بازدید 43574
هزار و پانصد و شصتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقادات تُند و تیز آیت‌الله یزدی از رئیس جمهور/منزل حسین شریعتمداری کجای تهران است؟/رفیق‌دوست عذرخواهی کرد/انتقاد آیت الله فاضل لنکرانی از جشنواره فجر/جعفرزاده: قرار است انقلاب اقتصادی راه بیفتد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ رهامی: اعضای برخی احزاب در یک مینی‌بوس جا می‌شوند/کواکبیان: خبر استعفای صالحی غیررسمی قابل تأیید است/توضیح مجلس درباره سخنان امروز لاریجانی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ 06 February 2019

تابناک؛ محمد جواد بربریان ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

رهامی: اعضای برخی احزاب در یک مینی‌بوس جا می‌شوند

محسن رهامی فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به این‌که «اعضای برخی احزاب در یک مینی‌بوس جا می‌شوند»، گفت: در حال حاضر فقط دو یا سه حزب در کشور پنج هزار عضو دارند و بنابراین لایحه جامع انتخابات، مسیر را برای فعالیت جبهه‌ای تشکل‌های سیاسی باز می‌کند.

انتقادات تُند و تیز آیت‌الله یزدی از رئیس جمهور

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه در واکنش به اظهارنظر‌ها درباره حجاب گفت: کسی که علیه حجاب حرف می‌زند، هر کسی می‌خواهد باشد، باید مواظب باشد در مورد حجاب چه می‌گوید، باید بلد باشد وقتی از اسلام حرف می‌زند، چه می‌گوید. ما انقلاب کردیم، تا کسی بی حجاب نباشد، زیر گلویش را باز نکند و هرچه دلش خواست علیه اسلام و انقلاب حرف نزند. اگر رئیس جمهور می‌باشید، باید به مردم خدمت کنید. مشکل مردم را حل کنید. اگر اسلام را بیان می‌کنید، به اندازه علمتان و فهمتان بگوید. نباید بیش از این گفت. حجاب از ضروریات دین است و منکرش کافر است.

منزل حسین شریعتمداری کجای تهران است؟

شریعتمداری در بخش دیگری از سخنانش، استفاده از منابع غربی و رسانه‌های ضد انقلاب و امریکایی برای نقد برخی افراد داخل، توضیح داد: وقتی ببینیم که مستنداتی در داخل وجود دارد و آن خبر‌ها در داخل شاهد مثال دارد، این اخبار را نقل می‌کنیم و به آن‌ها استناد می‌کنیم. وی در پایان گفت وگو و در پاسخ به پرسش مجری برنامه مبنی بر اینکه «منزل شما کجاست؟» با مکث گفت: سمت خیابان جمهوری. مجری پرسید: کجای جمهوری؟ که حسین شریعتمداری گفت: سمت استانبول نیست، آن پایین‌هاست! مجری ادامه داد: فقط خواستم بدانم پایین شهر زندگی می‌کنید یا بالای شهر، چون از اتاق فرمان گفتند این را بپرس! حسین شریعتمداری که خواست توضیح دهد، گفت: البته این منزل برای ما نیست؛ من و همسرم آپارتمانی داشتیم فروختیم تا با پول آن... مجری حرف‌های شریعتمداری را قطع کرد و گفت: نیاز به توضیح نیست و وقت برنامه هم تمام شده است که حسین شریعتمداری گفت: البته ارزش آن پول هم یک سوم شده است!

پاسخ سعید لیلاز به انتقادات کاربران فضای مجازی

پاسخ سعید لیلاز به انتقادات کاربران فضای مجازی از مصاحبه اخیرش: منظور من از «در نیامدن نفس کسی» این است که مردم داوطلبانه خشونت تولید نمی‌کنند/ مردم فهمیده اند داشته هایشان و نداشته هایشان چیست. ما چیزی در حوزه اقتصادی نداریم، ولی در امنیت داریم.

رفیق‌دوست عذرخواهی کرد

محسن رفیق‌دوست به دلیل ارائه آماری اشتباه از شهدای کربلای ۴ ضمن عذرخواهی، به بیان توضیحاتی در این باره پرداخت. محسن رفیق‌دوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس در پی برخی برداشت‌ها از صحبت‌های اخیرش درباره عملیات کربلای ۴ اظهار کرد: در مورد آمار شهدای کربلای ۴ اشتباهی از طرف بنده رخ داد که با عرض پوزش اصلاح می‌کنم؛ ما در سال ۶۵ که عملیات‌های کربلای ۴ و کربلای ۵ انجام شد، مجموعاً حدود پنج هزار شهید دادیم، و اگر نه آمار شهدای ما در عملیات کربلای ۴ کمتر از یک هزار نفر بوده است. انشاءالله خوانندگان این گفت وگو بنده حقیر را ببخشند. رفیق‌دوست در گفت‌وگوی اخیر خود با ایسنا درباره تعداد شهدای عملیات کربلای ۴ گفته بود که (برای عملیات کربلای ۴) بیش از ۶۰ هزار نفر نیرو وارد جنگ شدند که حدود پنج تا شش هزار تن از آن‌ها شهید و تعداد بیشتری نیز مجروح شدند».

کواکبیان: خبر استعفای صالحی غیررسمی قابل تأیید است

سه شنبه (۱۶ بهمن ماه) الیاس حضرتی نماینده اصلاح‌طلب مجلس در جمع خبرنگاران خبر از استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داد، اما به همین بسنده کرد و تمایلی برای توضیحات بیشتر در این باره نشان نداد. حال کواکبیان دیگر نماینده اصلاح‌طلب مجلس ضمن تأیید تلویحی این خبر گفت: در این مورد اخبار غیررسمی زیادی وجود دارد که البته خبر به طور رسمی اعلام نشده است، اما بر اساس شنیده‌هایی، خبر استعفای ایشان به صورت غیررسمی قابل تأیید است. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در بیان علل استعفای صالحی، ادامه داد: " ایشان گلایه‌ای در مورد انتخاب رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور داشت، چرا که آقای رحمانی‌فضلی برای این سمت انتخاب شده است، و این در حالی است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که خود مسئولیت ارشاد و اطلاع‌رسانی کشور را بر عهده دارد.

انتقاد آیت الله فاضل لنکرانی از جشنواره فجر

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: در بحث هنر هنرمندان و اصحاب هنر از حوزه مطالبه گر هستند، این در حالی است که جشنواره‌ای را به نام دهه فجر انقلاب می‌گیرند که بدترین محرمات در آن انجام می‌شود و آنگاه می‌گویند حوزه مقصر است، در حالی که حوزه خبر ندارد این جشنواره را چه کسانی با چه اهدافی می‌گیرند و اصلا دخالتی در اجرای آن ندارد؛ رسانه و اصحاب رسانه گاهی کار یک ساله خود را با برگزاری یک جشنواره زیر سؤال می‌برند و یک سال روی حجاب و ارزش‌ها سخن می‌گویند، اما در جشنواره‌ای همه زحماتشان را بر باد می‌دهند؛ دهه فجر باید نشان دهنده شاخص‌های نظام و انقلاب باشد.

جعفرزاده: قرار است انقلاب اقتصادی راه بیفتد

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین با بیان اینکه اصلاح ساختارها که رهبری دستور آن را داده اند می‌تواند انقلاب اقتصادی تعبیر شود، گفت: ساختار‌های سازمانی ما مدت هاست که پاسخگو نیستند. تشکیلات و رویه‌های ما باید اصلاح شوند. رابطه دولت با نفت باید مشخص شود و به اصلاحات در روابط بانکی، گمرکی و مالی هم نیاز داریم. ایمن آبادی در گفت وگو با خبرنگار «انتخاب» درباره اظهارات رئیس مجلس پیرامون دستور رهبری برای اصلاح ساختار کشور ظرف ۴ ماه آینده گفت: این نیاز از قبل نیز احساس می‌شد و باید یک حکم حکومتی وارد می‌شد تا اجرایی شود، زیرا اجماع روی این نظر، در بین ۳۰۰ نماینده مجلس هم دشوار بود.او با بیان اینکه دولت‌ها یا مجالس ما معمولا وارد ریسک‌های بزرگ نمی‌شوند تا در نزد مردم چهره محافظه کارانه‌ای داشته باشند، افزود: در نتیجه این محافظه کاری، اصلاحات ساختاری و اقتصادی انجام نمی‌شود و هیچ مجلسی به خودش این جرات و جسارت را نمی‌دهد که به کار‌های بزرگ ورود کند. در نتیجه نیاز به این بود که یک حکم حکومتی ورود کند که کار قاطعانه انجام شود.

توضیح مجلس درباره سخنان امروز لاریجانی

مدیر روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در توییتی اعلام کرد که سخنان امروز رئیس مجلس شورای اسلامی مربوط به اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی کشور بود. مهدی کیایی در توئیتر خود نوشت: سخنان رئیس مجلس در جلسه امروز شورای اداری استان قم مربوط به اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی کشور بود و آن‌چه در رسانه‌ها به اشتباه اصلاحات ساختاری در کشور عنوان شد، دقیق نیست.

پزشکیان: گول پست و مقام را نخورید

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زمانی که پیامبر همه عربستان را گرفته بود رو به یارانش کرد و گفت: خداوند بیامرزد همه آنهایی را که این جهاد اصغر را تمام کردند اما جهاد اکبر را در پیش دارند. یاران به او گفتند یا رسول ما کشته و مجروح دادیم، پس آن جهاد اکبر چیست؟ پیامبر گفت جهاد اکبر آن آینده‌ای است که به این ارزش‌ها عمل کنیم.وی خاطرنشان کرد: گول پست و مقام را نخورید و برای خدا کار کنید، آدم راحت می‌تواند بمیرد اما نمی‌تواند از شهرت و قدرت بگذرد و همه این دعواها برای همین است. اگر می‌توانید کاری کنید جلو بیاید و دست به کار شوید چرا یکدیگر را حذف می‌کنید خدمت به مردم که این حرف‌ها را ندارد .پزشکیان افزود: این است که خون شهدا را هدر می‌دهد. ما باید بدانیم بر دوش کسانی سوار شدیم که همه زندگی‌شان را برای این انقلاب دادند ما وظیفه داریم یاور مظلومان باشیم و صدای کسانی را بشنویم که هیچ کس گوشش به آنها بدهکار نیست خدا به ما کمک کند قران را آن گونه عمل کنیم و شرمنده خون شهدا نشویم.

واکنش ظریف به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ

ظریف در تویتر خود نوشت: ما ایرانی‌ها، ازجمله هم‌میهنان یهودی‌مان، علی‌رغم فشار آمریکا، در حال جشن ‌گرفتن چهل سال پیشرفت هستیم. خصومت آمریکا آن را به سمت حمایت از دیکتاتورها، آدم‌کش‌ها و افراط‌گرایانی هدایت کرده است که تنها ویرانی برای منطقه ما به بار آورده‌اند.

استانی‌ شدن انتخابات مشکلات را حل نمی‌کند

پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس گفت: فرآیند فعلی انتخابات مجلس غیر واقعی است و نمی‌توان در برهه‌های حساس با وجود سلایق مختلف در مجلس به یک نگاه مشترک رسید. طرح استانی شدن انتخابات مجلس را یک گام جلو برای ایجاد اشتراکات در مجلس است. یک نماینده دیگر نمی‌تواند برود همه شهرستان‌ها را بگردد و خانه به خانه رأی جمع آوری کند. در نتیجه این فرآیند در قالب یک تیم مجبور می‌شود تا نگاه و زبان مشترک‌تری پیدا کند و نهایتاً این نگاه و زبان مشترک در مجلس می‌تواند گامی به جلو باشد. / تسنیم

احمدی‌نژاد با شعار‌های سوپرچپ منابع مملکت را هدر داد

هاشمی‌طبا کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری معتقد است: حفظ مملکت چه از شر بی آبی چه از شر دشمنان داخلی و آدم‌های نادان و چه از شر بیگانگان، تدبیر سنگینی می‌طلبد ما نباید چشممان را ببندیم و فقط دهانمان را باز کنیم. انشاءالله که تدبیر شود و ما از این خطرات نجات پیدا کنیم. آقای احمدی‌نژاد هم که آمد با شعار‌های سوپرچپ و مردمی و حزب‌الهی وارد شد و منابع مملکت را آن طوری هدر داد، الان هم همان طور است./ایلنا

تاجرانی که قربانی ایمیل‌های جعلی شدند

سرهنگ حسین رمضانی، سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: شرکت‌های تجاری که معاملات خود با شرکت‌های خارجی از طریق ایمیل پیگیری می‌کنند، بهترین سوژه هکر‌ها و مجرمان سایبری هستند. در شگرد مجرمانه ایمیل‌های جعلی (fake mail) عدم توجه به آدرس ایمیل دریافتی و عدم دریافت تأیید ایمیل در پی تماس تلفنی یا ارسال فکس باعث می‌شود تا فرد، قربانی هکر‌ها و مجرمان سایبری شود و به راحتی در دام آن‌ها بیفتد. /مهر

دادگاه و احضار؛ روزمره‌های شورای شهری‌ها

خبر «بازداشت» یا «شکایت» از یک عضو شورای شهر در یک سال اخیر هرچند وقت یک بار روی خروجی رسانه‌ها قرار می‌گیرد. به جز افرادی که به اتهام مالی یا اخلاقی بازداشت شده‌اند، تعداد دیگری به دلیل اظهارنظر در فضای مجازی، شکایت فرد ثالث یا فعالیت سیاسی روانه بازداشتگاه شده اند و از حضورشان در جلسات شورا ممانعت شده است. سپنتا نیکنام در یزد، مهدی حاجتی در شیراز، مهدی مقدری در اصفهان، خلیل اردکانی در کرج، رضا مهرداد در نیشابور و محمود میرلوحی در تهران اعضای پنجمین دوره فعالیت شورا‌های اسلامی شهر و روستا هستند که در یک سال اخیر احضاریه دریافت کرده‌اند و برای برخی از آنان نیز حکم حبس نیز صادر شده است. / ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۶۳
شغل های ظرفیت محدود و انحصاری و قطره چکانی در ایران که مافیایشان مانع از افزای دست در بازار میشود و درآمدهای بسیار کلانی بدست می آورند:
1- پزشکی و دندانپزشکی
2-وکالت (عضوییت در کانون)
3- سردفترداری (دفتر ثبت احوال)
پاسخ ها
ناشناس
| New Zealand |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
عزیز، شما هر وقت اراده داشتی 20 سال درس بخونی تا برسی به اول خط( پزشک شدن) بعد بیا از مافیا صحبت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
بنده 22 سال درس خوندم و با مدرک دکتری هیات علمی دانشگاه دولتی هستم و زمانی هم که در دبیرستان نمونه دولتی ما سه کلاس ریاضی بودیم تنها کلاس تجربی را به دلیل اینکه یه سطح پایین تر از ما بود، سر کار میذاشتیم اما همان افراد به مراتب کم تواناتر از ریاضیها، الان چندین برابر درآمد بیشتر دارند
این مملکت خیلی چیزهاش سرو ته هستش
ایران کشور ایده ال پزشکان دردانه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
در تیراندازی در خرم آباد یکی از سربازان وطن به درجه شهادت نایل شدند برای ایشان علو درجات و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی ارزومندم . و امیدوارم قاتلین هر چه زودتر به دادگاه عدل الهی سپرده شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ناشناس ۲۳:۵۰ همچین میگی ۲۰ سال که انگار خبر نداریم
۱ پزشکی عمومی و تخصص مجموعش۱۰ ساله تازه
بعدشم به اسم طرح درآمدش ماهی چند ده میلیون تضمینیه انگار یه نفر دکترای مهندسی یا بقیه رشته ها که اونا هم ده سال یا بیشتر درس خواندن و ده درصد درآمد متخصص رو ندارن از نظر شما بیسوادن؟متاسفانه جامعه بیش از حد به پزشک بها داده که خودشونم باورشون شده از بقیه بالاترن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ناشناس پرچم نیوزلند:
پزشک عمومی با یک بار کنکور دادن 7 سال درس میخونه که نصفش هم کارآموزیه و اصلا درس خوندن نیست و گشت و گذار و شوخی و خنده تو محیط بیمارستانه. یه کارشناس ارشد دو یت سه بار باید کنکور بده و اسما 6 و رسما 8 سال درس میخونه و تمام درسش هم کلاسیکه. پس زیاد درس درس نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
مساله فقط ۲۰ سال درس خواندن نیست چون درآمد کسانی که در رشته های غیرپزشکی و دندانپزشکی دارای دکترای تخصصی هستند از درآمد یک پزشک عمومی که دارای دکترای حرفه ای و معادل کارشناسی ارشد است به مراتب کمتر می باشد و این توزیع نامتوازن درآمد است که مشکل ساز شده است
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
شما ظرفیت ها رو ببر بالا خیلی ها حاضرند تا آخر عمرشون درس بخونند. یه جوری میگی انگار قله اورست فتح کردی درس خوندن همه بلدند
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
عموی بنده دندانپزشک است .عملا تبدیل به بانک متحرک شده .به طوریکه با معرفی بستگان درجه یک خودبه شخص از 1 میلیون تا100 میلیون فوری وآنی وام می دهد.برعکس شوهر خاله من معلم است .5م هر ماه باید برایش کلاه بگیریم تا آخر برج برسونه .واقعا که خجالت آوره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
کاملا درسته. قبلنا دانش آموزان باهوش میرفتن رشته ریاض و درجه دما میرفتن تجربی و درجه سوم ها هم میرفتن انسانی. الان بر عکس شده و درآمد زیاد وکلا و پزشکان همه چیز و عوض کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
خونه ات آباد 20 سال درس رو از کجا درآوردی؟ کنتورت خراب شده یا ملت رو بوق فرض کردی؟ ضمنا به دوره های کارورزی نمیگن درس خوندن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
پزشکی که دو تا جمله انگلیسی نتونه ترجمه کنه به چه دردی میخوره؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
هم‌اکنون شبکه سه دارد فیلمی پخش میکند که آقا زاده قبل از انقلاب روی تشک پشتک وارو میزند و در ناز نعمت زندگی میکند . دزدی زیاد بوده حکومت تک حزبی بوده . اجازه فعالیت سیاسی نمیداده و در انزمان میگفت پول زبادی داریم اما نمیدانیم در خارج خرج کنیم یا داخل کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
فرزندان آقای پزشکیان هم از همان قشر محروم و مستضعف بوده اند که با تلاش مجدانه به حمایت از آنان برخواست و در بهترین دانشگاهها به عضویت هیئت علمی در آوردشان.
خبرگزاری اصلاح طلب ایرنا به مردم توصیه کرده که به جای گوشت ، حبوبات بخورند..!!
قرار بود با مذاکره با کدخدا و بتن ریزی هسته ای، چلوکباب بخوریم ، حالا نسخه اشکنه و گوشت می پیچند..!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
رییس جمهور ان کشور کد خدا امروز گفت با کشوری که پرچم کشورم را اتیش میزند و دور پرچم اتیش گرفته رقص و پایکوبی میکنند آشتی انجام نمیگیرد مگه امروز فیلم را ندیدی و گفت هرگز آمریکا نخواهد رفت . مگه واکنش رییس سنا آن خانم را ندیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
با این تدبیری که در مورد گوشت انجام شده است اگر تا دیروز یک خانواده مثلا در یک ماه دو کیلو گوشت می گرفت به بهانه ارزانی ۴ کیلو گوشت می گیرد آیا ینظر شما این موضوع تصادفی است یا حساب شده؟
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
قبل‌تر از همه اینها قرار بود همه خانه دار شوند، برق و آب مجانی شود، در حالی که با بی ارزش شدن پول ملی همه چیزمان برای خارجی‌ها مفت و مجانی شد!
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ما تا آخر عمر باید از جناب دکتر ظریف تشکر کنیم که نگذاشت به خاطر چند کیلو اورانیوم غنی شده به ایران حمله نظامی شود
عاصی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اشکنه که نسخه امام جمعه محبوبتان برای داع از دولت فخیمه هشتم و نهم بود
چرا یک دندانپزشک ماهی 150 میلیون درآمد داره و فوق لیسانس مهندسی مکانیک صنعتی شریف ماهی 3 میلیون؟ جفتشون هم 6 سال درس خوندن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
ما فوق لیسانس حسابداری دانشگاه تهران داریم ماهی یک و نیم حقوقمونه برو خداروشکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
پزشک عمومی در تامین اجتماعی با حقوق قانون کار استخدام میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
همون پزشک عمومی هم الان زیر 30 میلیونی نداریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
کدام داندانپزشک 150 میلیون ماهیانه در میاره؟؟ به جز آنها که صاحب کلینیک هستن، بقیه اینقدر در نمیارن، الکی شایعه درست میکنن
اخر خط اصلاح طلبی ، پریدن در اغوش ترامپ و پمپیو و درخواست تحریم ملت خودت است..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
خط اصولگرایی در حوزه اقتصاد گرفتن روزه . اشکنه و ذکر روضه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
اصلاح طلبان امروز حبوبات رو جایگزین گوشت توصیه میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
اختلاف اصولگرا و اصلاح طلب چی هست . میدونی اسم قبلی اصولگرا چی بود و چرا عوض شد اگه گفتی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
حبوبات چاق کننده نیست البته بعد از غذا باید عرق نعنا خورد .‌کارگرانی که تونل های ایران را ۸۰ سال پیش زدند در برف و سرما با همین سیب زمینی و حبوبات خوردند تو فکر کردی رضا خان بهشان جوجه کباب میداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
برو ببین تو مملکت مردم چیزی برای خوردن دارند یا نه
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
دوره مرگ بر این وآن گفتن سپری شده.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
یک کارشناس در امور تحریم های بین المللی اخیردرمصاحبه ای گفته بود اگر برجام اتفاق نیفتاده بود نیمی از جمعیت ایران تا الان از گرسنگی مرده بودند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
تند رو های اصولگرا که معجزه قرن احمدی نژاد و معاونین پاکدستش !؟ و جلیلی را به کشور تحمیل کردند و این تحریم ها و فلاکتهای موجود ، دست پخت آنها
. است
واقعا اگر واقع بین باشند، باید شرمنده مردم بوده و عذر خواهی
کنند و از دست زدن به کار سیاست کلا انصراف بدهند و در ملاء عام ظاهر نشوند
ولی متاسفانه فکر میکنند که مردم نمی دانند که این بلاها را آنها به
سرشان آورده اند
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اصولگرایی یعنی فروش نفت
با یه سرچ ساده تو اینترنت میانگین درامد تو امریکا سال ۲۰۰۵ : میانگین درامد یک پزشک عمومی ۸۱۸۹ دلار است. یک دندانپزشک ۶۱۶۴ دلار است. یک پستچی ۲۶۳۸ دلار است. یک معلم ۴۰۵۵ دلار است. یک مهندس ۴۷۱۰ دلار است. دیگه حرفی برای زدن باقی نمیمونع. تو ایران دندانپزشک ۱۵۰ میلیون و یک معلم ۲ میلیون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چه خوب بود حقوق وزیر و معاون وزیر و مدیرعامل و معاونین آنها را هم می نوشتی
ناشناس
| France |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
تورو به مقدساتی که میپرستی بگو کجا به دندونپزشک ۱۵۰ میدن من برم اونجا کار کنم،بی شرفم اگه ۱۰۰ تومن و به خودت ندم
منتظر آدرس هستم
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
انقلاب کردیم که پزشکها ومدیران ثروتمندشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
البته نکته اش اینجاست که اونجا از پزشکان 50 درصد مالیات میگیرن ولی تو ایران مالیات پزشکان مساوی با بقیه مردمه یعنی 10 درصد ولی به راحتی امکان فرار از پرداخت این مالیات کم هم مهیاست.
Ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چرا الکی دروغ میگین
من خودم پزشک متخصصم ماهی ۷ ملیون درامد دارم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
دیگر این ادامه بحث تکراری حقوق پزشکان و تفاوتش با معلمین زیادی لوس شده .
عزیز دل اگر حقوق معلمین کم است باید اعتراض کنند و حقشان را بگیرند
چرا میخواهید حقوق پزشکان را کم کنید ؟
حقوق و درآمد مشاغل مختلف تابع شرایط بازار است و فعلا به هر دلیلی حقوق پزشکان البته نه همه شان خوب است و خدا را شکر
چرا اگر حقوق شما کم است و زندگی ات به سختی می گذرد میخواهی یک طبقه اجتماعی دیگر را هم مثل خودت گرفتار کنی ؟
برو و حق خودت را بگیر و بخل و حسد و نان بریدن از دیگران اصلا کار پسندیده و زیبایی نیست
البته من خودم یک بازنشسته با حقوق ۲ م هستم و فکر نکنی پزشک هستم ولی فعلا همین است و باید حقت را بستانی و مطالبه گر باشی و اگر نمی توانی به بالای درخت بروی ، با سنگ به کسی که به هر وسیله ای رفته آن بالا سنگ نزن .این درست نیست
منیژه منم دخت افراسیاب
برهنه ندیده رخم افتاب
(شاهنامه فردوسی)
سلبریتی های مدعی اریایی ، حتی ظاهرشان هم هیچ نسبتی با ایران ندارد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
بله می ترسیده آفتاب سوز شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
منیژه دختر افراسیاب پادشاه توران بوده نه ایرانی .مدعی آریایی حداقل یه نگاه به شاهنامه بنداز.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
شما زن برهنه دیدی جایی ؟؟
اگر مطابق سلیقه ی شما لباس نمی پوشن یعنی برهنه هستند ؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
بدبختانه در کشور ما سعی نمی کنند تا به پسران در کودکی بیاموزند که چشمش را کنترل کند و اگر زنی مثلا شل حجاب بود و حتی برهنه بود تو نباید نگاه کنی و اگر دید دزدی دقیقا عین دزدی و تجاوز است
و فقط به زنان میگویند بپوشان خودت را
اگر به مردان هم با همان انرژی و وقت و دقتی که به زنان سخت میگیرند یاد می دادند که حق نداری نگاه کنی ، خیلی مشکلات کمتر بود
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اصولگرایان تندرو بین دو ایده و فرهنگ ایرانی و عربی نمیدانند چه بکنند در باب حقوق بشر به کروش استناد میکنندو در بحث حجاب در گفتمان ایرانی به دختر افراسیاب . اینکه خیلی بد هست اینکار درست نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اقای 8:56 شعر را یکبار دیگر بخون. نمیگه زن برهنه میگه رخ برهنه یعنی صورتش را هم حتی برهنه ندیده اند.
صادقی گفته به جای دولت، باید امریکا رو مذمت کرد..
اخه کیهان که اگه علیه امریکا هم تیتر بزند که باز می لرزید جناب...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
کیهان فقط آگهی ترحیم و تسلیت و تاسیس شرکتها یش حقیقت دارد
و الباقی فقط انتقاد از جناح مقابلش است و کسی حتی دوستانش هم جدی نمی گیرند
به برکت شبکه های اجتماعی ، انحصار رسانه ای اصلاح طلبان و حامیان خارجی شون شکست..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آره راست میگی به همین دلیله که اصولگراها اینقدر طرفدارشبکه های اجتماعی و مخالف فیلترینگ هستند
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
رسانه رسمی کشور تلگرام است
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
تو همين تابناک که مال خودتون هست منفیهاتو بشمار.
وعده های دروغین
چهل سال گفتید و انجام دادید . آیا به نتیجه دلخواه رسیدیم ؟ اگر پاسخ آری است یه نگاهی به صف گوشت یخ زده بیندازید و نظری هم بر اختلاس های عطیم و تعداد کشورهای دوست در جهان که شیفته ترقیات و حسن رفتارمان شده اند ، داشته باشید . اگر جواب خیر است با انصاف باشید وراه رفته را رها کنید و در خدمت ملت باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
حساب های بانکی جوابش آری هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
ما هم صف بنزین در امریکا را دیدیم وقتی می خواستند تحریم کنند قیمت بنزین رفته بالا و کمبود بنزین درست شده برای این کشور
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
نتیجه عملکرد انقلاب نیازی به بیان نیست چون کاملا عیان است
مجانی شده همه چی ولی برا مسئولان
ول كنيد اين حجاب رو ! مملكت رو نابود كرديد با گير دادن به مسايل حاشيه اي . اختلاس و رانت خواري و حيف و ميل بيت المال چي شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
رابطه مستقیمی بین شل شدن روسری و اختلاس و رانت وجود دارد که هرچه روسری ها شل تر شود اختلاس ها هم بیشتر می شود.
ناشناس
| Italy |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
جناب یزدی فقط حرف زدن در موردحجاب شما را براشفته و ناراحت میکند تا فریاد وااسلاما سردهید اختلاسهای چند هزار میلیاردی گرسنگیمردم فساد و فحشای حاصل از فقر چی
؟
تیتر را که دیدم، فکر کردم جناب رفیق دوست، از لکسوس سواری، از مردم به ویژه طبقه مستضعف عذرخواهی کرده اند. سواره از پیاده خبر ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
ظرف چهار ماه تحول اقتصادی ایجاد شود . حالا چرا گفتید حکم حکومتی باشد مگر آقای روحانی بعد از انتخابات نگفتند که خیای از نهادها از دایره اقتصاد خارج شوند جواب روحانی را چگونه دادند . اصلاح ساختار اقتصادی اول باید اصلاحات دیگر انجام شود اولی این هست که حقوق شهروندی را تصویب کنید و دوم برسمیت شناختن سرمایه گذاری داخلی و خارجی و سوم شفافیت در حوزه در امد و ثروت . امنیت سرمایه گذاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ثروتمندان خود را دانا می پندارند اما فقیر خردمند از واقعیت درون آنها با خبر است
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اون لکسوس پاداش بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
جناب ناشناس، پریزیدنت روحانی شما چنان درگیر مذاکره با کدخدا بود و راه نجات مملکت رو به مذاکره گره زده بود که اصلاحات ساختاری فقط در حد همون شعار باقی ماند و د ر هیچ اقدامی از دولت ایشان در این مدت کوچکترین اثر و اراده ای از اصلاحات ساختاری اصلا وجود ندارد بلکه برای اینکه در کابینه سهمی برای برخی از یارانش وجود ندارد در این شرایطی که دولت در هزینه های خودش مونده دنبال احیاء وزارت خانه جدید هست!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
تحول ساختاری در نظام بودجه ریزی با تحول اقتصادی فرق دارد.
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
دوست ناشناس 09:21 این همه این و اون نکنین. کدخدا و ... مردم به درستی همه واقعیت های جامعه رو درک می کنن. همون به قول شما پریزیدنت روحانی بدون اجازه آب هم نمی تونه بخوره. پس الکی شکست ها رو به اسم دیگران و موفقیت ها رو اسم خودتون ثبت نکنید. الان مردم به درستی می دونن که اصولگرا و اصلاح طلب هیچ فرقی با هم ندارن. اصل موضوع مملکت هست که بعد از چهل سال تازه به فکر اصلاح ساختاری افتادن
به نظر من هم بايد در جشنواره فجر در مورد فساد در سيستم صحبت شود .
بی حجابی بسیار ناپسند وممنوع وحرام است است ولی غارت وچپاول بین المال اختلاس ورانت وزمین خواری چنگل خواری رشوه مصادره کارخانجات و فرستادن نوه ها ونتیجه ها وفرزندان دلبند مسئولان به بلاد کفر حلال است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
اول اخبار را قشنگ گوش کن وایرادات را که می گوند و بعد بیا ادای روشنفکری در بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آقایی که اخبارو خوب گوش میکنی ...بجای گوش کردن به اخبار سانسور شده بد نیست از چشمات کمک بگیری و واقعیتهای جامعه رو ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
کی گفته بی حجابی حرامه ؟؟
مطابق کدام آیه قران ؟؟
منکر حجاب کافر هست . قدر و میزان حجاب مثل قاجار نباشد چه اشکالی دارد منظور روحانی این هست که مردم ایران را به دوران قجری نبرند که یکی سلطان باشد و دیگران رعیت . دوم اینکه یزدی دیوار کوتاه تر از روحانی گیرش نیامد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
کی گفته منکر حجاب کافره ؟؟
کجای قران نوشته ؟
یعنی کل کشورهای اسلامی که در آنها حجاب اجباری نیست و کل دنیا کافر هستند ؟؟
حجاب جزو اصول دینه یا فروع دین ؟؟
کجای قران خداوند حجاب را اجباری اعلام کرد ؟؟
در قران مراعات نکردن حجاب چه مجازاتی داره ؟؟
به زودی وضعیت به نفع ملت ایران تغییر خواهد کرد( احمدی نژاد ) و شک نکنید تا پایان سال اتفاقات شگفت انگیزی خواهد افتاد که عالم را متحیر خواهد کرد ،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
برادر من با این نظر شما بشدت مخالف هستم و دلیلم این هست که وقتی ما جمهوریت و دمکراسی را پذیرفتیم لوازم و ابزار تحقق دمکراسی را هم باید قبول کنیم یعنی اگر خاتمی و هاشمی و کروبی و رییسی با روحانی اختلاف سیاسی در اداره کشور دارند در هر دوره از چهار یا هشت سال انتخابات باید از گردونه چرخش قدرت کنار گذاشته شوند اگر این اتفاق در دمکراسی ایجاد نشود باید تا پنجاه سال این افراد با هم دگیر خواهند شد . بنابراین این اختلافات همیشه باقی میماند . باید دنبال قدرت احزاب قوی باشیم تنها راه نجات همین هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
با این حرف شما یعنی قدرت دوباره احمدی نژاد و انتقام‌گیری و دعوای سیاسی . روز از نو روزی از نو . در صورتی در گفتمان دمکراسی گردش و انتقال قدرت از
طریق مردم به افراد سیاسی دیگر هم‌وجود داشته باشد و دوم اینکه این‌چرخش قدرت . طریق مردم بدون هزینه انجام میگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
نکنه از عالم غیب خبر داری ناقلا! نکنه می خواهی جای
احمدی نژاد را بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چی بگم والا!!! آخه پارسال هم همین را میگفت اما هیچی تشد
فریبرز
| France |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
احمدی نژاد هم شده مثل مایلی کهن برای تیم ملی ایران!
اقای یزدی چرا در مورد فقر و بدبختی ما مردم چنین موضعی نمیگیرید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
خیلی بده خیلی بد هست که افرادی در رقابت سیاسی از مردم نتوانستند برنده رای مردم باشند ولی برای مناخب مردم خط و نشان میکشد . این سخن معنیش این هست که رییس جمهور در وسط معرکه دستش در دفاع از حق خود و حق مردم خالی هست آلان به روحانی تکلیف این هست که نظر اقای یزدی ملاک هست یا نظر مردم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چرا رئیس جمهور که بودجه دستش نداره
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چون خودش وخانوادش مشکل اقتصادی ندارند،سواره ازپیاده خبرنداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ایشون اول توضیح بدن از کجای قران اوردن که منکر حجاب کافره ؟؟
نونا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آقای یزدی چرا از افزایش آمار سرطان چیزی نمیگید؟

در دو سال 5 نفر در اطراف ما به سرطان معده و مغز استخوان مبتلا شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
از کجا میدونید که نگرفتن، در ضمن حرف اصلی اینه که آقایون مردم رو به مسائل حاشیه ای مشغول نکنن که مسائل اصلی یادشون بره که آقای روحانی دقیقا داره همین کارو میکنه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
وقتی ایشان هنوز فکر میکنند که گرانترین ماشین در بالای شهر تهران صد میلیون تومان است
این نشان دهنده اطلاعات کم ایشان از اوضاع شدید و خطر ناک اختلاف طبقاتی و تبعیض و گرانی و تورم و رکود در جامعه است
وقتی ایشان فکر میکنند که بزرگترین خلاف در کشور فقط بد حجابی خانمها است
این نشان میدهد که ایشان از فساد گسترده و اختلاس و رانت های میلیارد دلاری و مافیاهای سلاطین متعدد و گوناگون در کشور و گسترش بی اندازه فقر اطلاع ندارند
و از بالا رفتن هر روزه آمار فروش اعضا بدن و پایین آمدن سن فحشاء و اعتیاد و رشوه و دزدی و جنایت نمی دانند
قطعا اگر میدانستند یک اولویت بندی و حداقل یادآوری به دولت و دیگر مسئولین برای مبارزه با این قبیل جرائم هم می دادند
فقط مسیولین این رو بدونتد گوسفندی که اندازه گربه وزن داشته باشه ۴۰۰ هزار تومان قیمت داره ؟! خودتون بفهمید چه بر سر ملت اوردید !؟؟ دیگه داره اوضاع خیلی بحرانی میشه ؟! یک میلیون تومان ارزش ۱۰۰ هزار تومان چند سال پیش رو نداره ؟؟!! سال اینده تورم ۴۰ درصدی دیگه در کمین است ؟! بهترین و شرافت مندانه ترین کاری که میتونه روحانی انجام بده استعفا و اذعان به تدارکاتچی بودنش او حتی نتوانست از همان ۱۵ درصد احتیاراتش هم به نحو احسن استفاده کنه ؟؟؟
پاسخ ها
H
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آفرین کاملا موافقم
ببین دولت و مجلس اینقدر منفعل تشریف دارند که بودجه نویسی خراب است که شخص رهبری ورود می کند برای بودجه نویسی و درخواست درست نوشتن ان
این حرفها چقدر به حل مشکلات واقعی مردم کمک می کنه؟ درمان ایناست؟
پاسخ ها
فریبرز
| France |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
ای هیچ، برای هیچ بر هیچ مپیچ
دانی که پس از عمر چه ماند باقی؟
مهر است و محبت است و باقی همه هیچ
دقیقا ۳۷ نهاد و موسسه خود ساخته دارند از بیت المال بودجه های میلیاردی میگیرن ؟؟! حالا همین دولت دو ساله نمیتونه پاداش پایان خدمت بازنشستگان رو بده ؟! و یا معوقات اموزش و پرورش از سال ۹۵ مونده ؟!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
جاهایی در کشور داریم که حدود ۴ هزار نفر حقوق بگیر دارند و هیچ کجا در آمار بودجه ثبت نشدند
و عملا بیش از نیمی از درآمد کشور اصلا در دست دولت نیست و دولت اختیاری ندارد و فقط مجری دستورات است
حجابشان پیش کش فیلم هایی که می سازند که هم ساختار و هم فیلمنامه و هم روابط که از این حجاب دوریالیشان وضع خراب تر است
من با سخنان هاشمی طبا موافق نیستم که برای اداره کشور بصرف اخلاقی بودن فایده ندارد . چون اگر اخلاقی باشد بخش سیاسیتمدار بودنش چی میشود یعنی پس کروبی و موسوی و خاتمی و هاشمی در سیاست کاری چه شدند . یعنی میزان و شاخص افراد در سیاست را خیلی تعریف ارمانی کردید سیاستمدار در تمام حوزه ها باید صاحب نظر باشد . تنگ نطری سیاسی باعث شد خیلی از افراد از قطار سیاست خارج شوند حالا حساب صد سال دیگر چی خواهد شد
آقاى يزدى شعار انقلاب استقلال آزادى جمهورى اسلامى بودى نه روسرى كردن سر خانم ها رييس جمهور منتخب مردم است وشما نباید چنين جملاتى در مورد منتخب مردم بیان کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
اسلامی اصلا می دونی چی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
مد شده! هر کی صبح ودتر از خواب پامیشه رئیس جمهور را می کوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آزادی چی استاد ؟؟؟اصلا می دونی آزادی یعنی چی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ایشون قبل از همه باید در مورد حرام بودن رعایت نکردن حجاب مفصل توضیح بدن
کجا و کی خداوند در مورد اجبار در حجاب صحبت کرده؟؟
مگه می شه همینطوری بدون سند و مدرک چیزی حرام باشه ؟؟
حجاب جزو محرمات ضروری اسلامه و کلیه ی کشورهای اسلامی رعایتش نمی کنند ؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ناشناس عزیز ۲۳:۳۴ ظاهراً از نظر شما اسلامی یعنی آنچه در ایران به نام اسلام انجام میشود و ۵۵ کشور اسلامی دیگر آنرا قبول ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
استاد از دید شما انقلاب فقط حجاب بود وفامیل بازی ورژن برتر جز انقلاب نبود
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
هیچ کدام از کاربران بعد از دوسال بمن پاسخ ندادند که تعریف از عدالت و آزادی چی هست . آیا منظور از این تعریف این هست که وقتی هر سیاستی در حوزه دینی و اخلاقی من اجرا کردم یا بعدا اجرا میکنند مردم هم به عدالت میرسند هم به آزادی . چرا کسی پاسخ نمیدهد .
اثبات ایجاد انحصار در پزشکی ایران با استفاده از آمار رسمی سازمان بهداشت جهان WHO که این آمار عیناً در سایتش هست و همه میتونن برن و ببینن:
تعداد پزشک در 1000 نفر جمعیت هر کشور:
کوبا: 7.519 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
یونان: 6.255 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
سوییس: 4.248 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
آلمان: 4.191 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
آذربایجان: 3.402 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
فرانسه: 3.238 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
ارمنستان: 2.803 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
آمریکا: 2.568 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
عربستان: 2.568 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
ترکمنستان: 2.291 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
سوریه: 1.546 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
ایران: 1.491 نفر پزشک در هر هزار نفر جمعیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
هر کشوری که در دنیا پیشرفت کرده در سایه مهندسان اون کشور بوده نه پزشکان
چرا آقازاده ها با حقوق های نجومی استخدام می شوند اما برای بجه های مردم محروم شغل نیست؟ آیا نمی شود با حقوق یک آقازاده جند نفر جوان شایسته را به زندگی امید وار کرد؟تا کی آقازادها حق هزاران نفررا خرج سیاحتشان در کشورهای غربی متخاصم خواهند کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
با ورود آقا زادهای جدید تر از خارج از کشور دیگر شغلی وجود نخواهد داشت و شاید هم شغل از رده چندم شامل حال دیگر افراد جامعه شود که تازه انهم شرایط دارد
درود بر احمدی نژاد و یارانش ... لعنت خدا و نفرین مردم بر پرونده سازان و دروغگویان و نان به نرخ روزخورها
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
برا فسمت دوم دعات آمین گفتم.
آخرش هم مانفهمیدیم شریعتمداری خونش کجاس؟؟؟
این شریعتمداری همون شریعتمداری کیهانه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ببین مجری برنامه چه ترس و هراسی از شریعتمداری داشته !!!!
خانه آقای شریعتمداری در اکبرآباد (نسیم شهر) از توابع اسلام شهر است.
با پسر خاله من همسایه است! باور کنید
آها پس آقایان فرموده بودند ما بخاطره رفع فقر انقلاب نکردیم همین بود ماجرا! پس ما برای اینکه زیر گلوی خانم ها معلوم نباشه انقلاب کردیم!!!!
در کل قدرت فساد آور است. در طول تاریخ بیشتر حاکمان از فرعون و نمرود و هیتلر... در ابتدا با هدف حمایت از مردم و اصلاح امور ظاهر شده اند اما بمرور زمان دچار فساد و تبدیل به استکبار شده اند و لذا هر انقلابی نیاز به حفاظت دارد که دچار فساد و تبدیل به استکبار نشود و شرط آن این است که به جای تمجید و مدح و ثنای حاکمان و تمرکز بر شخص گرایی همواره از آنها حساب کشی شود و هرگونه مواردی که باعث متمایز شدن آنها به بهانه کار کردن بیشتر آنها می شود پرهیز شود. یعنی هیچ تفاوتی بین حاکم و ضعیف ترین جامعه از منظر مواهب کشور نباشد و حاکمان از مردم حقوق می گیرند که کارهای مردم را تسهیل ببخشند و این باید از اصلی ترین مطالبات مردم باشد نه اینکه تصور شود حاکمان صاحبان بیت المال بوده و حقوق به مردم می دهند
اقای شریعتمداری همسرش پزشک زنان وخود تحصیل کرده المان است ولی دل به دنیا ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
یعنی تحصیلات را در بلاد کفر گذراندند حالا این تحصیلات در قبل از انقلاب بوده یا بعد از انقلاب
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
بالاخره روزی باید جواب بدهد
روحانی خاتمی به جای این حرفا اقتصاد درست کنن مگه ونزوئلا حجاب داره که تورم 1000 درصدی داره
اول جواب یک سوم شدن سرمایه های هر ایرانی و بدبخت شدن و مفلوک شدن جمع کثیری از مردم این مملکت را درمان بکنید کل پولهای اختلاس شده از اول انقلاب تا الان که انقلاب چهل ساله شده را از دزدان ،اختلاس گران ،چپاول گران در هر هر نقشی و در هر لباسی و در هرجای این دنیا هستند پس بگیرید و همچنین حقوق پمال شده هر ایرانی را که بهر شکلی پایمال شده پس بدید بعدش دست به اصلاح ساختاری بزنید .........
فقط زیر گلویش باز نباشد
امسال در۲۲بهمن دیگه خوراکی ندیدوضع اقتصادی خرابه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ساندیس عنصر بسیار حیاتیه. مگه میشه؟
اتفاقا دستور وحکم حکومتی مقام معظم رهبری برای اصلاح ساختار دقیقا برای اصلاح ساختار مدیریتی و مسئولیتی مسئولان و مدیران ناکارآمد و نالایق است که تصمیمات اشتباه آنها که بیشتر برای منافع شخصی خود شان بوده که کشور را دچار بحران مدیریتی و اقتصادی و اجتماعی کرده اند با اصلاح این ساختار ناکارآمد تمام ساختار ها کشور از سیاست گرفته تا اقتصاد و مسایل اجتماعی و فرهنگی اصلاح خواهد شد به امید روزی که رهبر فرزانه با حکم حکومتی مانند مولایشان علی دست این چپاولگران را از بیت المال ملت ایران کوتاه نمایند
دولت مردم جامعه را به فقر هدایت کرد در صورتی که فقر و در کنارش گرانی سنگینی که بر مردم کرد بی دینی ، دزدی ، فساد اخلاقی میاره مردم همه چیزشون را از دست دادند به همه بدبین شدند .
اقتصاد ایران از ابتدای انقلاب تحت توطئه مافیا یقرار گرفت و با آزاد شدن سیاست خرید خارج ی ،این اقتصاد بلعیده شد اکنون مافیا در رگ و پی اقتصاد ایران ریشه دوانده و مردم برای خرید کالای بی کیفیت داخلی هم درجنگ مافیا می افتند و دارائیشان و اعتقادشان برباد می رود اگر بزرگان حقیفتآ خیر مردم را می خواهند این امر مستلزم اصلاحات ب سیاسی و سپس اقتصادی است ممکنست جند صباحی دیگر این روند ادامه یابد اما نهایتآ این محتضر به کما خواهد رفت و آنانی که در زمان مسؤلیت آگاهانه مانع این اصلاحات شدند در پیشگاه تاریخ و خدا باید جوابگو باشند
اقای پزشکیان راست میگویند ولی خودشان درعمل نشان داده اند که مرد عمل نیستند وفقط بلدند حرف بزنند.یک مورد دربرخورد قطار تبریز-مشهد حتی دراستیضاح وعذرخواهی وزیرراه بانمایندگان استانمان همکاری نکردند.
سرزمین اسلام
تندروها پیشنهاد من این است که یکی از شهرها را به عنوان مدینه فاضله خود انتخاب کنند وهر طور دوست دارند در اون شهرزندگی کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
قم را بکنند واتیکان شیعه و کاملا قوانین کامل شریعت را آنجا پیاده کنند و ببینند کسی به غیر از تند روها ی کهنسال آنجا خواهد ماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
قم خوبه ؟؟
جناب آقای یزدی .ما انقلاب کردیم آزاد باشیم.
لامصب سفارتخانه های لیران جای سوزن انداختن نیست بس ملت دنیا صف کشیدن بیان ایران چون ما تنها کشوری دارای سیستم گوشت دیجیتالی هستیم
از دید مسولان ،انقلاب فقط برای حجاب خانم ها بود
نگرانی مراجع حجاب اصل است واز ضروریات دین ولی رانتخواری وفامیل بازی وژن برتر بازی مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
مشکل اینه که دزدی و حرام خواری در قران حرام اعلام شده و مجازات داره
در نهج البلاغه بارها و بارها در مورد پرهیز از دست دازی به بیت المال و رانت خواری فامیل سالاری تاکید شده
ولی در کشور دزد از در و دیوار بالا می ره و بدون پارتی و رانت هیچ کاری نمی شه کرد
اونوقت صبح تا شب در مورد حجاب که نه در قران و نه در سیره ی نبی صحبتی در موردش نیست صحبت می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
رانت و اختلاس و دزدی و اعتیاد و فقر و فساد و پارتی بازی و رشوه و فحشا و وووو
اصولا زیاد مهم نیست و اصلا اشکال ندارد ....
آقا هاشمی طبا شما همچنان منتظر تدبیر این دولتی؟! یادمون نرفته تو انتخابات چشماتو بسته بودی بی دلیل از این دولت دفاع می کردی،
این انقلاب برای عده ای خاص هم نون داشت وهم اب وبرای عامه مردم فقط سختی و سختی وبس
آقای رفیق دوست بهتر است از عملکرد خود معذرت خواهی بکند .
من البته طرفدار حسین شریعتمداری نیستم اما حدود 17 سالی است که سمت خ فروردین می بینم
شما اول نحوهء انتقاد از یک مسئول بلند پایه آنهم با پشتوانه رائ مردمی را رعایت ، بعد نظرتون را محترمانه اعلام نمایید ، نه اینکه مخاطب را به کافر بودن تهدید کنید .
لنگ و نون خشکه با اشکنه بدون تخم مرغ سهم ما
لکسوس و فیش حقوقی پرو پیمون با ویلای لواسان سهم شما
بزرگترین مشکل مراجع حجاب است.فساد .اختلاس .نزول خواری وووووووو نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
فساد نداریم دزدی اصلا ران خواری اصلا گرسنه نداریم گوشت زیاده همه چی عالیه.....
این حسین شریتمداری کسی که روزنامه کیهان باتیراژ بی سابقه را ورشکسته نمود وحال فقط جهت مطالعه به زندانیان میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
برای نظافت شیشه ها هم بد نیست و بعضی وقتها هم بعنوان سفره یکبار مصرف شاید بشود استفاده کرد ولی کاغذ باطله اش را بازیافتی ها میخرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
دوست عزیز جوهر نوسته های روزنامه سرب داره
اصلا نباید در تماس با مواد غذایی باشه
من حتی دیدم مردم داخل روزنامه نون داغ می ذارن
سرب به شدت برای سلامت بده
برای همون شیشه پاک کردن البته با ماسک و دستکش خوبه

یه دسته برای داخل ماشین باشه هم موقع بارندگی و گل و شل باعث می شه دیرتر نیازمند به کارواش بشیم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
دم عيدی برای نظافت شيشه ها خوبه. ولی من يکی حتی پولم را خرج روزنامه باطله کيهان برای شيشه پاک کنی هم ديگه نمی کنم.
خیابان جمهوری شرقی غربی است . پایین بالا ندارد. بین استانبول و میدان جمهوری اسلامی ، اختلاف ارتفاعی وجود ندارد
همه چی عالیه فقط جای حجاب خالیه. صلوات
آقای پزشکیان شما هنوز در غار کهف تشریف دارید سالهاست آن عده بیرون آمدند این حرفها جی هست که میزنی آخر تو پزشگی باعث تاسف جماعت پزشگان شدی ما اعلام برایت از شما میکنیم
اقای نماینده شما بخاطر دخترتان که در شرکت های تامین اجتماعی کارمی کند از وزیر کار دفاع کردید در مجلس ادعای مسول مردمی وفکر مردم را در نیاورید ....
...احمدی‌نژاد با شعار‌های سوپرچپ منابع مملکت را هدر داد...
این چه چپی بود که تفسیر راست از اصل 44 در دوره او مطرح و بوسیله او پیاده شد
احمدی نژاد پوپو لیست فرصت طلب به نمایندگی از قاطبه اصول گرایی بود.

جر نزنید دیگه!
سلام بر هموطنان بخصوص آن دسته که همچون رئیس جمهور نه چندان محبوب به پزشکان حمله میکنند
بنده پزشک هستم با سن 54 سال که در انته تخصص خود را خواهم گفت
لنده هنوز با آن درآمدها ی نجومی که ادعا میشودو باعث شده بعضی آتشفشان حسادتشان فوران کند، اجاره نشین هستم .
در زمان کنکور بنده وخیلی امثالهم در رقابت سالم شرکت کردیم و هر کس تواناتر بود پذیرفته شد.
در حال حاضر نیز درآمدهایی که بعضی مهندسین و بازاریان پزشکان در تصورشان نمیگنجد.
برای قابل درک نیست که چرا شما عزیزان که خواه ناخواه ممکن است در شرایطی قرارگیریگ که حاضر باشید تمام دارائیتان را به پزشکی هدیه دهید تا شما را درمان کند، ایگونه به پزشک میتازید.
بنده هفت سال پزشک عمومی و چهار سال تخصص جراحی عمومی و سه سال فوق تخصص جراحی را گذراندم ودر سیستمی کار میکنم که بابت هر عمل قلب بای پاس کرونری با زحمت ها و مسئولیتهای متعدد هزینه خرید چهر کیلو پسته دستمزد من در پایان کار خواهد پس از ماهها تاخیر. باز تصور میکنید این مقدار زیاد است؟
یا برای مثال جراح عمومی که در این سیستم کار میکن: هر عمل سی کا جراحی که هتاد درصد در یک مرحله و در مرحله دوم سی و پنج درصد مالیات کم میشود که با مبلغ هر کا حودو ده هزار تومن جراح صدو پنجاه تومن دریافت خواهد . آیا هنوز آتش حسادت باید تنوره بکشد؟
آقای یردی مگر رئیس جمهور چه گفتن ایشان گفتن هر قانونی که در اسلام آمده برای رفاع مردم آمده وحجاب هم برای امنیت زنآمده است وخوب نیست خانم ههارا بخاطزاینکه چندتار مویش بیرون آمده اذیت بشوند حرفی بوده وزده شده دیگر ایمه جارو جنجال نداره دوره آقای روحانی که تمام شد شما بهتر بلد هستی ریس جمهرر شوی
پزشكان قشر خوب مملكت هستند به رانت خوارها اختلاسگرها دزدهاي بيت المال أمثال خاوري ها فيشهاي نجومي تقسيم املاك نجومي كسانيكه ميلياردها از بانك پول گرفتن و دلار خريدند و دلار را گران كردند به ملت ضرر رساندن و كسانيكه موسسات مالي تشكيل دادند پول مردم را گرفتند با پول مردم املاك خريدند پول مردم را پس ندادند كسانيكه بچه هاشون در آمريكا و اروپا هستن و دلار بيت المال را براي بچه هاشون ميفرستند اينها مشكل مملكت هست بيكاري جوانها ناشي از اينهاست پول مملكت بايد صرف توليد كارخانجات راه اندازي شود جوانها سر كار بروند پول مملكت به جيب رانت خوار و اختلاسگر رفت و كارخانجات تعطيل شد كفش ملي كارخانه ارج كاشي ايرانا پارچه بافي ها ريسندگي ها بافندگي ها تعطيل شد جوانها تحصيل كرده ها بيكار شدند
یادم می آیدچند سال پیش یک کارتون سریالی صذا سیما نشان میداد آذمهای کوتا قدبودن یک ادم کونا توی ]ن ها بود که همیشه ازنا امیدی حرف میزد که من میدانم گرفتار میشویم من میدانم همه ما را خاهند کشت کهان امروزه مثل همان آدم کوتا به همه چیز بد بین است واز همه ایراد میگیردمن یادم هست درپیش ازانقلاب یک کم که دیر میرفتی به روز نامه فروشی کیهان تمام شده بود امروزه هرروز نامه فروش شش تا کیهان میاورد آخرسرسه تای ان روی پیش خوان روز نامه فروشی مانده اس
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل