بازدید 3969

برانکو: بقای استقلال خوزستان در لیگ سخت است

کد خبر: ۸۷۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 14 February 2019

سرمربی تیم پرسپولیس بعد از برد دشوار مقابل قعرنشین گفت: استقلال خوزستان وضعیت سختی برای نجات از ته جدول دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: ابتدا تسلیت می‌گویم به خانواده واقعه تروریستی اخیر در کشور ... به هر حال این برد بعد از باخت به فولاد ما را دوباره در مسیر قهرمانی قرار داد. با وجود اینکه استقلال خوزستان در ته جدول است احتمالا وضعیت سختی برای نجات از ته جدول دارد.

ایرادهای داشتیم اما مهم برد بود که به آن رسیدیم

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: انتظار چنین بازی را داشتم چون این تیم برای افتخار خودش بازی کرد و به این تیم تبریک می‌گویم .به بازیکنان خودم هم بابت برد تبریک می‌گویم. البته مشکل هم داشتیم زیرا حرکت تیم ما به خاطر چمن کند بود اما مهم ترین مساله بردن بود که باید می بردیم تا به بازی با پدیده در جام حذفی با موضع برنده وارد شویم و همین طور کارمان را برای قهرمانی ادامه بدهیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم و انتظار دارم که بازی به بازی بهتر و بهتر شویم.

در نشست خبری‌ها حق ندارم که از قهرمانی صحبت کنم؟!

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه دوباره تیم شما به آرامش رسید به نظرتان این آرامش تدوام دارد یا بیانیه‌نویسی ها ادامه خواهد داشت، گفت: متوجه منظور شما نمی‌شوم؟! منظورتان چیست کدام جریان. من متاسفم که در نشست خبری بودم. قبل از هر بازی نشست خبری دارم و حق ندارم بگویم در مورد قهرمانی بجنگیم. در نشست خبری مگر چه گفتم. صدبار گفتم به باشگاه های دیگر توجهی نداریم و به بازی خودمان فکر می‌کنیم و قبل از همه هم به اشتباه های خودمان نگاه می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار