بازدید 23725
دعوا بر سر بذل و بخشش از جیب ملت؛

پول پدیده‌ای‌ها را که خورده که حالا باید ملت پرداخت کنند؟/ ریاست جمهوری سند رو کرد؛ نماینده مشهد نه!

البته یکی از نکات مهم در این باره این که چرا و به چه دلیل باید هزار میلیارد تومان از جیب و سرمایه ملت را برای زیاده خواهی برخی در پرونده پدیده شاندیز پرداخت کرد؟ این پول را چه کسی و چه کسانی خورده اند که اکنون باید از بیت المال پرداخت شود و اینکه آیا تجربه تلخی که از ناحیه پرداخت پول به سپرده گذاران مؤسسات مالی و اعتباری غیر مجاز برای مردم و کشور بر جای ماند...
کد خبر: ۸۸۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 23 February 2019

چندی پیش، حجت‌الاسلام «نصرالله پژمان فر»، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خبر داد، در نامه‌های جداگانه خطاب به سران قوا، خواستار حل مشکلات سهامداران شرکت پدیده شاندیز شده و عنوان کرده است، رئیس‌جمهور به ‌نامه اش پاسخ داده و معاون اقتصادی خود را مأمور صدور دستور «تخصص یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت سهامداران شرکت پدیده شاندیز» کرده است؛ دستوری که «محمد نهاوندیان» نیز آن را به تأیید رسانده است.

به گزارش «تابناک»؛ پس از این سخنان نماینده مشهد که انتقادات زیادی مبنی بر اینکه چرا باید از جیب مردم بدهی های سهامداران پدیده داده شود و این پول را چه کسانی خورده اند که باید مردم امروز و در این شرایط اقتصادی نامناسب تاوان آن را بدهند، «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور این موضوع را تکذیب کرد و افزود: کسانی که این سخنان را مطرح می کنند، اغراض سیاسی دارند و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

واعظی دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت بدهی پدیده‌ای‌ها را تکذیب کرد

وی تأکید کرد: من چنین چیزی نشنیدم و مشخص نیست این موضوع از کجا مطرح می شود، اگر قرار باشد دستوری داده شود باید از طریق دفتر ابلاغ شود. تاکنون حرف‌های زیادی از این نماینده شنیده اید که هیچ یک آنها هم درست نبوده است. باید از منشأ چنین خبرهایی تأیید بخواهید و از این نماینده سند ادعایش را نیز جویا شوید.

رئیس دفتر رئیس جمهوری به اقدامات انجام شده درباره مسائل مربوط به مؤسسات اعتباری توضیح داد: سازوکاری که در گذشته برای مؤسسات اعتباری انجام شد این بود که در شورای سران سه قوه هر یک، نمایندگان خود را داشتد و «محمد نهاوندیان» معاون اقتصادی رئیس جمهوری، «مسعود پزشکیان» نایب رئیس مجلس و معاون رئیس قوه قضاییه در این سازوکار حضور داشتند.

وی تأکید کرد: هر تصمیمی توسط این سه نفر بررسی می ‌شد و به اطلاع سران قوا می رسید، لذا همه ابعاد تصمیمات در نظر گرفته می شد؛ این سازوکار مربوط به گذشته بوده است و من چیز تازه ای درباره آن نشنیده ام.

واکنش پژمانفر به سخنان واعظی

حجت‌الاسلام «نصرالله پژمان‌فر» بعد از تکذیب سخنان مطرح شده اش از سوی رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود نسبت به تکذیبیه واعظی در ارتباط با دستور رئیس جمهور برای اختصاص هزار میلیارد تومان به سهام‌داران خسارت دیده پدیده شاندیز، واکنش نشان داد و تأکید کرد: اگر واعظی عذرخواهی نکند، اسناد را منتشر می‌کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از طریق قانونی دروغگویی واعظی را پیگیری می‌کنیم، افزود: مسئول دفتر رئیس جهور اولین و آخرین بار نیست که مسائل را انکار می‌کند و اگر در این خصوص عذرخواهی نکند، سند دستور رئیس جمهور را منتشر می‌کنم.

وی گفت: واعظی همچنین دروغ‌هایی را در دوران وزارت ارتباطات گفته بود که منجر به گرفتن کارت زرد از مجلس شد؛ تأسف می‌خوریم که رئیس جمهور چنین فردی را که دستوراتش را قبول ندارد، مسئول دفتر خود کرده است. در شأن خود نمی‌دانیم با ایشان وارد محاجه شویم و حتما از طریق قانونی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام «نصرالله پژمانفر» همچنین در نشست علنی امروز (پنجشنبه، 2 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: یکی از مشکلاتی که به آن وارد شدیم بحث پدیده بود که چندین هزار را درگیر خود کرده بود که نزدیک به چهار سال است که از این موضوع می گذرد و این موضوع تقریبا لاینحل مانده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه دهه فجر نامه ای به سران قوا نوشته و از آن ها تقاضا شد که به این موضوع بپردازند. پی نوشتی در نامه ارسالی توسط رئیس جمهور نوشته شده بود که عبارت این پی نوشت به دلیل محرمانه بودن این مضمون بود که تعیین یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت سهامداران معسر شرکت پدیده شاندیز بود و درخواست را به بنده داده بودند و مکاتبه نیز با آقای نهاوندیان در خصوص حل این موضوع صورت گرفته بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: متأسفانه آقای واعظی موضعی در رسانه ها در خصوص این نامه اتخاذ کردند که باعث بهت بنده شد، چون این نامه را تکذیب کرده بودند در حالی که این نامه از طریق دفتر رئیس جمهور به بنده ارسال شده بود و حتی بنده را مورد تهمت و دروغ قرار داده بودند که باید این موضوع پیگیری شود.

واکنش دو نایب رئیس مجلس به جدال واعظی و پژمانفر: بله، رئیس‌جمهور نامه زده

مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی پنج شنبه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر پژمان فر نماینده مشهد خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور، تأکید کرد: چنین نامه‌ای وجود دارد. ایشان این نامه را ارسال کرده است و پاسخش را دریافت کرده‌اند. این موضوع را حتما پیگیری کنید.

«علی مطهری» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به تکذیبیه رئیس دفتر رئیس جمهور درباره دستور حسن روحانی برای اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سهامداران مؤسسه پدیده شاندیز، اظهار داشت: رئیس دفتر رئیس جمهور این موضوع را تکذیب کرده است در حالی که بنده این نامه را دیده‌ام و چنین نامه‌ای وجود دارد.

وی افزود: نامه‌ای که حاکی از دستور آقای رئیس جمهور برای تخصیص یک هزار میلیارد تومان جهت پرداخت به سهامداران شرکت پدیده شاندیز است، دیده‌ام. این نامه از دفتر رئیس جمهور برای معاونین اقتصادی رئیس جمهور ارسال شده و گفته‌اند، رئیس جمهور چنین دستوری داده؛ بنابراین چنین دستوری وجود دارد و مستند است.

تکذیب سخنان پژمانفر با استناد به دو نامه رسمی و پی‌نوشت رئیس‌جمهور

پس از همه این رفت و برگشت ها، دفتر رئیس جمهوری با صدور اطلاعیه ای اظهارات «نصرالله پژمانفر» نماینده مردم محترم مشهد و هرگونه دستور رئیس جمهوری مبنی بر تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان جهت پرداخت به سهامداران و مالباختگان شاندیز را تکذیب کرد.

پول پدیده‌ای‌ها را که خورده که حالا باید ملت پرداخت کنند؟/ ریاست جمهوری سند رو کرد؛ نماینده مشهد نه!

در این اطلاعیه آمده است: همان گونه که دکتر واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در حاشیه دولت بیان کرد، دکتر روحانی، هیچ دستوری مبنی بر تخصیص اعتبار یا وجهی به سهامداران یا مالباختگان پدیده شاندیز صادر نکرده اند. متأسفانه مشخص نیست آقای پژمانفر با روش های نخ نما و بازی با کلمات چه قصد و نیتی را در تکرار این گونه ادعاها دنبال می کند، چون دکتر واعظی در حاشیه دولت، ادعای ایشان مبنی بر دستور رئیس جمهوری مبنی بر اختصاص هزار میلیارد تومان به سهامداران پدیده شاندیز را تکذیب کرد و اساسا صحبتی درباره نامه نگاری ایشان نداشته است. رئیس دفتر رئیس جمهوری همانگونه که در خبرها نیز منتشر شده، هرگونه دستور رئیس جمهوری در خصوص تخصیص این وجه را تکذیب کرده و این تکذیب همچنان به قوت خود باقی است.

در خصوص نامه نگاری به رئیس جمهوری درباره پدیده شاندیز نیز به اطلاع می رساند که اولین بار سرپرست استانداری خراسان رضوی در آذرماه سال گذشته این موضوع را طی نامه ای مطرح و درخواست کردند موضوع در جلسه سران سه قوه مطرح شده و مبلغی معادل هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سهامداران پدیده شاندیز اختصاص داده شود؛ رئیس جمهوری نیز در هامش این نامه به آقای دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی و نماینده قوه مجریه در شورای سران سه قوه دستور داد، «بررسی و اعلام نظر شود».

نامه دومی را هم جناب آقای پژمانفر، نماینده مردم محترم مشهد خطاب به رئیس جمهوری در همین رابطه مرقوم کرد که معاون دفتر رئیس جمهور با اشاره به نامه قبلی سرپرست استانداری خراسان رضوی به جناب آقای دکتر نهاوندیان ارجاع داده اند. از این روی، رئیس جمهور هیچ دستوری مبنی بر تخصیص ۱۰۰۰میلیارد تومان به سهامداران پدیده شاندیز صادر نکرده اند، هر گونه ادعایی در این خصوص کذب محض است و جناب آقای پژمانفر اگر سندی در این خصوص دارند ارائه کنند.

بار دیگر همان گونه که دکتر واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در حاشیه دولت اظهار داشت، تأکید می شود، سازوکاری که برای حل مشکلات مؤسسات اعتباری تمهید شد، بدین گونه بوده که هر یک از سران محترم قوا در شورا نمایندگان خود را داشته باشند که مسائل قابل طرح در این نشست را بررسی و تأیید کنند. این افراد متشکل از دکتر محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری، دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس و معاون رئیس قوه قضاییه هستند. لذا هر تصمیمی برای طرح موضوعاتی از این دست در این نشست توسط این سه نفر بررسی و به اطلاع سران قوا می رسیده است. از این رو طبیعی است که نامه نگاری های انجام شده نیز برای بررسی به جناب آقای دکتر نهاوندیان ارجاع شده است و مشخص نیست که آقای پژمانفر چگونه صرف ارجاع نامه ها به ایشان جهت بررسی و اعلام نظر را به معنی دستور تخصیص تلقی و خبر آن را اعلام کرده اند.

در همین خصوص به منظور شفافیت بیشتر و کمک به تنویر افکار عمومی روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری تصویر نامه ها و هامش رئیس جمهوری را منتشر و قضاوت را به مردم شریف واگذار می کند.

تجربه تلخ مؤسسات مالی غیرمجاز را تکرار نکنید!

با توجه به دو سندی که دفتر رئیس جمهور از آنچه در ارتباط با تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان جهت پرداخت به سهامداران و مالباختگان پدیده شاندیز منتشر شده، تاکنون می توان با تکیه بر این دو سند ادعای نماینده مشهد و کلات را نادرست و تکذیب این مسأله از سوی دفتر رئیس جمهور را درست ارزیابی کرد، چون مطابق با این دو نامه دستور رئیس جمهور صرفا برای «بررسی و اعلام نظر» بوده و این مسأله به معنای دستور برای پرداخت یک هزار میلیارد تومان از جیب مردم برای این مسأله نیست.

هرچند نماینده مشهد و دو نایب رئیس مجلس از وجود نامه ای مبنی بر دستور رئیس جمهور برای پرداخت این مبلغ سخن گفته اند و حتی پژمانفر تأکید کرده که این نامه و اسناد موجود در این رابطه را منتشر خواهد کرد؛ اما قضاوتی که در این گزارش انجام شده مبتنی بر اسناد موجود و منتشر شده است، نه سخنان افراد که با چنین استدلالی می توان گفت دفتر رئیس جمهور تاکنون سخن درست در این ماجرا را نقل کرده است.

البته یکی از نکات مهم در این باره این است که چرا و به چه دلیل باید هزار میلیارد تومان از جیب و سرمایه ملت را برای زیاده خواهی برخی در پرونده پدیده شاندیز پرداخت کرد؟ این پول را چه کسی و چه کسانی خورده اند که اکنون باید از بیت المال پرداخت شود و اینکه آیا تجربه تلخی که از ناحیه پرداخت پول به سپرده گذاران مؤسسات مالی و اعتباری غیر مجاز برای مردم و کشور بر جای ماند و بخشی از تورم و مشکلات اقتصادی امروز مربوط به آن است را فراموش کرده اید که یک بار دیگر قصد تکرار آن را دارید؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۱۰۸
حق مظلومومان را باید گرفت
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
احسنت
سریعا پاشو چک هایی که از مردم غیور گرفتم و پاس نشده رو نقد بکن
انا مظلوم
موسسات مالی
| Netherlands |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
موسسات مالی با ۴ تا کارمند در یک شعبه به اندازه ۴۰ تا کارمند بانک های بزرگ کار میکردن و بهره وری داشتند.
خداوکیلی یه برگ سند اختلاس یا اتلاف تو تین همه مدت رو کردید از موسسات مالی ؟؟؟؟؟؟؟؟
چطور تو یه دولت موسسه ثامن الحجج هرچی جایزه اقتصادی و کار افرینی و بهره وری بود را گرفت و بعد در دولت بعدی یک شبه شد دزد ؟؟؟؟؟؟
پول ملت را بعد چند سال بدون سود و با کم کردن مبالغی بهشون برکردوندید و منت کذاشتید که از بیت الماله ،در صورتی یه برگه تخلف اقتصادی از این موسسات رو نشد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
بله ولی حق مظلومان در کشور لیست بالا بلندی است به طول و عرض کل کشور و به تعداد اکثریت نزدیک به تمام مردم میباشد
ولی متاسفانه از طرف جناح تند رو معمولا هر گونه اطلاعاتی اکثرا خلاف و با هدف ضربه زدن به دولت و رقابت جناحی انجام میگیرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
آری باید گرفت اما از دزدان سر گردنه نه ملت مظلوم
یک نفر دیگه پولها رو بلعیده و شاید به نرخ دلار 3 تومان از کشور ارز خارج کرده، حالا دولت پول چاپ میکند تا تبدیل به تورم بشه و گرانی اش روی شانه های همه مردم احساس بشه. یا کسیکه اعتماد کرده و پولش رو به فنا داده باید خودش تاوان بدهد، یا آن شخصی که پول رو بلعیده و فریب داده دستگیر و مجازات شود. چرا مردمی که هیچ دخالتی در ماجرا نداشتن باید تاوان بدهند؟ این چه اقتصادیه که درست کردید برای مردم؟
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اقتصاد برای غربیون است ما برادرانه مشکلات را حل میکنیم
پول ها را یک غرب پرست خورده و رفته تکلیف مردم چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
این اتفاق موقع ورشکستگی صندوقهای اعتباری هم افتاد اون موقع هم دولت مجبور به بازپرداخت شد
دولت و صدا و سيما پديده رو به روز سياه نشوندن وگرنه پديده داشت با قدرت كار ميكرد و دور نبود كه پروژه هايي رو ميتونست افتتاح كنه كه باعث افتخار ايران و ايراني بشه، خيليا سهامدار شدن بواسطه مجوزهاي ارائه شده در خصوص ساخت و ساز و همچنين تبليغات بي وقفه صدا و سيما و همينطور پيشرفت كاري كه عيان بود و خانواده هاي فراواني كه براي سرپرستاشون شغلي ايجاد شده بود
بهر حال ما سهام پروژه اي رو خريديم كه ميتونست آينده روشني داشته باشه اما همه ميدونن كه اختلافات سياسي بين دو دولت اين پروژه رو به زمين زد و خيليا هم به خاك سياه نشستن
تابناك چه خوب بود كه بيغرض قضاوت ميكردي چون هيچ سهامداري از اين شركت بدنبال گرفتن پول بيت المال نيست
ايكاش عده اي دست از تنگ نظري برميداشتن و از آباداني مملكت،از رنگين شدن سفره مردم و خوشحالي و رضايت مردم خشنود ميشدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
تو خودت سهام داری! خودت قضاوت نکن
مفسر کبیر
| Netherlands |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
من هم دلم نمیخواد شما چک های بی وصولم رو که اردم گرفتم پاس کنی ولی پاس کن دیگه
به امید جیب های پرپول من که در جهت رفاه حال مشتریان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
به جای این صحبت ها ،کاش کمی هم به کسانی که این وسط پول های مردم را هاپولی کردند هم اعتراض می کردید!!!
بنده خدا کدوم ایرانی با پیشرفت کشورش مخالفه؟ما با دزدی و ریخت و پاش مخالفیم که مثل موریانه داره ریشه کشورمونو می خوره
اصلا این ترویج فساد در هر کشوریست که عده ای بخورند تاوانش را از جیب بیت المال بدهند.چطوره که دزد هارو تشویق هم بکنیم!البته با چنین روش هائی و پرداخت پول های اختلاس شده توسط عده ای دزد و از خدا بی خبر عملا دارند دزد ها را تشویق کرده و دیگران را هم تطمیع می کنند. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
ناشناس ،اتفاقا من بعنوان يه سهامدار ميدونم چه به سر پديده آوردن و بهتر بود كه توضيح مختصر من و همچنين متن تابناك رو خوب ميخوندي بعد براش سينه چاك ميكردي .باز هم ميگم سهامدار پديده چشمش دنبال بيت المال نيست وهيچ سهمي از اون نميخواد فقط بذارن اين پروژه به سرانجام برسه ،فقط همين
اونموقع تو ناشناس هم به اين پروژه افتخار خواهي كرد يعني همه ايرانياي واقعي افتخار خواهند كرد
احسان
| Netherlands |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
من ساکن اصفهان هستم و هیچ سهام یا سرمایه ایی در شرکت پدیده ندارم ،اما بسیار زیاد تبلیغات پدیده را در رادیو و تلویزیون و روزنامه ها دیدم و شنیدم
ایا انصافا ،خدا وکیلی ،وقتی شرکتی در این حد بزرگ فعالیت و تبلیغ میکنه ،اکر عده ایی سهام خریدن ، میشن مقصر یا طماع یا پول دوست ؟؟؟؟؟
سیستم اقتصادی ما که دولت باید جوابگوش باشه مقصره این ضرر هست و باید جوابگوی ملت باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
با پدیده خیلی عالی جیب مردم را خالی کردند اگر کشور سامان داشت باید با کسانی که اموال مردم را با فروش سهام پدیده به چندین برابر قیمت بالا کشیدند برخوردسختی می شد اما
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
مالکیت پدیده با سفته بازی و کلاهبرداری جیب سهامداران را زدند و البته صدا و سیما در تبلیغات شبانه روزی که برای پدیده کردند و دولت احمدی نژاد در دادن وام های نجومی مقصر هستند
ولی به هیچ وجه نباید از بیت المال پرداخت گردد و اگر برای باقی صندوقها داده اند مسئول هستند و باید محاکمه گردند
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اون موقع که سهام پدیده بالا میرفت شما تنهایی خشنود میشدی یا اندکی از خشنودی رو با کسای دیگه تقسیم میکردی؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
کسی که به صدا و سیما اعتنا بکنه کمترین خسارتی که می بینه اینه که مالش رو از دست بده
غصه نخور یه مدت دیگه سر از کانادا در میاره فعلا تو راهه تا نرسه اونجا که نمیشه افشا بشه نمیدونم چرا با هر چی کشور خوش اب و هوا و پیشرفته است قطع رابطه کردیم دیگه خیالشون راحت باشه کسی برشون نمیگردونه راحت میتونن اونجا روزگار بگذرونن به ریش ما هم بخندن
ایران نگو، بگو مملکت بخور بخور و بچاپ بچاپ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
هر کس خرش می‌ره بانک و موسسه و کوفت و زهر مار راه میندازه بعد که پولها پولها هپو شد از بیت المال جبران خسارت بشه
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
دشمن کیه ؟
همه داد می زنند بگیر بگیر !!
معلوم نیست دزد کیه
جالبه که شماره نامه پیرو اشتباه درج شده !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اصلاً هم جالب نیست که اسناد مالی و اداری مملکت با سهل انگاری تنظیم شود. آقای دکتر شمس باید تایپیست دفترشان را به اندازه حقوق سه ماهش جریمه کنند که شش دنگ حواسش به کارش باشد
چرا از جیب من می پردازید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اسمش پول تو هست به تو ربطی نداره مثل بقیه پولا که میدن و به مردم ربطی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
برای اینکه اگه دولت نده پس فردا مجلس میگه دولت بی عرضه است باید وزیر اقتصاد استیضاح بشه این همون بلایی که تو موسسات مالی غیر مجاز سر دولت اومد از یه طرف مردم پولشون را می خواستند و البته تهش هیچ مالی به دولت بر نگشت و فقط یه سری نماینده مجلس منفعت طلب خودشون را پشت اعتراض مردم قایم کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
جیب من و شما نداریم همه ایرانی هستیم
پیدا کنید خیاط را
در نامه گفته که پرداخت کنند و نماینده درست گفته
تابناک برای چی حقایق را وارونه جلوه می دهی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
خط چندم؟ من که ندیدیم. رئیس جمهور فقط سه کلمه گفته: «بررسی و اظهار نظر» و دستوری مبنی بر پرداخت در نامه نیست
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
بابا یک بار نامه رو بخون سواد داری یا نداری؟ دستور ریس جمهور برای این پرداخت بررسی بوذه نه بیشتر یارو نماینده جفنگ میگه مگر اینکه فرض کنیم در قاموس دولتیان و مدیران درج هامش " وفق مقررات اقدام شود " اینه مه یعنی مخالف مقررات اقدام کنید!!! اینطوری میشه گفت حرف نماینده درسته
هرگونه دستور پرداخت از جيب ملت غيرقانوني و موجب مسوليت دستوردهنده و پرداخت كننده است.
صاحبان پدیده شاندیز الان کجا هستند و چرا پاسخگوی سهامداران نیستند. چرا پول باید از بیت المال پرداخت شود . مردم عادی چه گناهی کرده اند که باید تاوان اختلاس دیگران را بدهند.
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
گردنشان کلفت است
سوال بعدی
این دولت هم دیگه شورش در آورده با این بزل و بخشش هاش یه روز ملیاردها تومان میده سایپا و ایران خودرو یه روز هم از جیب ملت شاندیز و ساندیس و... بیچاره مردمی با این مصیبت ها صبور.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
به احتمال زیاد دست آقازاده های مسیولین مانند خودروسازها در کاره که ملت باید تاوان دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
نداده که بابا چرا بیخودی جو درست میکنی؟ یک درخواست از رئیس جمهور شده او هم با متانت ارجاع داده به معاونش که برود بررسی کند. هنوز که کسی تصمیمی نگرفته که جو درست میکنید. معلوم است که رئیس جمهور پول من و شما را به سرمایه گذاران پدیده نمیدهد
والله من چند وقتی هست فهمیدم که چه کلاهی تا حالا سرمون رفته! تا قبلش فکر میکردم پول مالباخته های موسسات اعتباری رو با فروش اموال خود اون موسسات دادن نه از بیت المال و جیب ما!
همونایی که پول رو خوردن بیان پس بدن، به منی که نه سر پیازم و نه ته پیاز چه ربطی داره!
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
آشوب کردند خب
مشهد که یادته ؟
بعضی ها هم خوشحال بودن
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
بعدا چیزهای بیشتری متوجه میشید اولشه حالا
مجلس دروغ گو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اهانت به مجلس اصلا کار درستی نیست،
نماینده مشهد راه اشتباهی را در پیش گرفته .اگر ایشون بدنبال انتخابات هست،بهتره راه صوابی را در پیش بگیرد.ایشون نماینده همه مردم ایران هستند ،نه نماینده شاندیز،چنین در خواستی،اصلا وجاهت قانونی ندارد ونماینده مذکور این قضیه را خیلی خوب می دانند.اما این که ره ترکمنستان را در پیش گرفته اند ،بدیهیست منافع شخصی ایشان ،من جمله رای مردم و اسپانسر های پشت پرده و حمایت های ایشان را مطالبه می نمایند ،و گرنه این همه جارو جنجال هیچ دلیل منطقی ندارد.
پول پدیده ای ها رو همین دولت خورد بعد هم قرار نیست به جیب شخص یک نفر بره باز هم قراره به جیب همین ملت بره
مگر نه اینکه همین دولت و قوه قضاییه بودندکه پدیده رو زمین زدند که نتونستند ادعای خودشون رو هم ثابت کنند و چندین هزار نفر روئ به خاک سیاه نشوندند
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
خب پس الان که ماییم پس دستی ۵۰ میلیون بهم بده
جیب من و تو نداره که
ملتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
پول سهامداران پدیده رو طمع خودشون خورد برادر اخه کجا ماهانه تا ۱۰۰ درصد سود میدادن نزول میدادی اینقد سود نداشت .اخه یه کم فکر میکردن میفهمیدن یه جای کار می لنگه .با اون فرمونی که اون اقا داشت میرفت نهایت تا یک سال بعدش میرفت ته دره از کجا میخواست پول سهامدارا رو پس بده
این پول را چه کسی و چه کسانی خورده اند? جوابش رو خودت میدونی !هزاران خانواده رو به روز سیاه نشوندین حالا میپرسی کی خورده چرا نمیری از دادستان مشهد بپرسی یا از استاندار و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
من فقط می دونم یه عده باج کلان می خواستند
بهشون پرداخت نشد
انتقام گرفتند
به قیمت بیچاره شدن سهامداران
اونوقت می گن چرا باج خوری و فساد این همه رواج داره
چرا سرمایه ها می ره سمت طلا و دلار
اگر باج داده نشه نتیجه می شه پدیده
کسی هم به فکر مردم نیست
مردم نامردی داریم خدایش دولت نهم و دهم سیب زمینی تولید میکرد خیلی ارزون بود می گفتن دولت سیب زمینی مسخره می کردن حالا ملت در تهرانسیب زمینی از سطل اشغال بر میدارن چرا انقد ملت مسخره گری هستیم میمون می فرستان فضا به رئیس جمهور توهین می کردن این کار اول امریکایی های کردن تانک سب میسازن بهش میگن قاطر چیزی که قبل ما امریکا ساخته بود هرکاری می کنن مسخره میکنن در ده سال 10 میلیارد خرج ماهواره شده اونم حقوق یه مشت مهندس شده میگن چرا پول مارا حیف میل میکنید بعد سالان 1000 میلیارد خرج فوتبالیستها بازیگرا میشه همه ساکت با شماها میشه پیشرفت کرد شماها کجا مدرک گرفتید اخه کدوم مهندس هست که از خرج در علم ناراحت میشه
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
همان طرفداران دولت سیب زمینی که ۸۰۰ میلیارد را خوردند اکنون سنگ اندازی هم می کنند.
گر چه دولت روحانی مقصر است که این سنگ اندازان را غیر مستقیم حمایت می کند واز خود طرحی انقلابی ندارد
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
دولت سیب زمینی رو به این خاطر میگن که درست قبل انتخابات سیب زمینی رایگان بین روستاییان توزیع کرد برادر.نه اون دلیل که شما میگی
يعنى اينكه به قول شما پول يك عده مالباخته را بخورند و بعد از سال ها بخواهند ازسودش پول آنها را برگردونند اشكال داره ؟ به قول آقاى پژمانفر ملت هنوز داره تجربه ى تلخ پرداخت بدهى بدهكاران موسسات مالى را در سايه ى سكوت نمايندگان ، مزه مزه مى كنه !
من به عنوان شهروند، مخالف پرداخت چنین مبلغی هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
یعنی پول سهامداران پدیده خورده بشه یه آب هم روش؟؟
اگر خودت سهامدار بودی هم اینطور قضاوت می کردی ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اینو برو به هموطنت گو که پولش سوخته و دنبال پولشه دولت بی تقصیره بازی چند سر باخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
در جواب ناشناس ۱۸:۳۱ بابا جان پولو به هر کی دادی از
همون پس بگیر چرا باید انتظار داشته باشی چوب طمع بیجای عده ای رو یه ملت بخورن و دست تو جیب شون بشه .
عده های چشم دیدن شرکت موفقی مثل پدیده را نداشتند
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
و حتماً آدمهای مفقی مثل زنجتانی و خاوری و حسین هدایتی و امثالهم رو! خجالت بکشید . مالتون رو با طمعکاری و احساس زرنگی دادید دست یک عده کلاهبردار و حالا توقع دارید خسارت غفلت و طمع شما از جیب ملت پرداخته بشه.
بادرود،تازمانیکه این سودهای بانکی رونق داردواکثرپولداران به نزولخواری بدون هیچ زحمتی دراین سالها به ثروتهای باداورده رسیده اندوهیچ زمان حاضرنمیشوندپولهایشان رادربخش تولیدوصنعت سرمایه گذاری کننددرصورتیکه درکشورهای آمریکاوکاناداو... اکثرسرمایه هادرجهت ساختمان سازی وصنعت وتولیدبکارگرفته میشوندواینگونه رباخواری نیست،لذابراساس روایات الهی بایدمنتظرعواقب سخت این کارقبیح باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
آقا ما خیر سرمون گفتیم این پدیده ایران را در گردشگری به جایی می رسونه رفتیم سهام خریدیم
صدا و سیما هم کم تبلیغ نکرد
الان 5 ساله که نقره داغ شده ایم
بهتره که پول طلا یا دلار بشه به جای سرمایه گذاری در تولید مسکن و چیزهای دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
عزیز دلم ،این که عده ای پول مردم را ببرند و میل نمایند چه ربطی به تولید اشتغال دارد؟اصلا قرار بر این بوده که در ان جا اشتغال ایجاد شود ،نه دزدی
ظاهرا اگر شخصی با همسرش هم دعوا کرد مقصر بانک ها هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اگر بانکی سود می دهد در نظام اسلامی است و حتما برسی شده که اشکال نداشته باشد دوما در این وضعیت اگر شما امروز ۱۹۰ ازمن قرص بگیری ودوناه دیگر بخواهی پس بدهی باید بیشتر بدهی زیرا ارزش پول آمده پایین زمانی ربا مفهوم دارد که تورم صفر باشد نه در ایران که لحظه ای ارزش پول پایین می آید سوما با این رانتخواری در سیستم دولتی اگر بند به جایی نباشی سرمایه ات از بین می رود بنابر این کسی در این بخش سرمایه گذاری نمی کند
تابناک عجیب و غریب!!! وقتی مینویسند جهت بررسی و اعلام نظر، یعنی من موافقم ولی شما راه قانونیش را پیدا کنید . اگر دستور اقدام میداد که این شک و شبهه و حنگ نبود دیگه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
عزیز چون من موافقم چیه؟مگر ما نباید ذره ای از حکومت امیر مومنان درس بگیریم،دستان برادرش عقیل را چه کرد؟
باید بدانید که همین ها ترویج فساد استريا،من بعد هر که برد و خورد پولش را دولت از جیب بیت المال می دهد ،دزد های محترم و محترمه نگران نباشند.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
نه عزیز! "جهت بررسی و اعلام نظر" یعنی اینکه نه یک شخص (رییس جمهور) بلکه یک عده باید این مساله رو بررسی کنن و نظر کارشناسی بدن.
جالبه از اظهار نظرهای بالا 99 درصد اصلا مطلب را نخوندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
98 درصد!
دروغ پشت دروغ،احمدى نژاد عمراً به اين دولت برسه.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
احمدی نژاد نابقه ایست که با ۸۰۰ میلیاردر هیچ انجام داد.
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
احمدی نژاد در توهم بی رقیب بود و خواهد ماند. فقط شانسش این بود که در دوره نفت ۱۲۰ دلاری سر کار بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
حق با شماست . دکتر قرار بود مشکل ترافیک تهران را در شش ماه حل کند !!!
لعنت به نزول دهنده و نزول خوار.بی شک این ضرر مالی فقط سزای دنیوی اینکار شماست.باشید تا در روز جزا همان پول نزول در ظاهر هیولایی رو در روی شما قرار گیرد.شما جرمتان بسیار سنگین است : اقتصاد کشور اسلامی را با نزول سرنگون کردید
فقط خداقل نشان بدهند چه کسانی از پدیده شاندیز طلب کار است
دولت وقوه قضائیه نبایدریالی ازبیت المال به اینها پرداخت کنند چراکه باعث تورم وحشتناک وفشارمضاعف برمردم خواهدشد!درضمن چرانیروهای انتظامی وقضایی بااین طمعکاران برخوردنمیکنند؟اینها به جای کمک به اقتصادکشورازطریق اشتغال وایجادکارخانه وکارگاههای تولیدی باآگاهی کامل ازشبهه ناک بودن کاراین موسسات مالی اقدام به سرمایه گذاری کرده اند!وحال باوقاحت تمام طلبکارند!
در عرض یکماه خودروها بعضا ۳۰ میلیون گران شدند حاکمان چه می کنند
هزار میلیارد پولی نیست که بخوان به پدیده اختصاص بدن
این پول مظلمه ظلم روشن و آشکار همین دولت ست
ظلمی به مراتب بزرگتر از ظلم خودروسازها و موسسات مالی و کرسنت و صندوق فرهنگیان و خاوری و مه آفرید و زنجانی و ....
بدبخت ملتی که بین احمدی نژاد وروحانی مانده اند.!!!
دولت خوب راهش رو بلده کمی دلار رو به بهانه x , y گران میکنه مشکل رو حل می کنه غافل از اینکه ضربات آخر را به پیکره اقتصاد کشور و رزق و روزی مردم زده
نزدیک انتخاباته مجلسه..! این کارهای نماینده‌ها، گردوخاک کردن برای رأی جمع کردنه..!
اگر بخواهیم از دولت شکایت کنیم مراحلش چگونه است؟
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
شکایت ملت از دولت بایستی توسط نماینده گانی که ملت به مجلس فرستادن انجام بشه اخه یکی بدتر از اون یکی شده!
باسلام. جناب نماینده محترم درخواست شما در نامه مزبور قطعاً و شرعاً غلط است. اون کسیکه بخاطر سود بالا(سود ربوی)، بدون ملاحظه و مطالعه پر ریسک بودن نوع سرمایه گذاری ، وسوسه میشه و اموالش رو به تاراج میگذاره، باید بدونه که احتمال ضرر و از دست رفتن سرمایه یکی از نتایج سرمایه گذاری در این قبیل موسسات سرمایه گذاری مالی یا اعتیاری خصوصی است همانطور که از طرف دیگر ممکن است سود ببرد. آیا در حالت کسب سود این نماینده محترم یا سرمایه گذاران مربوطه حاضر به تقسیم آن با بیت المال و دیگر آحاد مردم هستند؟ پاسخ معلوم است!
مگرهمین روحانی اعتراف نکرد بیش از12میلیاردتومان ازپول بیت المال رابه سپردگذارانی که اموالشان توسط غارتگران به غار ت ر فته بود ازجیب ملت داد متاسفانه روحانی درطول 6سال صدارت ثابت نموده مخالف سرسخت منافع ملی ایران و حامی اقلیت بادرآمدهای بادآورده است
دولت بی تدبیر و نا امید.
کجای قانون اساسی به رئیس جمهور چنین حقی میدهد که اسکناس بدون پشتوانه و میلی چاپ کند
مثلا :
حتی در کشورهائی که اختیارات رئیس جمهورشان به مراتب بیشتر از اختیارات رئیس جمهور ایران است ،مجوز چاپ و انتشار اسکناس بدون پشتوانه ، آنهم بصورت انحصاری ،به هیچ وجه در ید قدرت انحصاری رئیس جمهور نیست.
بعقیده من و در وحله اول:
میباید موضوع قبلی چاپ بدون پشتوانه اسکناس برای سپرده گذاران بررسی شود که با مجوز کدام مسئول و با استناد به کدام قانون انجام شده است و نتایج ذیربط ، توسط قوه قضائیه برسی و اعمال قانون گردد
و در وحله دوم :
میباید تا مجلس و دولت ،چنانچه در این ارتباط قوانین و مقررات روشنی وجود ندارد مقررات و قوانین خاصی تنظیم و تصویب نمایند و نهایتا مسئولیت مجوز چاپ اسکناس بدون پشتوانه را در ید قدرت یک نفر و یا یک سازمان و حتی در ید قدرت یک قوه قرار ندهند
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
کی باید قانون بگذاره؟ میبینی نماینده که باید این قانون رو بگذاره و دست دولت رو تو کارهای خودسرانه بکیره خودش ادعای غیر قانونی میکنه میکه عزار میلیارد بیا تاوان بده بازم صد رحمت به دولت میگه نمیدم
این مدیران موسسات مالی و شرکت های بخور و خودی کی هستند که تو این چند سال هیچ کس جرات افشای اسامی شان را ندارد؟؟،حتما به بچه های بالا وصلند؟؟ تابی جون تو هم خبر نداری یا از اوین می ترسی؟!؟!؟
يكي بايد دروع گفته باشه لطفا فقط دروغگو را مشخص كنيد
دروع إز گناهان كبيره است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
مشخص است که پژمانفر و پزشکیان و مطهری حرفهایی زده اند که سندی برایش ندارند و واعظی مطلبی که گفته منطبق بر اسناد و مدارک است.
زمانیکه تلویزیون تبلیغات پدیده را پخش میکرد،مالک پروژه اظهارمی کردکه 70 تا80 درصد مردم آمده اند وبازارگرمی می کرد. معلوم بودکه هدف گمراه کردن مردم عادی بود. تلویزیون چطور چنین تبلیغی را پخش می کرد؟
آقای نماینده هم معلوم است که به فکر جمع کردن رای است. قرارباشد هرکه ضرری دید دولت پولش را پرداخت کند،پس همه کسانیکه دربازارسرمایه خودرا از دست می دهند،بایدبه دولت نامه بنویسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اقا منم تو یه ماه سی درصد سرمایه مو تو بورس از دست دادم یه نفر پیدا بشه برا منم این پولو از دولت پس بگیره
بابا ، غریبه که نبوده اند !
دوست آن باشد که گیرد دست دوست
بعد از آن که دوست بار خویش بست
حالا بهتره زمانی که نمیتوانیم به مظلومان فلسطینی و. حذب الله کمک کنیم به هموطنانمان کمک بشه۰ من که راضیم۰ بالاخره یه خیری از بیت المال به بخشی از مردم ایران هم برسد غنیمت است۰
هر بیزینسی هم شکست دارد و هم موفقیت،‌چرا باید این پول را از جیب مردم بدهند،‌مگر رئیس جمهور می تواند بدهد، مثل مدیر یک ساختمان می ماند،‌اگر کسی رفته یخچالی خریده و الان سوخته مگر بقیه ساکنین باید پول سوختن یخچال بی کیفیت یکی از ساکنین را بدهند... اگر این آقایان سهامدار سود می بردند مگر می دادند به مردم که الان باید مردم خسارت آنها را بدهند،‌قبلاٌ‌هم که دولت داده، خیلی اشتباه کرده و نباید این کار را می کرده که اینطور به بدبختی نیفتیم
سلام
اینکه یه عده گردن کلفت پول مردم را بالا بکشند و یه عده دیگه بخواهند از پول یه عده دیگر پولشونو بدهند بابد تاسف خورد.
این دولت از روز اول با دروغ اومد و با دروغ هم میره نمونه هاش:100 روزه مشکلات حل میشه.با توافق برجام تا اب خوردن مردم بر طرف میشه و.... اخرش هم گفت من نگفتم.
موسسه ایکه از دولت مجوز فعالیت میگیرد ، مورد اعتماد مردم است ، پس باید مسئولین بموقع دقت و بررسی کامل انجام بدهند واگر نه ، دولت مسئول بوده و باید پول مردم را بدهد . اینکه قصور از دولت باشد تایید کنندگان موضوع باید مواخذه شوند در غیر اینصورت دایر کنندگان موسسه یا شرکت بشدید ترین وجه تنبیه گردند .
من مخالف پرداخت این پول از بیت المال هستم.
حالا اگه هزار میلیارد سود کرده بودند یه قرون از سود رو به مردم میدادن که حالا انتظار دارن ضرر هزار میلیاردیشونو مردم بدن
طمع یه عده رو پدیده بیچاره کرد کسی بود که با اورده ۲ میلیون حدود ۲۰۰ میلیون به جیب زد ، و خیلیها رو به طمع انداخت و انها ببجاره شدن
شاید منظور اقای پژمانفر پرداخت 1000 میلیارد از جیب ملت به سهامداران شاندیزه. چرا درست منتقل نمیکنید. چرا این بنده خدا را معطل نگه داشته اید. دست در جیب ملت کنید و سهم دوستان شاندیزی را هم بدهید
سلام
پدیده یک عده دزدبه زمین زدن ومردم بدبخت سهامدار این شرکت رابه نابودی کشاندن کسی هم جواب گو نیست
خیلی جالبه . با این بند و بساط که تو مملکت راه افتاده مسئولین کله شونو کردن تو برف . واقعا خنده دار نیست . فکر نمیکنم تو دنیا هیچ کشوری مثل این دولت وجود داشته باشه . اینا فکر میکنند با دسته کورا طرفند . بابا کوچکترین حرکت در دور ترین نقاط کره زمین همان لحظه رو آنتن ها میره .
باز هم میگویم:
رئیس جمهور،قاعدتا نمیتواند اجازه چاپ اسکناس بدون پشتوانه بدهد و اگر دفعه قبل هم چنین عملی با مجوز ایشان انجام شده باشد ، مستندا اعلام فرمایند با استناد به کدامین بند از قانون اساسی و یاحتی قوانین عادی مصوب مجلس شورای اسلامی ،چنین مجوزی را صادر کرده اند.
ضمنا توجه داشته باشید که مصوبات سران قوا هم درارتباط با دادن مجوزهای به این مهمی ، مسلماو عرفا نمیتواند قابل تفسیر به رای فقط روسای قوای حاضر در جلسه هماهنگی باشد و بخصوص رئیس قوه مقننه میبایست با قید سه فوریت مصوبه لازم را از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخذ و به جلسه هماهنگی سران قوا تسلیم نماید.
اصلا دستور بررسی هم غلطه برا چی بررسی ؟ یعنی روحانی در حد بنده هم نمیدونه که نباید انجام‌شود که جهت بررسی پاراف می کند؟
این ملت واله حقشونه اخه چقدر پول این ملت طماع رو این موسسات مالی و قبلا شرکتهای هرمی مثل سحر و الیکا! خوردند بازم درس نگرفتن! اینها اسمش کلاهبرداری هستش بعد کلاهبرداری شرکتهای هرمی شایع میکردن شرکت هرمی داشت کار میکرد و سودها را میداد دولت جلوشو گرفت شرکت هرمی نتونست به تعهداتش عمل کنه! از این حرفهای مسخره میزدند ملت هم باور میکردند اون زمان خیلی ها این کار نکردند ولی یک عده تا خونشونو فروخاند به این امید مه یکساله با سود پولها خونه رو میخرن ولی وقتی شرکتهای هرمی به یک حد قایل قبولی رسیدند بار خودشونو بسان و رفتن دست سهامدارا به هیچی نرسید! بله دروغگو فقط میتونه طمع کار رو قول بزنه! این حرف پدر مرحوم منه که با زر نوشتم گوشه مغزم حک کرذم!
اسامی سردمداران پدیده شاندیز را منعکس نمائید
ملت را به جون هم انداختن و بدبختشون کردن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل