بازدید 6578

پیش بینی کولاک و برف در ۱۰ استان کشور

کد خبر: ۸۷۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 08 February 2019

سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش برف و باران در اغلب مناطق کشور از وقوع کولاک برف در ۱۰ استان در روز شنبه ۲۰ بهمن خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، امین حسین نقشینه کارشناسی سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود و شمالغرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و برخی نقاط البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران آغاز می شود.

وی افزود: فردا با گسترش و تقویت دامنه فعالیت سامانه بارشی برای نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی، شرقی و برخی از نقاط مرکزی، جنوب و جنوب شرق کشور بار برف و باران پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در سواحل سمال کشور کاهش دما روی می‌دهد. همچنین فردا با تشدید سامانه بارشی برف و کولاک در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی در زاگرس و البرز به ویژه استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، زنجان و مرکزی باعث لغزندگی، مه‌آلودگی و کاهش دید می‌شود. از این توصیه می‌شود در صورت نیاز به تردد در جاده‌ها همراه داشتن تجهیزات کاملا زمستانی ضروری است.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد:فردا در تهران بارش باران خواهیم داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل