بازدید 3451

مایکروسافت آفیس ۳۶۵ بهتر است یا آفیس ۲۰۱۹؟

کد خبر: ۸۷۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 10 February 2019

به نظر می‌رسد که مایکروسافت در نظر دارد کاربران را به سمت و سوی نرم افزار کاربردی آفیس ۳۶۵ سوق دهد و آنها را از خریداری و استفاده از آفیس ۲۰۱۹ منصرف کند.

به گزارش ایسنا، با توجه به افزایش محبوبیت و استقبال بی نظیر از خدمات ابری و کلاد، شرکت‌های توسعه دهنده و غول‌های تکنولوژی نیز قصد دارند آن دسته از محصولاتی را که مبتنی بر خدمات ابری و کلاد هستند را مورد توجه کاربران قرار دهند.

حالا تازه‌ترین تبلیغاتی که از سوی مایکروسافت به عنوان شرکت توسعه دهنده نرم افزارهای آفیس در فضای مجازی منتشر شده است، نشان می‌دهد که این شرکت تصمیم گرفته است که تنها بر روی فروش و استفاده از نرم افزار آفیس ۳۶۵ تمرکز کند. این بدان معناست که مایکروسافت به دنبال فروش بیشتر و استقبال کاربران از محصول دیگرش تحت عنوان آفیس ۲۰۱۹ نیست.

در این تیزرهای تبلیغاتی، مایکروسافت کاربرانی را در روبروی همدیگر قرار می‌دهد که به مقایسه و گفت‌وگو بر سر قابلیت، امکانات و ویژگی‌های این دو نرم افزار می‌پردازند.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، مایکروسافت زمانی که نسخه آفیس ۲۰۱۹ را معرفی و منتشر کرد، این محصول را برای آن دسته از کاربرانی مناسب اعلام کرد که هنوز برای استفاده از فناوری‌های نوین همچون خدمات ابری و کلاد آمادگی لازم و کافی را ندارند و یا تمایلی به آن ندارند.

این طور که به نظر می‌رسد این غول تکنولوژی قصد دارد کاربرانش را به سمت و سوی آفیس ۳۶۵ سوق دهد که در حال حاضر میزبان بالغ بر ۳۳ میلیون نفر کاربر است.

در حقیقت می‌توان این گونه نتیجه‌گیری کرد که مایکروسافت می‌خواهد برای بهره‌مندی هر چه بیشتر کاربرانش از فناوری‌های نوینی همچون سرویس‌های ابری و کلاد و همچنین هوش مصنوعی، کاربرانش را به استفاده از نرم افزار کاربردی و جدیدتر آفیس ۳۶۵ تشویق و ترغیب کند ولی کاربران دیگری که به هر دلیلی نمی‌خواهند از آن استفاده کنند، قادر خواهند بود از نسخه‌های معمولی این نرم افزار که جدیدترین نسخه آن آفیس ۲۰۱۹ است، استفاده کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر