بازدید 4687
نیاکو اطلس قشم در مسیر گسترش بازار و صادرات به کشورهای منطقه و همسایگان

نیاکو؛تولیدکننده‌برتر تین‌کلاینت،مینی‌پی‌سی،گیرنده‌دیجیتال و مالتی‌مدیا

کد خبر: ۸۷۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 12 February 2019

“شرکت تولیدی نیاکو اطلس قشم”  با نام تجاری « نیاکو NIACO» که در زمینه طراحی و تولید سخت افزار تین کلاینت و مینی پی سی ( رایانه کوچک )، تولید رم و SSD، طراحی و تولید گیرنده های دیجیتال تلویزیون، تی وی باکس اینترنتی، سیستم های مالتی مدیا و تولید نرم افزارهای وابسته فعال است در سال 1391 توسط برادران فیروزکوهی در جزیره قشم  - منطقه آزاد قشم - تأسیس شد.

مهمترین محصول شرکت، نیاکو تین کلاینت و مینی پی سی است  که بورد اصلی ( مادربورد ) و شاسی و بدنه دستگاه در واحد تحقیق و توسعه (R&D ) شرکت نیاکو طراحی و تولید می شود. این شرکت یکی از واحدهای فعال در "مرکز رشد منطقه آزاد قشم" بوده و در پی حمایتهای مدیریت محترم مرکز، سرکار خانم مهندس فلاحی و مدیریت محترم  "صنعت، معدن و تجارت" سازمان منطقه آزاد قشم، جناب آقای مهندس برنجی و  با استفاده از ظرفیتهای علمی واحدهای فعال در حوزه فناوری کشور، توسعه به روز محصولات تولیدی خود را در دستور کار دارد.

نیاکو؛تولیدکننده‌برتر تین‌کلاینت،مینی‌پی‌سی،گیرنده‌دیجیتال و مالتی‌مدیا

با توجه به استقرار شرکت در منطقه آزاد قشم و سیاستهای منطقه آزاد قشم، این شرکت به توسعه بازار خود به کشورهای همسایه اقدام نموده. در این راستا در سال گذشته میلادی مذاکراتی را با شرکتهایی در ترکیه، عمان و افغانستان جهت صادرات محصولات تولیدی آغاز نموده و برای سال 2019 میلادی هم شرکت در نمایشگاه صنعت IT ،کشور عمان را جهت معرفی تولیدات شرکت در دستور کار خود دارد.

نظر به اینکه شرکت نیاکو در مرحله برند سازی است، در نظر دارد کالاهایی را تولید کند که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی باشد؛ قطعات تولیدی این شرکت قبل از ارسال به واحد مونتاژ وارد مرحله تست می شوند و در این واحد به مدت 72 ساعت تحت شرایط مختلف مورد آزمایش قرار می گیرند و پس از اطمینان از عملکرد صحیح به واحد مونتاژ ارسال می شوند همچنین در راستای بهبود و ارتقای استانداردهای رایج در صنعت آی-تی (IT) در کشور و حصول رضایتمندی مدیران IT ، صاحبان صنایع و مدیران سازمانها و ادارات برای اولین بار سرویس ویژه " گارانتی شناور" را به خریداران سازمانی و صنعتی ارایه می دهد.

نیاکو؛تولیدکننده‌برتر تین‌کلاینت،مینی‌پی‌سی،گیرنده‌دیجیتال و مالتی‌مدیا

یکی از ویژگی های مهم شرکت نیاکو، مونتاژ کالا بعد از هر سفارش است یعنی خریدار می تواند مشخصات مورد نظر خود را به "نیاکو"  سفارش بدهد و سپس کالا با مشخصات مورد نظر خریدار تولید و پیکره بندی شده و تحویل خریدار میگردد. کلیه کالاهای تولیدی شرکت نیاکو اطلس قشم دارای پروانه ثبت صنعتی بوده و  همچنین در سیستم ایران کد ثبت شده.

شرکت نیاکو اطلس قشم اولین و تنها ارائه دهنده سیستم یکپارچه دیجیتال ساینیج بومی در ایران است (شامل سخت افزار و نرم افزار هماهنگ برند نیاکو ) .

این شرکت افتخار دارد اعلام کند که از تحریم ها تاثیر نگرفته و با استفاده از ظرفیتهای صنعتی و علمی داخلی، ماشین آلات پیشرفته برای تولید دستگاه ها و کنترل کیفیت مستمر بهترین کالا و خدمت را به هموطنان عزیز ارایه نماید.

"نیاکو"  محصولات خود را 18 ماه گارانتی می کند و برای خریداران سازمانی هم " گارانتی شناور" ارائه می دهد که در نوع خود در دنیا بی نظیر است؛ "گارانتی شناور" بدین معناست که مثلا اگر سازمانی تعداد 100 دستگاه NC35 با مشخصات مورد نظر خریداری کند اگر 6 ماه بعد، همان سازمان تعداد  X دستگاه جدید سفارش بدهد، 3 ماه به گارانتی دستگاههای قبلی به تعداد تجدید خرید شده از زمان خرید جدید، اظافه می شود.

برای ارتباط با شرکت نیاکو می توانید به آدرس سایت  www.niaco.ir مراجعه کنید یا از طریق شماره تلفن  44658855-021 و آدرس ایمیل info@niaco.ir  با ما در ارتباط باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل