوانیم:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رب اشرح لی صدری و یسر لی امری و احلل عقده من لسانی یفقهوا قولی

زین همرهان سست عناصر دلم گرفت شیر خدا و رستم دستانم آرزوست

سخن اول

همکاران گرامی!

١٨ ماه از آغاز به کار شورای پنجم می گذرد و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم. نیک می دانم که همکارانم چگونه و با چه قیمت تلاش کرده اند تا در میان انبوه مشکلات و نابسامانی ها از منافع شهر و شهروندان دفاع کنند، اما دو گروه مانع از آنند که این شورا آرامش و تمرکز لازم برای مدیریت مشکلات و ناکارآمدی‌ها داشته باشد.

اول کسانی که به هرقیمت و برای منافع سیاسی و اقتصادی خود شورای پنجم را بی خاصیت جلوه می دهند و دوم دوستانی که آگاهانه و ناآگاهانه با کم لطفی و بدعهدی حاضرند شورای شهر و آرزوهای مردم را فدای برخی خودخواهی ومنافع زودگذر خود کنند.

گرچه امید چندانی به خردورزی و تغییر روش کسانی که با اصالت و حاکمیت رای مردم مخالفند، یا آن را بی‌خاصیت و در درجه دوم اهمیت می خوانند تا منافعشان تامین شود و هر روز و هر لحظه برای تخریب شورای اصلاح طلب تلاش می کنند، ندارم .
گروه دوم همراهان سست عنصری هستند که رای مردم و نمایندگان منتخب را در شورای شهر، چون پله و پلی برای رسیدن به عرصه قدرت می بینند».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر