بازدید 4319

وعده نوبخت درمورد پروژه راه‌آهن اردبیل

کد خبر: ۸۷۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 11 February 2019

معاون رئیس جمهور گفت: راه‌آهن اردبیل در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری می‌رسد و بی‌شک شاهد تحول عظیمی در استان اردبیل اخواهیم بود.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از پروژه راه‌ آهن اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران‌اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی توسعه راه‌آهن در کشور است که در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام یافته است.

وی با اشاره به این که امروزه مهندسان ایرانی در راستای توسعه راه‌آهن تلاش می‌کنند افزود: ایجاد راه‌آهن نقش اساسی در جذب گردشگران دارد که این امر روند اجرایی این پروژه را تسریع می‌بخشد.

نوبخت با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحول عظیمی در توسعه راه‌آهن به وجود آمده و برنامه‌ریزی اساسی برای توسعه راه‌آهن در کشور وجود دارد، گفت: یکی از طرح‌های بزرگ ریلی کشور که هم‌اکنون در حال اجراست راه‌آهن اردبیل است و بزرگ‌ترین پل ریلی کشور نیز در این استان ایجاد می‌شود.

نوبخت تصریح کرد: یکی از دستاوردهای بزرگی که هم اکنون می‌تواند در پروژه راه‌آهن مشاهده کرد داشتن روحیه تلاشگر و جهادی و سازندگی نیروهای بومی برای اتمام این پروژه ریلی مهم کشور است.

وی بیان کرد: توسعه خط ریلی نقش اساسی در جذب گردشگران دارد و در این زمینه نیز برنامه‌ریزی اساسی در کشور داریم تا بتوانیم این پروژه مهم را در سطح کشور به سرانجام برسانیم.

نوبخت افزود: استان اردبیل در تابستان میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است و بی‌شک با راه‌اندازی راه‌آهن اردبیل شاهد جذب گردشگران در تمام فصول سال خواهیم بود.

معاون رئیس جمهور گفت: راه‌آهن اردبیل در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری می‌رسد و بی‌شک شاهد تحول عظیمی در استان اردبیل اخواهیم بود.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نیز گفت: مجموعه پروژه راه‌آهن اردبیل 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این پروژه تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل