بازدید 5485

حزب‌الله: آمریکا پشت انفجار تروریستی جاده خاش

کد خبر: ۸۷۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰ 14 February 2019

حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آنها را پشت انفجار تروریستی استان سیستان‌وبلوچستان دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی علیه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آنها را پشت این انفجار دانست.

حزب الله در این بیانیه که چهارشنبه شب به وقت محلی منتشر شد، آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آنها را متهم به ایجاد و حمایت از باندهای تکفیری و تروریستی کرد.

در این بیانیه آمده است: این گروه های جنایتکار که از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب ترسیده اند، به دنبال رساندن پیامی آغشته به خون بودند که بیانگر تصویر واقعی از تروریسم سازمان یافته که در صدر آن دولت آمریکا قرار دارد و کشورهای جهان را تشویق به این کار می کند، است.

حزب الله به همزمانی این انفجار و نشست ضد ایرانی در ورشو به رهبری آمریکا اشاره کرد و آن را همنوازی دولت آمریکا و گروه های قاتل و جنایتکار برای بی ثباتی و ناامن کردن جمهوری اسلامی دانست.

در این بیانیه تاکید شده که این جنایت ها ملت ایران را تضعیف نمی کند بلکه قدرت و انگیزه آنها را بر ادامه مسیر پیشرفت و شکوفایی بیشتر می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر