بازدید 5004

دعموش: طبیعی است آمریکا از حزب‌الله بترسد

کد خبر: ۸۸۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ 22 February 2019

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد این جنبش در کنار دیگر متحدان در محور مقاومت، توطئه‌های آمریکایی را به شکست کشانده و طبیعی است واشنگتن از حزب‌الله بترسد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «علی دعموش» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد، لبنان امروز با مشکلات زیادی در سطح سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مالی، معیشتی روبروست و حل کردن این مشکلات به اراده جدی تمام طرف‌های سیاسی و همکاری همه‌جانبه نیاز دارد.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، دعموش در خطبه‌های نماز جمعه امروز تصریح کرد، حزب الله برای کار در زمینه تحقق اولویت‌ها و دستاوردها، دست یاری به سمت همه دراز می‌کند و آماده است با همه در زمینه مقابله با فساد همکاری کند.

وی ادامه داد: حضور ما در سطح داخلی و در مقابله با تهدیدهای اسرائیلی، پررنگ و فعال خواهد بود. طبیعی است که آمریکا پس از آنکه در تمامی تلاش‌هایش برای تضعیف مقاومت شکست خورده، از حزب‌الله بترسد. حزب‌الله با مردم و وطنش صادق بوده و در کنار ارتش و ملت، این کشور (لبنان) را از خطرها، تهدید ها و طمع‌های اسرائیلی حفظ کرده است؛ این هم طبیعی است که لبنانی‌ها به تحریک‌های مستمر آمریکا علیه حزب‌الله توجهی نکنند.

دعموش تأکید کرد، آمریکا از حضور قوی حزب‌الله در منطقه ناراحت است زیرا حزب‌الله با دیگر متحدان ، موفق شده پروژه آمریکایی-اسرائیلی در سوریه و منطقه را به شکست بکشاند؛ آنکه در منطقه تنش ایجاد می کند مقاومت ایستاده در برابر تروریسم نیست بلکه آمریکای است همچنان حامی تروریسم تکفیری و اسرائیلی است.

«الیزابت ریچادر» سفیر آمریکا در بیروت، در دیدار هفته گذشته خود با «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان از حضور حزب‌الله در دولت جدید ابراز نگرانی کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار