بازدید 3620

اخطار یونیسف به رژیم صهیونیستی بخاطر خشونت

کد خبر: ۸۷۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 10 February 2019

صندوق بین المللی کودکان سازمان ملل (یونیسف) امروز (یکشنبه) در واکنش به کشته شدن 2 نوجوان فلسطینی در روز جمعه در نوار غزه توسط صهیونیست ها، از رژیم صهیونیستی خواست که به اقدامات خشونت بارش علیه کودکان فلسطینی پایان دهد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، «حس ایاد شلبی» نوجوان 14 ساله و «حمزه محمد رشدی» 17 ساله روز جمعه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی درشرق غزه به شهادت رسیدند.
به گزارش روزنامه فرامنطقه ای'الشرق الاوسط' یونیسف با صدور بیانیه ای اعلام کرد: دیگر زمان آن رسیده که خشونت (صهیونیست ها) علیه کودکان پایان یابد. در سال های متمادی کودکان فلسطینی نه تنها به لحاظ جسمی بلکه از نظر روحی و روانی نیز آسیب زیادی دیده اند. یونیسف ضمن محکومیت این اقدام، اعلام کرد که از اول سال جدید میلادی تاکنون چهار کودک فلسطینی به دست نظامیان اسرائیلی کشته شدند.

بیانیه یاد شده افزود: کودک همیشه کودک است و در همه حال باید از آن حمایت کرد. کودکان نباید به هیچ شکلی در معرض آسیب و خشونت قرار بگیرند. هزاران نفر از مردم غزه روز جمعه گذشته با برگزاری راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت» در مرز غزه و سرزمین های اشغالی علیه محاصره غزه و در حمایت از حق بازگشت آوارگان فلسطینی تظاهرات کردند.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از 30 مارس گذشته (10 فروردین) جمعه هر هفته همچنان در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود. شمار شهدای فلسطینی در راهپیمایی بزرگ بازگشت از آغاز تاکنون به 272 نفر رسیده و 25 هزار نفر دیگر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز به دست ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار