بازدید 9116

حباب قیمت‌های بازار شكسته خواهد شد

کد خبر: ۸۷۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 18 February 2019

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شركت ایران خودرو اعلام كرد: همزمان با عرضه تعداد بالایی از خودروهای تولیدی و با اجرای شرایط فروش فوری درروزهای آتی، حباب قیمت خودروهای این شركت دربازار شكسته خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ايكوپرس، مصطفی خان كرمی با بیان این مطلب افزود:شركت ايران خودرو با تمام توان خود و بهر ه گيري از ظرفيت هاي موجود به ايجاد بهبود وضعيت توليد تلاش مي كندبه طوري كه در حال حاضرتحويل این شركت به حدود روزانه 1500 دستگاه رسیده است.

وي افزود:‌ با توجه به سیاست های وزارت صمت و تلاش و همیاری زنجیره تامین قطعات و واحدهای تولیدی شركت ایران خودرو، عدد تحويل درآینده نزدیك به بیش از 1500 دستگاه نیز افزايش خواهديافت.

خان كرمي تاكيدكرد: شركت ایران خودرو طی روزهای آتی با فروش فوری و تحویل محصولات در سال 97 با روند افزایش قیمت مقابله خواهد كرد.

وی افزود: متاسفانه دلالان و سودجویان كه عاملان اصلی رشد قیمت ها در بازار هستند، همیشه منتظر فرصتی هستند كه به موضوع افزایش قیمت سرعت بیشتری بدهند كما اینكه در روزهای جاری شاهد آن هستیم كه دلالان از افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال و فرا رسیدن ایام نوروز سوء استفاده نموده و از موقعیت و شرایط كنونی كه براقتصاد كل كشور حاكم می باشد، حداكثر سودجوئی را می برندو ما درصددهستيم كه در مقابل این عده از مشتری نماها مقابله نموده و خودرو را به دست مصرف كننده نهائی برسانیم.

خان كرمی به مشتریان توصیه كرد، كه فریب این دلالان را نخورده و منتظر آغاز شرایط فروش فوری شركت ایران خودرو باشند.

وی گفت : اجرای فروش فوری محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه 30 بهمن ماه 97 به صورت روزانه و مستمراز ساعت 10 صبح هر روز از طريق سايت فروش اينترنتي شركت به نشاني www.esale.ikco.ir آغاز خواهد شد.

خان كرمي در پايان ياد آورشد: امیدداریم با عرضه مناسب دراین ایام ضمن كنترل بازار و كاهش قیمت های افسارگسیخته بازار، نیاز متقاضیان واقعی را تامین نمائیم.

گفتني است ، به منظور كوتاهي دست واسطه ها و براي اينكه محصولات به دست مصرف كنندگان نهائی برسد، از محدودیت هائی همچون هر كد ملی یكدستگاه، عدم امكان ثبت نام افرادی كه طی 18 ماه گذشته ثبت نام داشته اند، عدم امكان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال و ... استفاده خواهیم نمود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۴
یک ماشین شورلت امریکائی مدل سال در کشور عراق فقط 10 هزار دلار تحویل فوری میشود. مصرف سوهت 5 لیتر در 100 کیلومتر 4 سیلندر 1800cc و کلاس خودرو در حد کلاس BMW سری 500 .
یک ساله قراره شکسته بشن این حبابها... مگه از فولادن؟
واقعا؟
خودرو سازها اگر خودرو دارند که می توانند فروش فوری عرضه کنند چرا به تعهدات قبلی خود که ماههاست به تاخیر افتاده عمل نمی کنند؟
با وجود داشتن خودرو در انبارها تعهدات گذشته خود را انجام نمی دهند یعد با فروش فوری همان خودروها را با قیمت حاشیه بازار با فروش فوری عرضه می کنند!
حتما منتظریم فقط شما مانده بود بگید قبل از شما خیلی ها هم گفتند ولی نه تنها شکسته نشد بلکه حبابش بزرگتر شده خودش از بس تواین مدت رشد کرده شاید بدون لطف شما بترکه . بسه دیگه این حرف ها
پارسال همین موقع ها بود که روحانی در مورد دلار همچین حرفی زد بعد دلار سه برابر شد
بهترین راحل آزادگذاشتن واردات خودرو تارقابت بین خودرو داخلی وخارجی ایجاد شود.وصد درصد ایرانخودرو وسایپا ورشکست میشوند
اگر واقعأ فکر مردم هستید اول تکلیف کسانی که نزدیک هفت ماهه ثبت نام کرده اند و از تحویل خودرو خبری نیست را معلوم بفرمایید بعد پیش فروش کنید
خوب فروش فوری یعنی چی؟یعنی همون موقع تحویل میدین یا یک سال دیگه.....
سمند سی میلیونی را 65 میلیون بفروشی حباب خواهد شکست !!!
چرا قبل انجام تعهدات معوق فروش فوری دارید پول مردم بدبخت را گرفتید ولی از انجام تعهدات خبری نیست
بهر صورت بدانید صبر مردم هم نامحدود نیست همین
شما به تعهدات قبلی خود عمل کنید وعده جدید پیش کش .
حباب می تِرکد، نمیشکند آقای مدیر!
البته بعد از شکسته شدن کمر مردم مظلوم و بی پناه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار