بازدید 4332

بيانيه حزب توسعه و عدالت در محكوميت حادثه خاش

کد خبر: ۸۷۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 14 February 2019

به گزارش «تابناک» به نقل از حزب توسعه و عدالت ايران اسلامی در محكوميت حادثه تروريستى خاش و شهادت جمعى از پاسداران غيور انقلاب اسلامى بیانیه ای صادر کرد، متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم
إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ يَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الصَّادِقُونَ(آيه ١٥ سوره حجرات)

حزب توسعه و عدالت ايران اسلامى اقدام مذبوحانه دشمنان ملت ايران با عنوان شيطانى "جيش الظلم" آن هم بعد از جشن باشكوه ملت در ٢٢ بهمن ١٣٩٧، كه نشان از عجز و ناتوانى آنها دارد را محكوم مى كند. حادثه تروريستى خاش بيانگر اين موضوع مهم است كه انقلاب بالنده و توفنده در مسير رسيدن به اهداف خود پيش مى رود و آنها توان و جرات مقابله رو در رو را ندارند.
بار ديگر اين حقيقت تلخ براى اذهان مردم بيدار منطقه و جهان روشن تر شد كه آمريكا و جريان مستكبر جهانى با عوام فريبى و برگزارى كنفرانس هايى به دنبال برقرارى امنيت و ثبات در منطقه آسياى جنوبغربى هستند. در حالى كه با حمايت هاى مادى و تسليحاتى از اين گروهك هاى مزدور به دنبال ناامنى، جنايت و ترور هستند.
به فضل الهى ان شاء الله باز هم رزمندگان و پاسداران انقلاب اسلامى سيلى سخت انتقام ملت ايران را محكم تر از قبل به گوش آمريكا و ائتلاف سعودى صهيونى خواهند نواخت.
حزب توسعه و عدالت ايران اسلامى ضمن همدردی با خانواده های داغدیده، این ضایعه را به محضر حضرت وليعصر عج الله تعالى فرجه الشريف، رهبر معظم انقلاب اسلامى حضرت آيت الله العظمى امام خامنه اى مد ظله العالى، ملت غيور و شهید پرور ایران، نیروهای مسلح و به ویژه پاسداران جان بر كف انقلاب اسلامی تسلیت می گوید و برای آن شهیدان والامقام علو درجات، برای بازماندگان ایشان صبر و اجر و برای مجروحان حادثه، شفای عاجل مسالت داريم.
بى شك جان فشانى عزيزانمان در طليعه دهه پنجم جمهورى اسلامى و همزمانى با گام دوم انقلاب اسلامى، تقارنى مبارك است كه ضامن بقا و دوام نظام اسلامى خواهد بود.
صلوات و سلام خدا بر اين شهيدان

٢٥ بهمن ١٣٩٧
حزب توسعه و عدالت ايران اسلامى

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار