بازدید 99104

مرگ دلخراش پسر ۱۱ ساله در چنگال «گرگ پیر»

کد خبر: ۸۷۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 12 February 2019

پیرمرد 60 ساله ای که به دلیل اغفال و آزار کودکان باید او را «گرگ پیر» لقب داد در ادامه جرایم خلاف عفت خود به قتل دلخراش یکی از طعمه هایش در مشهد اعتراف کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، پرونده این سلاخ کهنه کار از حدود 10 روز قبل زمانی در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که مردی با مراجعه به دایره فقدانی های اداره جنایی از گم شدن پسر 11 ساله اش به نام مرتضی خبر داد. این مرد در اظهارات خود گفت: روز دوازدهم بهمن، پسرم به همراه دوستانش در محله «زیرکن» (انتهای بولوار مهر مادر در منطقه خواجه ربیع) مشغول بازی بود اما از حدود ظهر همان روز دیگر به منزل نیامد و جست و‌جوهای ما نیز برای یافتن وی بی نتیجه ماند.

گزارش خراسان حاکی است، با توجه به تاکیدات سردار محمدکاظم تقوی (فرمانده باتجربه انتظامی استان خراسان رضوی) مبنی بر پیگیری جدی پرونده های فقدانی کودکان و جرایم خاص، بلافاصله گروه ویژه ای از کارآگاهان ورزیده دایره جنایی با صدور دستوری از سوی سرهنگ حسین بیات مختاری (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) و با نظارت و فرماندهی مستقیم سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند. کارآگاهان در اولین مرحله از عملیات اطلاعاتی به ردیابی کودک 11 ساله در محله زیرکن پرداختند و برخی از کودکانی را که آن روز همراه «مرتضی» بودند شناسایی کردند اما هر کدام از کودکان مذکور نیز فقط تا ظهر آن روز (دوازدهم بهمن) مرتضی را دیده بودند و بعد از آن دیگر خبری از او نداشتند.

در حالی که تحقیقات اطلاعاتی کارآگاهان به روزهای بعد کشیده شد ناگهان یکی از دوستان مرتضی از مرد پیری به نام «رمضان-الف» سخن گفت که قرار بود «مرتضی» یک قلاده سگ برای باغ آن پیرمرد ببرد! این جمله شاخه عملیات کارآگاهان را وارد مرحله جدیدی کرد و بدین ترتیب گروه زبده ای از کارآگاهان، فعالیت های اطلاعاتی و پلیسی خود را روی پیرمرد مذکور متمرکز کردند.

بررسی های تحت پوشش کارآگاهان نشان می داد که پیرمرد 60 ساله در آن منطقه به عامل اغفال کودکان معروف است و از سابقه اجتماعی خوبی برخوردار نیست اما از آن جایی که وی چند روز قبل عمل جراحی چشم انجام داده بود، کارآگاهان با حساسیت ویژه ای به تحقیق ادامه دادند تا این که مشخص شد گوشی تلفن همراه کودک گمشده نزد یکی از دوستان همبازی وی قرار دارد بنابراین کارآگاهان با لحنی کودکانه از وی درباره گوشی تلفن همراه پرسیدند که اظهارات این کودک، پشت پرده این ماجرای تلخ را نشان داد: او گفت: گوشی را رمضان (پیرمرد سلاخ) به من داد و تاکید کرد که سیم کارت روی آن نگذارم و فقط با آن بازی کنم چون او چند بار مرا به باغ خود برده بود!

بنابراین گزارش، درحالی که با اظهارات این کودک احتمال قتل قوت گرفته بود، گروه ویژه دیگری از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ سلطانیان (رئیس دایره قتل عمد) و با صدور دستورات قضایی، بررسی های تخصصی خود را با بازداشت پیرمرد 60 ساله ادامه دادند اما او هرگونه ارتباط خود با مرتضی را انکار می کرد تا این که روز گذشته کارآگاهان با راهنمایی های قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) شیوه تحقیقات را تغییر دادند و پیرمرد را با چند کودک روبه رو کردند که یکی از آن ها همان کودکی بود که گوشی تلفن همراه مرتضی را در دست داشت.

این گونه بود که «گرگ پیر» در برابر بازجویی های تخصصی دوام نیاورد و گفت: به بچه های محل گفته بودم هرکس یک قلاده سگ برای محافظت از باغم بیاورد 50 هزار تومان پول می گیرد آن روز هم مرتضی یک سگ ماده «گر» آورد که به دردم نمی خورد ولی 10 هزار تومان به او دادم و رفت.

گزارش خراسان حاکی است، اما پیرمرد 60 ساله وقتی دید جملات ساختگی او مورد توجه قاضی و کارآگاهان قرار نمی گیرد به ناچار حقیقت ماجرا را بیان کرد و گفت: او را به بهانه دادن پول به باغ کشاندم و قصد آزار او را داشتم اما وقتی با مقاومت کودک روبه رو شدم و او فریاد می زد که ماجرا را به پدرش می گوید، عصبانی شدم و او را با دست هل دادم که سرش به حاشیه استخر کوچک داخل باغ خورد و بیهوش شد دیگر ترسیده بودم به همین دلیل کمربندش را برداشتم و او را خفه کردم. سپس جسد را در صندوق عقب خودرو پی کی گذاشتم و بعد از روستای رباط خاکستری به سمت جاده فرعی رفتم وداخل گودالی در کوهپایه دفن کردم!

بنابر گزارش اختصاصی خراسان، روز گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی، درحالی که «گرگ پیر» در کنار سرگرد «وحید حمیدفر» (افسر پرونده) قرار گرفته بود به سوی محل دفن جسد حرکت کردند و او در حضور «قاضی احمدی نژاد» ضمن بیان جزئیات تلخ دیگری از ماجرا، با دست های خود بخشی از زمین خاکی را حفر کرد که ناگهان جسد پسربچه نمایان شد و بدین ترتیب یک پرونده جنایی دیگر مقابل قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قرار گرفت تا زوایای پنهان آن روشن شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۴۶
چقدر وحشتناک بود....
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
این مملکت هیچ چیش درست نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
باید به روش صدها سال پیش او را به صلیب بکشند. خلاف قرآن هم نیست در قرآن سوره مائده آیه 33 هم این گونه امر فرموده است که إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلَافٍ أَوْ يُنفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ۚ ذَٰلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا ۖ وَلَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ
و تازه این فقط بخشی از عذاب مفسدین در این دنیاست و در آخرت عذاب شدیدتری برایشان تدارک دیده اند
به صلیبش بکشید تا با درد و عذاب و جلو چشم مردم در همان منطقه جانش در بیاید
ناشناس
| France |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
حالا که نمیتونند بگن تقصیر خودش بود چون حجاب را رعایت نکرده بود و باعث تحریک اون مرد بیچاره شده بود چی میگن؟
تف
من مانده ام که برخی چگونه با مجازات اعدام برای چنین انسان نمایانی مخالفت می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
دوست عزیز اون برخی که شما می گید با اعدام قتل های غیر عمد مثل درگیری مخالف هستند نه با اعدام این گرگی که با نیت قبلی یه قتلی رو انجام می ده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
بنده مخالف اعدام از هر نوعش هستم. به این دلیل که اعدام تنبیه و مجازات نیست. زیرا مجرم را حذف میکنی اما علت جرم را نه. اگر اعدام جامعه ای را اصلاح میکرد،چرا این اتفاق با صدهاهزار اعدامی موجب ترس سایر مجرمین نشد. حبس طولانی مدت بسیار مجازات بهتر و عبرت آموز تری است. ؛ یک نگاه به سرنوشت مجرمین کشتن مردم در مترو توکیو بباندازید. ژاپن هم مجازات اعدام دارد. اما مجرمین را بعد از نگهداری 20 ساله در زندان اعدامشان کرد. نتیجه اینکه در ژاپن تعداد قتل در یاکوزاها هم کمتر از ما میباشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
با این حرفهای بچه گانه میخواهید مشکل را حل کنید ! طرف جانی و قاتل است 20سال تو رندان کلی هزینه اش کنند و پروارش کنند !!! عقل هم خوب چیزیست !
بیچاره حیوانات!نمی دانم چرا هر به اصطلاح انسانی!خلافی مرتکب می شود پای حیوانات را وسط می کشید!گرگ بینوا مگر از این کارها می کند که این شخص کرده؟
سند 2030 مزخرفه ؟!! مگه نه
سریعا اعدام
واقعا حیف نیست از اسم گرگ استفاده می کنید.آیا گرگ عملی خلاف غرایض خود انجام می دهد.اینها شیطان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
توجیه درستی نیست این بابا هم غریضه خودش البته از نوع حیوانی را پاسخ میداد. آنچه که ما نداریم حس نوعدوستی و ترحم به درماندگان است.
گرگ حیوان نجیبی هست کفتار پیر درسته
ايشان را در ملأ عام اعدام كنند تا باقي حساب كار دستشان بيايد!
منظورتان از روشن شدن زواياي ديگر و عنوان پيرمرد سلاخ چيست؟! او چه كار كرده كه با اين واژه خوانده شده است!
بهتر است بدانيم.
با سپاس
باز هم در مشهد . تکرار در مشهد . این شهر را چه میشود .
فقط اعدام.
بررسی های تحت پوشش کارآگاهان نشان می داد که پیرمرد 60 ساله در آن منطقه به عامل اغفال کودکان معروف است و از سابقه اجتماعی خوبی برخوردار نیست ..... یعنی چه بعد از کشتن بچه مردم اینو فهمیدید ....مادرکه نیستید بفهمید بزرگ کردن بچه چقدر سخته و از دست دادنش دردناکتر.
اعدام با سوزاندن زنده زنده
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
حقش فقط همینه
پناه بر خدا
فقط اعدام
گرگ از این کارها نمی کند. اگر دنبال صفت مناسبی هستید کفتار مناسبتر هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
به حیوانات بیچاره چه کار دارید. این کثافت از حیوان پست تر است.
کسانی به جنایت مشهور هستند و بین مون دارن میچرخن !!!
اسم حیوانات رو خراب نکنید گرگ بر اساس غریزه اش درنده خوست ولی جرثومه هایی مثل این بخاطر هوس بازی دست به این جنایات می زنند
حیف این کره خاکی که آدمی مثل این روش راه میره
لا اله الا لله
آخه والدین چطور بچهاشون رو رها می کنن تو این محیط نا امن
خدا به خانوادش صبر بده
یعین دفعه چندمش بود چرا پس از کودک ازاری ها ی اولیه بازداشت و زندانی نشده بود تا کودکان دیگر در امان باشند؟
این کشور پراز حوادث دلخراش برای کودکان و زنان بیگناه است ومعلوم است هیچ کاری برای کاهش جرایم صورت نگرفته و فقط نوشدارو بعد از مرگ سهراب است ..متاسفانه چهره فقر و بیداد ظلم و شعارهای بدون تحقق عنان اختیار بریده و موجب شده خانواده ها وقت کمتری را برای تربیت و پرورش و حفاظت کودکان خود داشته باشند .حیف است سرزمین عشق و ادبیات انسانی به این روز افتاده است . فقط بابد گفت متاسفیم .
چقدر مریض زیاده، من که به هیچ کس اعتماد ندارم، موقع بازی هم خودم بالاسر بچه ام میمونم.
شما هم باید همین کار رو بکنید. حتی به همسایه و فامیل هم اعتماد نکنید. مزیض روانی خیلی زیاده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
اینها انگل جامعه هستن باید دروازه شهر اویز کنن تا درس عبرتی برا انگل های دیگه باشن
یک سوال از دستگاه قضایی،
این فرد بار ها و بارها تجاوز را انجام داده . چرا بار اول به مجازات خود نرسیده ؟
حیف نام گرگ برای این آدم کثیف و بی شرف
برای چی اسم این شیاطین را روی حیوانات بی گناه می گذارید کجا یک گرگ این چنین درنده است درنده هم باشد غریزه اش است نه ما به اصطلاح آدمهایی که خداوند عقل بهمان داده اینها شیطانند نه گرگ
خدایا
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
درود برشما..این افراد از حیوانات هم پست ترند
چرا قیافه این فرد جنایتکار را نمایش نمی دهید؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
برای حفظ آبروش !!!!!
واقعا جای بسی تاسف است که این کثافت ها به راحتی و بدون کترل در جامعه می گردند.
لطفا به گرگ توهین نکنید
به مرد۶۰ ساله نمیگن پیرمرد کی میخواهید استاندارد رده های سنی رایادبگیرید؟!!!
لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم خدایا بر ما رحم کن استغفرالله العلی العظیم
جالبه کل روستا میدونستن این پست فطرت چیکارست اما خفه خون مرگ گرفته بودند که هرروز بچه ی خودشون یا دیگران قربانی بشه
چه ملت غیوووووووووروفهیمیییییییییییییییییییییی
چه وحشیانه خدا لعنتش کنه
کاش میشد راهی برای بیمارا مثل این پیدا کنن
چون همین یه نفر نیست
شهوت چکارا که نمیکنه
مشتی بود از یک خروار
خدا لعنتش کند الهی به بدترین عذاب الهی دچار بشه!!!فقط اعدام.
واقعا وحشتناک است چنین بیماران کثیفی در جامعه ما کم نیست . اینگونه آدم نماها باید تا آخر عمر بی ارزش خود در زندان بمانند و بپوسند . من مخالف اعدام هستم . اعدام انسان‌ها هیچ مشکلی را حل نمی کند ولی موافق هستم از جامعه ایزوله شوند . تجربه نشان داده اعدام چاره درد نیست .
پاسخ ها
هادی کلخورانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
اعدام در ملا عام چاره ساز است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
این شخص باخجالتی فراوان پدرخانوم منه الان دوهفتس ی روزگاری داریم ک نگو خودش باید مجازات بشه ولی برای خانوادش ازخدا صبر بخاین بخدا قسم اینجور خانواده ای نبودن این مرد زندگیشو تباه کرد
به نظر من با بچها در این رابطه بیشتر باید صحبت شود نباید بچها با هر غریبه ای حتی ارتباط کلامی داشته باشند مثل این مرد تو همه ی کشورها زیاده باید یاد داد همه خاله عمو نیستند ما به بچهای خودمون یاد دادیم به همه میگن خاله عمو تو ی کشورای دیگه از این خبرا نیست هر فرد مشکوک باید به پلیس گزارش داد تا از این اتفاقات نیوفتد
این کارها زیاد مهم نیست فقط کنسرت نباید در مشهد اجرا شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
جناب مدافع کنسرت . اون کنسرتی که پای جیغ زدنهای یک خواننده پاپ دختر و پسر تو بغل هم میرقصن بعدشم از اونجا میرن ویلاپارتی و رابطه ی آن چنانی ته ته فساده . جناب ته ته غیرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
هر چی میکشیم از خوی کثیف غربیاست حالا تو از آب گل آلود ماهی بگیر آخه بیچاره یعنی تو غرب که هر کثافت کاریه آزاده از جمله کنسرت دیگه خبری از این چیزا نیست
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
خودت رو مسخره کن. چقدر ذهنت درگیره
ولعن اله قوم الظالمین
به آزار و اذیت کودکان معروف بوده ولی باز آزاد و بدون کنترل میگشته. اگر قوانین قادر به محافظت حتی کودکان معصوم هم نیستن به چه درد میخورن؟!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
اشتباه نکنین این پدرخانومه من حتی مایی ک توخونه وزندگیش بودیم هیچ چیزی ندیده بودیم ازش همش ب بهانه باغ میرفت بیرون
به نظر ریشه همه ناهنجاریها بدبختیها که در جامعه ما به اوج رسیده عدم امکاننات سالم و آموزش سالم و سو مدیریتها در تمام زمینه‌هاست که بدبختانه هیچی جای خودش نیست که تنها راه حل شده انشاالله درست میشه بسیار متاسفیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
الان یعنی تو غرب اصلا از این خبرا نیست چون سوء مدیریت شده
حکم این جانی اعدام است اما پدر و مادر اینقدر مشغول مشکلات زندگی و مشغول فضای مجازی نباشید مواظب این کودکان معصوم باشید بیشتر با کودکان تان در ارتباط باشید به هیچکس اعتماد نکنید نگویید می رود بازی مهم این است با چه کسی و کجا میرود بازی به کودکان تان آموزش دهید که اگر غریبه ای وارد بازی آنها شد حتما به شما خبر دهد نگویید خبری نیست داخل پارکها طبیعت جاهای شلو غ بیشتر مواظب بچه ها باشید ممنون
تو کشوری که انواع ازدواج های رسمی و غیر رسمی مرسوم و آزاده ، کودک آزاری دیگه نوبره
واقعا که با این جور موارد جدی وعلنی برخورد نمیکنند بهمین خاطر باعث این اتفاقات میشن همچین انسانهای پستی.
بلانسبتِ گرگ
سلام
فقط یه سوال دارم از مسئولین محترم و محترمه...
این پیرمرد معروف به یه همچین کارای وحشیانه ای بوده...ایا کسی نباید قبلا جلوی این رفتارای وحشیانه ی پیرمرد رو میگرفت تا به این وضع خفت بار یه بچه ی معصوم رو نابود نکنه...باید چند تا بچه دیگه بی سر و صدا نابود میشدن تا بالاخره یه بچه اینگونه با جونش فساد این مرد عوضی رو بر ملا کند...
چرا زود تر رسیدگی نشده که به این وضع یه خانواده که تو این شرایط سخت اقتصادی یه بچه رو تا یازده سالگی بزرگ کردن رو عذا دار کردن ...
به این لقب گرگ بدی به گرگ بر میخوره!
اعدام وبرای دیگران عبرت باشد
پدری که پسر از دست داده باشد میفهمد داغ پسر یعنی چه ؟ فرزند هفت ساله من سه سال و نیم پیش در اثر تصادف فوت کرد که هنوز نتوانسته ام کمرم را راست کنم . حالا وای به حال پدر و مادری که اینجور فرزند از دست می دهند . این شیطان کثیف باید با دانه دانه های سنگ در بدترین شرایط سنگسار شود . لعنت خدا به شیطاطین نجس
هر چی فکر میکنم میبینم اعدام برای چنین افرادی خیلی کمه
اسمشو بزارید انسان کثیف نه گرگ این پیرمردو باید اتیش زد نه اعدام
واقعا متاسفم. درکشوراسلامی بااین اداها
خدا شاهده موندم به این پست فطرت چی بگم نزدیک بودسکته کنم ازغصه بخداحیفه اسم سگ روی اوگذاشت اینا مصداق آیه بل هم اذل هستند
کنسرت درمشهدچه ربطی به این جریان داره بیسواد
اول اعدامش کنید تا بمرگ طبیعی نمیره آنوقت بدنبال زوایای پنهان جنایاتش باشید
فقط خدا لعنتش بکنه
ولعن اله قوم الظالمین
دولت بایدبرای همچین کسانی مجازات سختی تعین کند مثلابگود .اگرفردی کودک آزاری کند دستوپای اوراقطع میکنیم
اعدام گزینه ی خوبی نیست . باید تو یه جایی مث معدن به کار سخت گمارده بشن تا روز مرگ
من یه مادرم خانواده کارمندی هستیم انقدرازجامعه مون چه آدمهای بافرهنگش چه بی فرهنگش میترسم دوست ندارم دلم نمیخواد دیگه بچه ام بره مهدکودک مدرسه باشگاه خصوصی یا پارک یا به یه جمع خودمانی بزرگسال فکرمیکنم بچه م میمیره یاآبرومون میره هردوش نابودی بنیان خانوادست خدالعنت کنه هرکی بدوبدترهست
ازکثیف ترین آدم‌ها باید اعدام شود
آدم می ماند که چه بگوید فقط حیف مخلوقات خدا که نسبت می دهند
جالبه که در منطقه بعنوان عامل اغفال کودکان معروف بوده ولی باهاش کاری نداشتن تا این فاجعه رو ببار بیاره. خدا به فریاد پدر و مادرش برسه.
متاسفانه در شهر مشهد از این اتفاقات سابقه دارد و در صد آن نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است..
متاسفانه به خاطرپنهانکاری و شرم و خجالت والدین توی این قًضیه ورود نمیکنند و مدارس هم با مسخره بازی و نوعی افتضاح از کنار مهمترین مسئله کودکان میگذرند که شاهد این اتفاقها هستیم
البته که جامعه ای مریض داریم.
این اشخاص بیماری دارند که خودشان خبر دارند اما اطرافیان نمیدانند روانشناسان جامعه باید فکری بکنند وخانواده ها هم باید همراه بچه ها باشند وآموزش بدهند این بیماری سن نمیشناسد عمو ودایی وغریبه نمیشناسد بیماران باید به پزشک مراجعه کنند ودرمان شوند
لعنت خدا تا ابد بر این افراد پست و رذل وکثیف باد دیگه به کسی اعتماد نکنید پدر و مادر ها مواظب بچه هاتون باشید این افراد رو هر جا میشناسید سریعا باید از اجتماع حذف کنید و به سزای اعمال کثیفشون برسانید
والا هیچ حیوانی ...
گناهکار پدر و مادرها هسن.
بچه رو به حال خودش ول میکنن.
دست اقا پلیس درد نکنه.
درجامعه که آموزش اجتماعی خانواده ها کم باشد عوارضی چون بیماری های روانی پنهان بشدت به جریان می افتد،که کودک آزاری فقط یکی ازچندین بیماریهای روانی است،بیماریهای متعددی نظیر هم جنس بازی نزد کودکان ونوجوانان شیوع گسترده‌ای داردکه وقتی کسی به همجنس گرایی شهرت دارد،دیگرکودکان ونوجوانان آن را امری طبیعی شمرده وافشا نمی کنند،باکودکان ونوجوانانمان باحفظ حرمت هاصحبت کنیم وازمسایل جنسی بارعایت احترامشان ودیگر معضلات اجتماعی صحبت کنیم.
یک روانشناس
خدا لعنتش کنه .این پیر کفتار جنس مخالف رو به صورت حلال ول کرده که لواط کنه.قبلا چیکار میکرده
سنگسار بایدکرد این جور بی ناموسا رو
باید ریزه ریزه با ساتور از پاهاش شروع کنن قطعش کنن تا برسه بالا اونوقت اتیشش بزنن تا درسی بشه برای امثال این اشعال به همه هم نشون بدن تو تلویزیون تا همه ببینن با این کثافتها باید اینجور تنبیه بشن
شما دیگه چه جور ادم هستید
ملعون
لعنت خدا بر او باد
همین دیگه وقتی این مریضا تا کسی رو نکشتن دستگیر نشن و آزادانه هرکاری خواستن بکنن روز به روز بیشتر میشه باید تا کوچکترین چیزی که ازشون دیدن مجازات بدی براشون باشه تا توبه ای باشه برای اون یکیا از چی باید بترسن وقتی مجازاتی براشون نیس اعدامم درصورتی انجام میشه که خانواده پسر بچه پول داشته باشن تا دیه شو بدن بعله همچین قانونی داریم ما
اگه دوست بچه نمی‌گفت که همچین پیرکفتاری هست تا حالا مأمور های خستهنباشید ما دنبال باقالی بودن.ههههههه
از سر آبروشون بعد از ۱۰ روز اونم یه کارآگاه دیگه که بچه بود گفتش.جا داره که خسته نباشید بگیم
وای خدای بزرگ پناه میبرم به توازشرشیطان،خداجونم ،پناه بچه هامون باش،الهی امین
اینو باید سنگ سار کنند تا درس عبرتی بشه برای دیگر حیواناتی از این قبیل
قابل توجه اون دسته از اقایونی
که بخاطر اهداف سیاسی اجازه
اموزش چگونگی روابط به کودکان رو ندادند وبخاطر
منافعه زیردستاشون یا از روی جهل
با این مورد مهم مخالفت کردنند....!
این بیشرف اعدام کمشه باید به بدترین نحو بکشنش
پدر و مادرش مقصرند .
با سلام،اولا باید اینگونه افراد شناسایی شوند،تحت کنترل باشند،تحت درمان قرار بگیرند،در مکان هایی نگه داری شوند.دوما به قول گفته شده که به کودک آزاری در محل معروف بوده،چرا تحت کنترل و درمان و نگه داری نشده؟اینان مریض هستن،مشکل روانی،جنسی دارند،چرا کنترل نشوند که جان بچه های پاکان گرفته شون
منم عاجزانه از مسئولان می خوام به اوضاع مشهد، این پایتخت مذهبی ایران!!! توجه کنند هفته ای نیست که یکی دو خبر این مدلی از مشهد نداشته باشیم.... ترا به خدا از آبروی امام رضا دفاع کنید
اینها فرزندان شیطان هستند که باید بدون هیچ قید و شرطی اعدام شوند
اگه هرکس این کارو کرد زنده زنده دستشو قطع کنن انگشتاشوقطع کنن زجرکشش کنن برابقیه درس عبرت میشع ی لحظه خودتونوبزارید جای خانواده اون بچه چی دارن میکشن تواسلام زجرکشی نیست ولی اگه دوسه نفر ک ازاینکاراکردن زجرکشی کنن یا زنده زنده اعضای بدنشو قطع کنن حساب کاردست بقیه میاد.
چطور آزادانه در محل زندگی می کرده با توجه به سابقه ای که ازش وجود داشته؟!
این طورادمها رابايد به سزای اعمالشان رساند وسزای آنها جزعدام نیست
اینو توجه قرار بدهیم مواظب بچه هامون باشیم....خدا میدونه چه طوری با این گونه افراد رفتار کنه...چون صدها مردن این مرد ارزش ندارد به نظر من....اللهم العن قوم الضالمین
برای پسر بچه طلب رحمت و برای خانواده بچه طلب صبر جمیل دارم
اللهم عجل لولیک الفرج
باید زندع زندع سوزاندع بشع موهای تنم سیخ شد
جناب آقای علم الهدی در جریان هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه چرا به گرگ توهین می کنید گرگ طبق غریزه و برای سیر کردن شکمش شکار می کنه.این مرد خود شیطان است،مرگ بر انسان شیطان صفت
به ولله قسم من بودم همچین کسایی رو قصاص میکردم وهرچند دقیقه ی تیکه از اعضای بدنشودرمیاوردم..چون اعدام فقطچندلحظه درد داره..از مقام دادستان خواستارم قصاص سنگین رابرای اینگونه افراد لحاظ کنه..چون این آخرین نفر نخواهد بود ودوباره تکرار میشه!!!!
بایدقصاص شود اعدام ک چیزی نیس اگه قصاص درجامعه ما رواج پیداکنه کسی دیگه جرات همچین کاری رو نداره
اگربرای اسیدپاشی واینگونه کثافت کاریها اعدام راانجام میدادن کسی جرات نمیکردازراه غیرمعقول واردبشه
حتی حیوانات به همجنس خود بهدقصد کشتن حمله نمیکنن اما این موجود دوپا به به هیچ کس رحم نمیکنه ماندم چرا خدا انسان را اشرف مخلوقات نامیده
از نظر من باید دلیل بوجود آمدن این چنین اختلالات روانی و بیماری های حاد در جامعه پیدا و رفع بشه ، دستگیری و اعدام این افراد شاید کار درستی باشه اما ایا واقعا میشه تمام این افراد رو شناسایی و دستگیر کرد؟افراد دارای این اختلالات کم نیستند که خیلی های آنها دست به انجام این کارها نمیزنند ، اما پتانسیل انجام این کارها رو دارن و متاسفانه انجام این کارها از ادم هایی با این اختلالات حاد انتظار میره...
واقعا چرا رفتارهای شنیع و وقیح و جنایتکارانه را به حیوانات نسبت میدهیم. چرا به چنین اهریمنی گرگ خطاب میکنیم مگر گرگ به کودکان یا توله های گرگ تعرض میکند . !یا مثلا چرا به انسان پست میگوییم سگ! مگر سگ پست است! یا به احمق ها میگوییم خر! مگر انتظار داریم که حیوانی مثل خر سواد داشته باشد! بیایید و توهین به حیوان را که بر اساس خصلت ذاتی خود عمل میکند دست برداریم. انسان خلاف خصلت خود عمل میکند و حیوانات مطابق خصلت. آیا وفاداری سگ و شجاعت و وارستگی گرگ و رنج و خدمتگزاری خر را نمیبینید بسیاری از انسانها عاری از این خصال هستند
به نظرم نهاد قضایی مقصره چون این فرد قبلا هم کودک آزاری کرده بوده وبه این کار معروف بوده.اگر در موارد اول حسابی پدرشو در میاوردن دیگه دست به چنین جنایتی نمیزد.بیچاره اون بچه معصوم
خدا‌لعنت‌کنه‌این‌اراذل‌که‌این‌طفلهای‌معصومه‌اینجوری‌مکشند‌
خوب‌برو‌یک‌زن‌بگیر‌اعدام‌هم‌برای‌این‌اشخاص‌کمه
گرگ باید سوزانده شود
بعدیه عده میان میگن چرا اعدام میکنیدچون هنوزگیرهمچین کسانی نیوفتادن که حساب کاردستشون بیاد
اعدامش کنید
ب هیچ کس اعتماد نکنید حتی فامیل درجه یکتون این ها میدونید نتیجه چیه نتیجه اموزش ندادن ب کودکان منظور از اموزش اموزش هایی هست که بیشتر ما با دیدگاه غلط ب ان نگاه میکنیم با دیدگاه ها قدیمی بچه ها رو بی سواد نگه میداریم در مقابل این کار ها
خدا واقعا به خانواده اون پسر صبر بده خیلی سخت و ناراحت کننده هست. چه دوره زمونه بدی شده. چه جامعه کثیفی شده. ادم به هیچ کسی نمیتونه اطمینان کنه. اگه من جای قاضی این پرونده بودم زنده مینداختمش تو کوره داغ تا زنده زنده بسوزه و زجر بکشه. تا درس عبرتی بشه برای بیشرفهایی مثل این ادم که با بچه های طفل معصوم این کار زشت و کثیف میکنن.باید زجرکشش کنن نه اینکه راحت اعدامش کنن.
طبق تجربه های سایر کشورهاافرادی مثل ایشون بعد از رواندرمانی و ...مرتب تحت نظر پلیس هستن .خودشونم از شعاع مشخصی نمیتونن به بچه ها نزدیک بشن و حتی به سایر ساکنین اون محل در موردش هشدار میدن. اما در کشور ما خیلی راحت بعد از یک وثیقه یا سپری شدن حبس دوباره آزاد شده و باعث خطر میشن. نمیدونم مسئولین کشور ما کی میخوان یاد بگیرن بیماریهای جنسی درمان نداره یا خیلی سخت درمان میشه و افرادی این چنینی نباید راحت دور و بر بچه ها بگردن.
از قاضی این پرونده و پروندهای مشابه این خواهش میکنم که در مقابل چنین افراد بی شرمی بدترین مجازات براشون اجرا کنن تا جامعه از این بیشرفها پاکشه. خدالعنتشون کنه.
خدایش حقش بدتر ازاعدامه اینجورآدما باید روزی صدبار بمیرن وزنده شن باید جلو چشم مردم اعدامشه تاعبرتی بشه خداوپیغمبرازشون نگذره
به اذای زجرودردی که به خانواده های این کودکان وکودکان دادن بایدامثال این پیرکفتار خودشون همون شکنجه هاروبکشن حتی بدترش رو
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
املای به ازای صحیح است
اهالی روستا همه خبر از کار این انگل را داشتن ولی کس اقدامی نمکند یعنی همه مردم فکر مرده اگر آدم های سابق بودن از خونه بیرون مکشید وخون کثیفش را میریخت همه کک شان نگزیده بچه هاشان همه با این انگل سر کار داشتن آنوقت در خانه نشستن انگار نه انگار اتفاقی افتاده
چهل ساله برای اعدام کف میزنید ایا درست شده؟هر سال یک جنایت کثیف تر میبینیم و خواهیم دید اعدام چاره کار نیست
به بهانه قانون اعدام شاید خیلی ها هم بیگناه اعدام شدند
همچنین انسان هایی باید در کمپ های کار اجباری در بدترین نقاط جهان بپوسند و بمیرند و با فشار کارسخت و اجباری زجر کش شوند حداقل قبل ازمردنشون یکم به جامعه مفید واقع باشند
ای خدا خیلی وحشتناکه
تنبیهی که عبرتی برای اینچنین افرادی شود حتی بدترازسوزاندن
سلام حیف اسم گرگ برا جنین اشخاصی اینا شیطان صفت هستن
اینا باید اولگوباشن برا جوانها به نظرمن این فرد با60 سال سنش ازبزرگ تر چی میخوادبشه دیگه واقعا متاسفم
توییت جدید سلبریتی ها:
نه به اعدام پیرمردان !!
اعدام هم بدرد نمیخوره ،، حبس ابد هم بدرد نمیخوره

اینها رو سنگسار کنن هم کمه براشون
سلام در شرع اسلام برای تمام اعمال بش قانون وجود دارد هرکجا اجرا نکردیم خسارت دیدیم
خدایا خودت رحم کن اخه اینا بشر بود افریدی
این موجود حیوان هم نیست موجودی است ناشناخته پس به حیوان ، گرگ ، کفتار بی احترامی نکنید ، اینو باید ذره ذره جونشو بگیریم ، فک نکنم بخاطر هوسش به خانوادشم رحم کنه
این همه اعدام کافی نیست که بفمید اعدام جواب نداده؟؟
در سرزمین پاک ومقدس رضوی وجنایت در آغوش امامرضا کاش امام جمعه اهواز بیاد دراین محله ها تبیین اسلام کنه نه درانگلیس
واقعا من هنوز هم باورم نمیشه که واقعا چرا ?من از نزدیک با این فرد زیاد برخورد داشتم هنوز نمیتونم باور کنم که دست به چنین کاری زده ادم خوبی بود واقعا دنیا چه جای عجیب و غیر منتظره ست
با سلام نزديك به 100% از مشكلات و گرفتاريهاي جامعه امروز ناشي از بي اطلاعي مردم و فقدان آموزش عمومي از سوي دستگاههاي ذيربط به مردم است لذا نه تنها در برنامه درسي نظام آموزش تحصيلي كشور در هر سطوحي آگاهيهاي ضروري به مردم داده نمي شود از جمله نمونه هاي بارزي چون موضوع اعتياد . طلاق . كلاهبرداري و . . . . بلكه صدا و سيما نيز از نقش و وظايف ملي خود در اين ارتباط عقب مانده است . واقعا بايد به ماموران دلسوز اداره آگاهي و ساير دستگاهها كه حافظ امنيت جامعه هستند خدا قوت گفت ولي به نظر مي رسد راه پيشگيري از وقوع جرم به مراتب مهمتر از كشف جرم و مجرم است . در خاتمه عميقا از وقوع اين حادثه به بازماندگان طفل بي پناه تسليت عرض مي نمايم .
این جنایتکار اعدام خواهد شد و طناب عدالت گلوی او را خواهد فشرد و تن بی مقدارش بر بالای طناب دار خواهد رقصید اما با اعدام این شخص مشکل و بیماریهای روانی پنهان در میان برخی افراد جامعه حل نخواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار