بازدید 11725

مهم‌ترین مسائل امنیتی زنان تنها در هتل

کد خبر: ۸۷۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 19 February 2019

شیوه ی سفر برای افراد مختلف با هم متفاوت می باشد و برخلاف عده ی زیادی که تمایل به سفرهای گروهی دارند، بسیاری از زنان به سفرهای تک نفره و تنها گرایش پیدا کرده اند. به همین خاطر لازم است تا به مسائل امنیتی در این زمینه توجه ویژه داشت و یکی از مهم ترین موارد در این زمینه، امنیت در هتل می باشد.

شناخت موقعیت مکانی هتل

سفر به مکانی ناشناخته نه تنها برای زنان تنها، بلکه در سفرهای خانوادگی نیز می تواند مسائل و چالش های زیادی را به همراه داشته باشد و به همین خاطر باید قبل از انتخاب مقصد، درباره ی میزان امنیت آن به سطح مطلوبی از شناخت دست پیدا کرد. علاوه براین، لازم است از موقعیت مکانی و سابقه ی رخ دادن جرم و جنایت در منطقه ای که هتل در آن واقع شده است، شناخت و اطلاعات کافی کسب کرد. از رزرو هتل در مناطق دور افتاده و خلوت حتی الامکان خودداری کنید.

 بررسی مسائل امنیتی هتل

پیش از سفر و قبل از اینکه نسبت به رزرو اینترنتی هتل اقدام نمایید، لازم است تا از میزان رعایت مسائل امنیتی در هتل اطمینان کسب کنید. برای مثال می توانید با هتل مورد نظر تماس تلفنی بگیرید و از وجود دوربین، نگهبان و همچنین پذیرش 24 ساعته از آنها سوال بپرسید.

انتخاب طبقه مناسب

همیشه این نکته را در رزرو هتل در نظر داشته باشید که طبقه ی اول برای اقامت مناسب نیست و خیلی راحت از سایر طبقات می تواند در دسترس مهاجمان و افراد ناشناس قرار بگیرد. علاوه براین، در این طبقات رفت و آمد زیاد می باشد و از آسایش کمتری برخوردار خواهید بود.

امنیت اتاق را بررسی کنید

مهم ترین بخش در سفر برای زنان تنها، اتاقی می باشد که برای استراحت انتخاب کرده اند و در نتیجه باید بتوانید از امنیت کامل آن مطلع شوید. به محض ورود به اتاق تمام در و پنجره ها را بررسی کنید که دچار خرابی نباشند. این مساله زمانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که اتاق دارای تراس باشد.

تنهایی را فریاد نزنید

زنان تنها باید به گونه ای رفتار کنند که دیگران متوجه تنها بودن آنها نشوند و برای این منظور می توانید از راهکارهایی مانند دریافت دو کلید برای اتاق، روشن گذاشتن تلویزیون و رادیو در زمان خروج از اتاق و عدم ایستادن روی تراس و مقابل پنجره به تنهایی استفاده نمود.

در اتاق را برای دیگران باز نکنید

تفاوتی ندارد که چه کسی درب اتاق تان را بزند، در هر صورت حتما قبل از باز کردن آن سوال بپرسید و با بخش پذیرش هتل تماس بگیرید.

چراغ ها را خاموش نکنید

برای لذت بردن از سفرها تنها و تک نفره، سعی کنید تمام جوانب امنیتی اقامتتان را مد نظر داشته باشید و هیچ وقت در زمان استراحتهای شبانه، همه ی چراغ ها را خاموش نکنید. روشنایی حس امنیت بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت.

راه‌های خروج اضطراری را چک کنید

انسان توانایی پیش بینی آینده را ندارد و به همین خاطر همیشه باید برای جلوگیری از رخ دادن اتفاقات ناگوار، پیشگیری های لازم را انجام دهیم. تفاوتی ندارد رزرو هتل خارجی را انجام داده باشید یا داخلی، در هر صورت به محض ورود به هتل نقشه ی راه های خروج اضطراری را دریافت کنید و آن را کاملا بررسی نمایید

با خانواده در ارتباط باشید

همه ی ما انسان ها هر اندازه که تنها باشیم، باز هم افرادی در زندگی مان هستند که نگرانمان هستند. حتما قبل از شروع سفر اطلاعات کافی درباره ی هتل و آدرس آن را برای آنها ارسال نمایید. پیشنهاد می کنیم حتما در طول سفر نیز با آنها در ارتباط باشید و دیگران را در جریان برنامه های خودتان قرار دهید.

شبکه های اجتماعی را فراموش کنید

اشتراک گذاری تصاویر سفر و خاطرات خوش آن در شبکه های اجتماعی در دنیای امروز به بخش جدایی ناپذیر زندگی تبدیل شده اند. اما گاهی به اشتراک گذاری این لحظات از طرف زنان تنها در سفر می تواند زمینه ی رخ دادن مشکلات و اتفاقات ناگوار را فراهم کند.

سایت رسمی رزرو اینترنتی هتل رسپینا24، با فراهم کردن تمام مقدمات سفر از قبیل، خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، خرید بلیط قطار و اتوبوس، خرید تور داخلی و خارجی و رزرو اینترنتی هتل در سراسر دنیا، سفرهایی امن و آسوده را برایتان آرزو می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل