بازدید 3585

وزیران دفاع ترکیه و روسیه دیدار کردند

کد خبر: ۸۷۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 11 February 2019

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در آنکارا با خلوصی آکار همتای ترک خود در آنکارا در پشت درهای بسته دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از  ایرنا، شویگو که امروز وارد آنکارا شده بود در محل وزرات دفاع ترکیه مورد استقبال رسمی همتای ترک خود قرار گرفت. این دو مقام نظامی در نشستی با شرکت هاکان فیدان رییس سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه شرکت کردند.

وزیران دفاع ترکیه و روسیه دیدار کردند

ناظران آگاه در آنکارا با اشاره به اینکه این دیدار قبل از نشست سران ایران، روسیه و ترکیه که قرار است روزهای آتی در شهر سوچی برگزار شود، انجام شد،آن را مهم ارزیابی می کنند.
این ناظران با اشاره به اینکه نشست با شرکت هاکان فیدان رییس سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه برگزاری شد، می گویند، ادعاهای آمریکا در مورد خروج از سوریه و تماسهای برخی مسوولین آن کشور با مقامات ترکیه، درخواستهای مکرر مسوولین ترکیه در تاسیس منطقه حائل در مرزهای دو کشور اهمیت دیدار وزیران دفاع دو کشور را مضاعف کرده است.

وزیر دفاع ترکیه با تاکید بر اینکه این دیدارها بسیار با ارزش است و در برقراری صلح و آرامش منطقه بسیار موثر خواهد بود، گفت: برای برقراری صلح و ثبات در منطقه و حفاظت از حقوق و منافع دو کشور با روسیه در هر سطحی ارتباط برقرار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه این نشست در ادامه دیدار طرفین در روسیه انجام می شود، گفت: دو کشور در زمینه ادامه صلح و ثبات در منطقه و تامین منافع و حقوق دو کشور در سطوح مختلف با هم در تماس هستند.
وزیر دفاع روسیه نیز در این دیدار گفت که مسایل مهم و در راس آنها مساله سوریه به ویژه مواردی که رهبران روسیه و ترکیه در نشست سوچی مطرح شد، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر