بازدید 2030

آخرین اخبار از کمیته ویژه پیگیری حادثه علوم‌تحقیقات

کد خبر: ۸۸۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 24 February 2019

سرپرست واحد علوم و تحقیقات آخرین اخبار از کمیته ویژه پیگیری حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات را تشریح کرد.

به گزارش مهر، رضا مسعودی گفت: کمیته ویژه پیگیری حادثه واحد علوم و تحقیقات به صورت مرتب درحال تشکیل است و در این کمیته موضوعات مختلفی درخصوص این حادثه بررسی و پیگیری می شود.

وی افزود: در این کمیته موضوع رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان و خانواده های آنها به صورت مستمر بررسی و اعلام می شود.

عضو کمیته ویژه پیگیری حادثه علوم و تحقیقات و سرپرست این واحد دانشگاهی تاکید کرد: همچنین در این کمیته موضوع حقوقی این حادثه نیز بررسی می شود و تعدادی نیز پرونده قضایی در این خصوص در دادستانی وجود دارد که درحال پیگیری است اما اطلاع دقیقی از شکایت خانواده ها از دانشگاه ندارم.

مسعودی اظهار داشت: ایمن سازی معابر موضوع دیگری است که در این کمیته درحال پیگیری و گزارش های مربوط به آن به صورت مستمر از سوی دانشگاه به کمیته ارائه می شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تعدادی از دانشجویان حادثه دیده پس از دوره نقاهت به دانشگاه بازگشته اند و ما همکاری لازم برای فعالیت های علمی و آموزشی آنها انجام داده ایم.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات خاطرنشان کرد: به دیگر دانشجویان حادثه دیده نیز اعلام کردیم که پس از بهبودی کامل به دانشگاه بازگردند.

مسعودی تاکید کرد: با تمامی خانواده های حادثه دیدگان در تماس هستیم و پوشش های مالی برای درمان مصدومان در اختیار این خانواده ها قرار داده می شود.

وی اظهار داشت: در دانشگاه تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا مشکلات دانشجویان حادثه دیده و خانواده های آنها را کاهش دهیم.

به گزارش مهر، ۴ دی ماه یک اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در این دانشگاه واژگون شد و این حادثه منجر به فوت ۱۰ دانشجو و مصدوم شدن ۲۵ دانشجوی دیگر شد.

بنابراین محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در روز حادثه کمیته ویژه پیگیری واحد علوم و تحقیقات متشکل از مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع، رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات، عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات، سیدحسین طباطبایی مدیرکل حقوقی و موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی را تعیین کرد.

این کمیته در اولین تصمیم گیری خود ۵ نفر از مدیران واحد علوم و تحقیقات که سوء مدیریت و قصور آنها در بروز این حادثه مشخص شده بود را برکنار کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر