بازدید 10718

محکومیت عضو شورای شهر تهران با شکایت قالیباف

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران به اتهام توهین و نشر اکاذیب محکوم شد.بر اساس رای صادر شده عضو شورای شهر تهران به ۶ ماه حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شده است. گفتنی است حکم میرلوحی به صورت غیابی صادر شده و ظرف ۲۰ روز قابل تجدیدنظر خواهی است.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 13 February 2019

پس از درج خبری در مرداد ماه امسال در یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از عضو شورای شهر تهران علیه شهردار اسبق تهران محمدباقر قالیباف اقدام به شکایت از این فرد کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، رأی این پرونده در دادگاه کیفری 2 مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران، صادر و این عضو شورا را در مورد توهین و نشر اکاذیب مجرم و مستحق مجازات دانست.

میرلوحی در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها عنوان کرده بود که شهرداری را با 52 هزار میلیارد بدهی تحویل دادند، پرداخت‌های سال آخر دوران قالیباف همگی خاص بوده است ومدیریت شهری گذشته با اقداماتی همچون کمک به احزاب، مداحان، مسجدها در امور کشور دخالت می‌کردند.

ایلنا نیز گزارش داد:بر اساس رای صادر شده عضو شورای شهر تهران به ۶ ماه حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شده است. گفتنی است حکم میرلوحی به صورت غیابی صادر شده و ظرف ۲۰ روز قابل تجدیدنظر خواهی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل