بازدید 2982

فعالیت ۲۵ هزار واحد غیرمجاز اقامتی در کشور

کد خبر: ۸۷۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 19 February 2019

بازرس جامعه هتلداران ایران گفت: فعالیت ۲۵ هزار واحد غیرمجاز در کشور نگران کننده است که متاسفانه روز به روز این میزان در حال افزایش است.

به گزارش «تابناک»، جعفر بذری در گفت‌وگو با تسنیم در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر فعالیت واحدهای اقامتی غیرمجاز به عنوان یک چالش مهم و مانع برای رشد گردشگری در کشور مطرح است که به همین منظور امسال یک هزار واحد اقامتی غیرمجاز در سطح کشور پلمب شده است.

وی با اشاره به این که فعالیت دو هزار واحد رسمی هتل و هتل آپارتمان در سطح کشور می‌تواند جایگزین فعالیت واحدهای غیرمجاز باشد گفت: صنعت هتلداری کشور در صورت عدم توجه به این مسائل روبه افول خواهد بود که باید نظارت‌های لازم و همه جانبه در این زمینه مبنای کار قرار گیرد.

بازرس جامعه هتلداران ایران بیان کرد: مراکز اقامتی غیرمجاز در حال حاضر یک تهدید جدی برای واحدهای رسمی محسوب می‌شوند و رغبت سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری در کشور به حداقل رسانده‌اند که این موضوع باید به شکل تخصصی و کارشناسانه مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

بذری بیان کرد: فعالیت 25 هزار واحد غیرمجاز در کشور نگران کننده است که متاسفانه روز به روز این میزان در حال افزایش است و امیدواریم با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی نظارت و برخورد با این واحدها را به شرایط مطلوب برسانیم و در این زمینه فرهنگ سازی های لازم را مبنای کار قرار دهیم.

وی تصریح کرد: باید بسترهای لازم برای افزایش استقبال مردم از مراکز اقامتی مجاز نیز افزایش یابد به طوری که مردم در اماکن دارای مجوز فعالیت اسکان یافته و از آرامش بیشتری در این محیط ها بهره مند شوند که باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در ارتباط با تعطیلات عید نوروز انجام دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان