بازدید 9458
۱

اختلاف ۲ هزار تومانی دلار و یورو در بازار تهران/ افزایش نرخ رسمی ۲۰ ارز در بانک مرکزی

در پایان فعالیت امروز بازار آزاد ارز، شاهد رشد اندک قیمت اسکناس دلار و یورو در صرافی‌های مجاز بودیم. به گونه‌ای که با رسیدن دلار به رقم ۱۱۷۰۰ تومان برای فروش به متقاضی دریافت دلار، عملا تفاوت قیمت هر اسکناس دلار آمریکا و هر اسکناس یورو در صرافی‌های مجاز به رقم ۲۰۰۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۸۷۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲ 10 February 2019

تابناک اقتصادیدر پایان فعالیت امروز بازار آزاد ارز، شاهد رشد اندک قیمت اسکناس دلار و یورو در صرافی‌های مجاز بودیم. به گونه‌ای که با رسیدن دلار به رقم ۱۱۷۰۰ تومان برای فروش به متقاضی دریافت دلار، عملا تفاوت قیمت هر اسکناس دلار آمریکا و هر اسکناس یورو در صرافی‌های مجاز به رقم ۲۰۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز یکشنبه بیست و یکم بهمن ماه ۹۷، بر اساس اعلام سامانه سنا بانک مرکزی، امروز هر اسکناس دلار آمریکا به قیمت ۱۱۶۰۰ تومان در صرافی‌های مجاز خریداری شد و با رشد ۵۰ تومانی سنبت به پایان هفته گذشته، به نرخ ۱۱۷۰۰ تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته شد. این در حالی است که در هفته گذشته، هر دلار آمریکا به طور میانگین به قیمت ۱۱۶۲۷ تومان خریداری و به قیمت ۱۱۷۵۸ تومان به متقاضی دریافت دلار، فروخته شده بود.

همچنین هر اسکناس یورو نیز با نرخ ۱۳۶۰۰ تومان در صرافی‌های مجاز خریداری شده و با قیمت ۱۳۷۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است. این نرخ نسبت به روز پنج شنبه، ۵۰ تومان افزایش داشته است. یورو نیز در هفته گذشته، در صرای‌های مجاز به طور میانگین به قیمت ۱۳۵۵۹ تومان خریداری شد و با نرخ ۱۳۷۳۳ تومان فروخته شد.

قیمت امروز دلار و یورو در بازار تهران

بر اساس این گزارش، همچنین امروز بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را اعلام کرد که طی آن نرخ ۲۰ ارز همانند پوند نسبت به روز پنج شنبه افزایش و نرخ ۱۷ واحد پولی دیگر از جمله یورو کاهش و نرخ ۱۰ ارز دیگر مانند دلار نیز ثابت بود. هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۷) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۱۹ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۳۳۱ ریال و هر یورو نیز با ۱۵۵ ریال افت ۴۷ هزار و ۵۵۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۹۷۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۶۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۵۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۷۵ ریال، روپیه هند ۵۹۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۱۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۳۹۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۶۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۶۳۴ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۳۲۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۷۶ ریال، لیر ترکیه ۸ هزار و ۳ ریال، روبل روسیه ۶۳۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۷۸۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۸۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۳۷۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۶۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۷۰۸ ریال تعیین شد.

همچنین نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۵۸۶ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۴۳۵ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۲۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۱۴۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۲۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۳۸۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۳۲ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۸۶۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۶۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۴۴۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۵۴۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۲۰۶ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دلار به بالای 30 هزار تومن می رسد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار