بازدید 3992

آخرین فرصت علی‌حسینی برای سهمیه المپیک 2020 درقهرمانی آسیا

علی حسینی در صورت از دست دادن این فرصت و غیبت در مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه سال 98 برگزار می‌شود، کار سختی برای سهمیه المپیک و پر کردن حضور در ٦ میدان گزینشی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 24 February 2019

به نظر می‌رسد مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا آخرین فرصت علی‌حسینی برای بازگشت به کورس رقابت و آغاز رقابتش برای کسب سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، غیبت سعید علی‌حسینی در دور جدید تمرینات تیم ملی، چندی است که شائبه خداحافظی‌ او از دنیای قهرمانی را ایجاد کرده و برخی می‌گویند دیگر قصد وزنه زدن ندارد. علی‌حسینی پس از عدم حضور در رقابت‌های جهانی عشق آباد و در پی آن غیبت در قطر کاپ و کاپ پادشاهی تایلند، قرار نیست در جام فجر نیز وزنه بزند و با این حساب تا امروز برخلاف دیگر مدعیان تیم ملی، در هیچ یک از رقابت‌های گزینشی حضور پیدا نکرده است. طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی (IWF) هر وزنه برداری که سهمیه المپیک را می‌خواهد باید در ٦ میدان گزینشی حاضر شود.

در این خصوص شنیده می‌شود کادرفنی تیم ملی نام او را در لیست اولیه و 20 نفره مسابقات قهرمانی آسیا قرار داده و باید دید واکنش علی حسینی به این موضوع چیست و آیا برای از دست ندادن میدان گزینشی دیگری، مربیان تیم ملی را در جریان وضعیت خود قرار خواهد داد یا خیر.

این در حالی است که روز گذشته علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بهداد سلیمی و سعید علی حسینی باید هرچه زودتر تصمیم‌شان برای آینده حرفه‌ای‌شان را اعلام کنند. علی حسینی در صورت از دست دادن این فرصت و غیبت در مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه سال 98 برگزار می‌شود، کار سختی برای سهمیه المپیک و پر کردن حضور در ٦ میدان گزینشی خواهد داشت.

Related image

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار