بازدید 4640
اشرف‌غنی در دیدار ژنرال آمریکایی:

افغانستان به 40 سال جنگ پایان می‌دهد

کد خبر: ۸۷۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 19 February 2019

اشرف غنی در دیدار فرمانده قرارگاه مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا گفت: مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داشت و بحران ۴۰ ساله به‌صورت اساسی پایان می‌یابد و افغانستان به صلح باعزت و پایدار دست خواهد یافت.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان عصر امروز سه‌شنبه 30 دلو با «جوزف ووتل» فرمانده قرارگاه مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

رییس‌جمهور افغانستان در این دیدار گفت: نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان نسبت به گذشته، توانمند شده‌اند و ظرفیت‌ها و توانایی‌های آنها بهبود یافته است.

وی افزود: مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داشت و بحران ۴۰ ساله به‌صورت اساسی پایان می‌یابد و افغانستان به صلح باعزت و پایدار دست خواهد یافت.

ووتل با اشاره به پایان ماموریت کاری خود از حضور ژنرال جدید آمریکایی خبر داد و گفت: جانشین من شخصی خواهد بود که با شرایط افغانستان آشنا باشد و به‌صورت استراتژیک با حکومت، نیروهای امنیتی و دفاعی و مردم افغانستان به کار خود ادامه خواهد داد.

در این دیدار هر دو طرف درباره روند صلح، تامین و تقویت نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان و مبارزه مشترک با تروریسم، بحث و تبادل نظر کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار