بازدید 2937

اعلام شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان علوم پزشکی

کد خبر: ۸۸۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 21 February 2019

راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش آنا، از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، شـرکت‌کننـدگان در آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بـا مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه از نتیجه آن مطلــع شوند.

زمان و نحوه مراجعه پذیرفته‌شدگان برای ثبت نام

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و پذیرش، پذیرفته‌شدگان باید شخصاً در روز شنبه چهارم اسفندماه ۹۷ با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای ذی‌ربط که نشانی و تلفن آن‌ها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان واحدهای پزشکی تهران و اراک نیز جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام مقتضی است به سایت آن واحدها مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز مقرر به‌منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام

اصل مدرک کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یا اداره کل تربیت‌معلم وزارت آموزش‌وپرورش و ریزنمرات دوره کاردانی به‌منظور معادل‌سازی واحدهای درسی، اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس ۴×۳، اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص‌کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته‌شدگان مرد از جمله مدارک مورد نیاز برای انجام فرآیند ثبت‌نام عنوان شده است.

تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت‌نام، فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌های که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته‌شدگان متقاضی ثبت‌نام قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار