بازدید 25098
هزار و پانصد و پنجاه و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

روایت زنگنه از همراهی عراق با تحریم‌ها/واکنش جلیلی به اظهارات جهانگیری درباره FATF/ماجرای توزیع اینترنتی گوشت قرمز در تهران چیست؟/زاکانی: امثال حجاریان تلاش می‌کنند انقلاب منقرض شود

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش محمد ایمانی به سخنان امروز زنگنه و جدل با خبرنگار کیهان/کنایه وزیر ارتباطات به پراید!/احضار اعضای شورا‌های شهر‌ها یکی پس از دیگری، این بار پایتخت! و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 05 February 2019

تابناک؛ محمدرضا خلیلی ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

امثال حجاریان تلاش می‌کنند انقلاب منقرض شود

زاکانی گفت: امروز در جامعه ما مسیر کنونی قابل ادامه نیست و نیاز به یک تحول بزرگ وجود دارد. ما با یک ظرفیت بزرگ برای تغییر روبرو هستیم و باید راه را باز کنند برای این ظرفیت بزرگ که می‌خواهد تغییر ایجاد کند. در مقابل ما یک مافیای پنهانی وجود دارد که حدود سی سال است، این مافیای پنهان دارد اثر خودش را می‌گذارد. فتنه سال آینده فتنه رو در رو قرار دادن مردم در برابر نظام اسلامی است و چهار پایه فشار اقتصادی، ناکارآمدی و ایجاد نافرمانی مدنی را دارد. عناصر غیرانقلابی می‌گویند از درون صندوق‌های رای دست یافتن به قدرت، گدایی رای و قدرت است و باید در کف میدان قدرت را کسب کنیم. این حرف‌هایی است که آقای حجاریان می‌زنند. این تلاش برای این است که انقلاب منقرض شود و همین خواست دشمن است. /فارس

ماجرای توزیع اینترنتی گوشت قرمز در تهران چیست؟

حمید ورناصری، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور: با هدف توزیع عادلانه گوشت قرمز عرضه اینترنتی محصولات دامی کلید خورد. در این روش واسطه‌ها حذف خواهند شد و امکان نظارت دقیق و مستمر برای جلوگیری از گران‌فروشی وجود دارد. قیمت گوشت قرمز مصوب دولتی است و اجازه گران‌فروشی داده نمی‌شود. همچنین توزیع اینترنتی همزمان مرغ و تخم مرغ تنظیم بازاری همراه با گوشت قرمز انجام می‌شود. مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها پس از ثبت مشخصات هر ۱۵روز یکبار به میزان مشخص کالای مورد نیاز خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند. با توسعه توزیع اینترنتی دیگر شاهد صف‌های طولانی برای خرید گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ با نرخ دولتی نخواهیم بود. در حال حاضر توزیع کالا‌های تنظیم بازاری تنها در پایتخت است، اما به زودی به سراسر کشور تعمیم می‌یابد. هم اکنون گوشت منجمد، مرغ منجمد و تخم‌مرغ تنظیم بازاری عرضه، اما به زودی گوشت گرم نیز به آن‌ها اضافه می‌شود. امیدواریم با توسعه توزیع اینترنتی به همه استان‌های کشور شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ باشیم/ اقتصاد آنلاین

عذرخواهی معاون نخست وزیر ژاپن به دلیل کاهش نرخ تولد!

«تارو آسو» در خلال سخنرانی در حوزه انتخاباتی خود در جنوب غرب ژاپن گفت: افراد سالمند به دلیل چالش‌های جدید جمعیتی در کشور ۱۲۷ میلیونی به طور ظالمانه‌ای مورد سرزنش قرار گرفته‌اند. معاون ۷۸ ساله که اتفاقا وزیر اقتصاد نیز هست، افزود: نباید افراد سالمند را مورد شماتت قرار داده و مقصر اصلی دانست، چون دلیل اصلی کاهش جمعیت زنانی هستند که بچه به دنیا نمی‌آورند! پیش بینی می‌شود، جمعیت ژاپن بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۵۰ بیش از ۲۵ درصد کاهش یابد و به زیر ۱۰۰ میلیون تن برسد. میزان تولد نیز از رقم ۲.۰ به ازای هر زن در سال ۱۹۶۰ به ۱.۴۴ در سال ۲۰۱۶ رسید. این رقم در آمریکا و انگلیس ۱.۸ است.

سقوط پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی

پرسپولیس ۴ و استقلال ۵ پله در جدیدترین گزینش بهترین‌های جهان سقوط کردند. در جدیدترین رده‌بندی بهترین تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که توسط سایت کلاب‌ورلدرنکنیگ انجام گرفت، پرسپولیس ۳۳۸۱ امتیاز گرفت و در رده ۱۷۸ جای گرفت. این تیم ۴ پله سقوط را تجربه کرد. استقلال تهران نیز ۲۹۵۷ امتیاز گرفت و از رده ۲۰۹ تا ۲۱۴ یعنی ۵ پله سقوط کرد. ذوب‌آهن اصفهان ۱۸۵۰ امتیازگرفت و از رده ۳۲۵ تا ۳۵۶ نزول کرد. این تیم سقوط ۳۱ پله‌ای داشت. تراکتورسازی نیز از رده ۵۵۸ تا ۵۸۱ نزول کرد. این تیم تبریزی ۱۰۲۳ امتیاز گرفت و ۲۳ پله سقوط کرد. در این گزینش، همچنین تیم رئال مادرید با کسب ۱۶۰۵۱ امتیاز بهترین تیم جهان شناخته شد. / خبرآنلاین

ورود پسری با ظاهر دخترانه به خوابگاه دانشجویی

پسر عاشق پیشه با لباس دخترانه وارد خوابگاه دخترانه دانشگاه صنعتی ارومیه شد و شبانگاه همراه دختر مورد علاقه‌اش و پس از تهدید سرپرست خوابگاه با چاقو از این مکان متواری شد. شورای صنفی دانشگاه صنعتی ارومیه نیز با صدور بیانه‌ای، ضمن تأیید این خبر خواستار برخورد با مسئولان مربوطه و متخلف و روشن شدن این حادثه شد. / ایلنا

احضار اعضای شورا‌های شهر‌ها یکی پس از دیگری، این مرتبه پایتخت!

امروز محسن هاشمی در صحن علنی شورای شهر، از فراخوانده‌شدن محمود میرلوحی و ناهید خداکرمی، نماینده‌های شورای شهر به دادسرا خبر داد. بنا بر این گزارش، امروز محسن‌هاشمی زمانی‌که می‌خواسته جلسه علنی‌شورا از رسمیت نیفتد، گفته فقط ناهید خداکرمی که به دادسرا می‌رود و محمودمیرلوحی که الان در دادسرا، می‌توانند در جلسه شورا نباشند. امتداد افزوده میرلوحی با شکایت باقر قالیباف، شهردار اسبق تهران و ناهید خداکرمی هم با شکایت ستاد امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر اصفهان امروز به دادسرا رفته‌اند.

زمان انتخاب جایگزین مرحوم حبیبی

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه موعد انتخاب دبیرکل جدید این حزب را اعلام کرد. حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در گفت وگو با تسنیم، درباره زمان برگزاری جلسه شورای مرکزی این حزب به منظور انتخاب دبیرکل جدید گفت: به احترام مرحوم آقای حبیبی دبیرکل فقید حزب، جلسه شورای مرکزی برای انتخاب دبیرکل جدید به روز‌های بعد از برگزاری مراسم چهلم ایشان موکول شد. وی درباره گمانه‌زنی‌هایی که در ارتباط با گزینه‌های جانشینی مرحوم حبیبی مطرح می‌شود گفت: تاکنون هیچ بحثی درباره دبیرکل آینده حزب انجام نشده و سران مؤتلفه در این روز‌های تنها درگیر مسائل مربوط به برگزاری مراسم‌های بزرگداشت مرحوم حبیبی بودند.

کنایه وزیر ارتباطات به پراید!

وزیر ارتباطات با کنایه به پراید از فعالیت‌های ماهواره‌ای دفاع کرد. محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: جزو ۹کشوری هستیم که ماهواره می‌سازیم.
+حالا که چی؟
- که با این دانش شغل ایجاد کنیم، بهتر مدیریت کنیم و منابع ارزشمند رو هدر ندیم.
+ برید پراید رو درست کنید!
- اون هم با واگذاری کار به مردم و دانش جوان‌ها امکان پذیره. ایشالا.... قسمت همه:)

واکنش محمد ایمانی به سخنان امروز زنگنه و جدل با خبرنگار کیهان

خبرنگار کیهان امروز از آقای زنگنه وزیر نفت پرسیده: بعد از سه سال از اجرای برجام قرار بود به نفت در برابر غذا برسیم؟ و او پاسخ داده است: شما برجام را به هم زدید. شما که دعا کردید به هم بخورد. برجام که آمد من تولید نفت را در چهار ماه یک میلیون بشکه اضافه کردم. برجام برای ما مثبت بود. اگر برجام نبود ستاره خلیج فارس راه نمی‌افتاد و کمبود بنزین داشتیم". زنگنه افزوده است "عطش خدمت من از آقای شریعتمداری بیشتر [کمتر]نیست. مواظب باشید از رهبری جلو نزنید. در دسته مارقین قرار نگیریم و گرنه خوارج می‌شویم و خدای نکرده فرقان"! اما محمد ایمانی در واکنش به این اظهار نظر زنگنه نوشت: برجام چرا به هم خورده است؟ به دعای کیهان یا به خاطر دهن کجی و بی اعتنایی و فحاشی برخی دولتمردان در قبال هشدار‌های منتقدانی مانند کیهان که تذکر می‌دادند به آمریکا و اروپا اعتماد نکنید و توافق را "متوازن، با تعهدات همزمان، دارای ضمانت اجرا و مکانیسم شکایت و امکان دریافت خسارت از طرف عهد شکن" تنظیم کنید و گرنه سرتان کلاه می‌رود؟

اکنون چه کسی را باید مؤآخذه کرد؛ دولت و وزارت خارجه یا کیهان را که از سوی همین دولتمردان، فحش و ناسزا شنید، اما پیش بینی اش درباره دشمن، دقیق و درست بود؟! الان با ادعای زنگنه، مثلا توپ زمین کیهان می‌افتد؟ برداشتن تحریم‌های نفتی که حداقل تعهد غرب بود در ازای امتیازات بزرگی که گرفت؛ سؤال این است که چرا توافقی مخدوش نوشتید، امتیازات را یکجا دادید، اما تحریم‌ها نیز برگشت و باز هم، توافق را یکطرفه اجرا می‌کنید؟کدام قسمت از تعهدات خود را اجرا نکرده اید که می‌گویید کیهان، برجام را به هم زد؟ شما که با عجله، تمام تعهدات را ظرف دو ماه اجرا کردید و سه سال است برای انجام تعهدات متقابل، از غرب التماس می‌کنید! و حالا هم که می‌خواهند بسته پر از خالی INSTEX (وعده غذا و دارو در مقابل پول نفت خریداری شده از سوی کشور‌های غیر اروپایی) را جای تعهدات برجام قالب کنند، صدایتان به اعتراض جدی یا توقف انجام تعهدات برجامی در نمی‌آید!چرا به جای دشمن، برای کیهان صدا کلفت می‌کنید و کیهان را می‌زنید؟ چون هشدار هایش درست درآمده و اگر انصاف داشته باشید، باید بگویید حق با کیهان بود؟! این شیوه جدید پذیرش اشتباه و عذرخواهی است؟!آیا کیهان به شما هشدار نداد که شرکت توتال بدسابقه و عهد شکن است و پس از گرفتن اطلاعات سرّی شما درباره پارس جنوبی، زیر قرارداد می‌زند و با اطلاع دقیق تر، به غارت مخزن مشترک با قطر می‌پردازد که در آن طرف می‌پردازد؟ اکنون به کیهان باید ناسزا گفت: یا باید شما را مواخذه و محاکمه کرد؟

واکنش جلیلی به اظهارات جهانگیری درباره FATF

واکنش جلیلی به اظهارات جهانگیری درباره FATF: عده‎‌ای میگویند اگر فلان کنوانسیون تصویب نشود اقتصاد کشور فلج می شود! / این راه را رفتید و نتیجه اش را دیدید؛ حالا میگویید دوباره آن را تکرار کنیم؟ این چه منطقی است؟!

توصیه وزیر خارجه احمدی‌نژاد به دولت تدبیر

منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه ایران گفت: اگر دولت چه در گفتمان‌های سیاسی و چه در تعاملات خود با اروپا و آمریکا تحول اساسی ایجاد نکند، راه به جایی نخواهد برد، در برجام رهبری راه را برای دولت و مذاکره کنندگان باز کردند، اما این نکته را هم گفتند که به آمریکا اعتماد نکنید.

روایت زنگنه از همراهی عراق با تحریم‌ها

زنگنه: ماهی ۲۰۰ میلیون دلار گاز به عراق صادرات می کنیم، پولش را نمی دهند، می گویند ایران تحریم است/ ۱۱ هزار بشکه نفت از کرکوک سواپ می کردیم بعد از تحریم عراقی‌ها همان را هم قطع کردند / ۲ میلیارد دلار از عراق بابت گاز و برق طلب داریم همان را هم نمی‌دهند. هیچ کس حاضر نیست خودش رو فدای ما بکنه. هر کشوری فقط به فکر خودشه./ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۹۲
بازگشت قهرمانانه مثبت ومنفی به سایت وزین تابناک را به همه تبریک عرض میکنم.خودم تصمیم داشتم بعد از این کامنتهای سازماندهی شده با کلید واژه رقص و کنسرت و تکرار و برجام و.... رو که بصورت سازماندهی شده کپی میشد تک تک جواب بدم و برای دو سه شب اینکارو کردم.چون معتقدم وقتی دولت منتخب من داره با حریف قدر کشتی میگیره باید کمک کنم نه اینکه منم از پشت لِنگش رو بگیرم.خدا رو شکر کار من رو راحت کردید.یک منفی میزنم و خلاص.ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
کامنت اشتباه است و باید بگویید توضیحات یا پیغام
فکر کنم رتبه الکسای تابناک بعد از برداشتن مثبت و منفی پایین امده و حالا مجبور به برگرداندن ان شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
چی میشد به جای این جا در هلند به دنیا می آمدیم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
تندروها وقتی دیدند که اگر وارد گفتمان دمکراسی شوند یا اگر شرکت های خارجی در ایران سرمایه گذاری کنند یا کرسی آزاد اندیشی ایجاد کنند در چند چیز ضرر میکنند اول در قدرت دوم در ثروت سوم در اندیشه . بنابراین تا میتوانند مقابله میکنند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
اگر اصلاح طلبان نبودند آلان باید زنان ایران حق رای نداشتند و دوم اینکه باید با برقع مثل زنان افغانی در بیرون خیابان میرفتند و سوم درس خواندن برای زنان امکانش نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
تابی جان . این‌مثبت و منفی دیگه چی هست من امشب به یکی از دوستان که سررسته در سایت ها دارد گفت این مثبت و منفی الکی هست یعنی در یک تلفن اگر چند تا مرورگر داشته باشی با هر کدام که وارد سایت ها بشی میتوانی نظر مثبت و منفی بدی . من این کار را در بخشی دیگر انجام دادم و با چهار مرور گر دیدم درست گفته شما هم امتحان کنید باور کن همین حالا امتحان کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
رسانه که ادعای مردمی و پرمخاطبترین را دارد باید به لایک ها هم توجه کند
سراب
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
اقا مثبت من برا بازگشت قهرمانانت بود
از معتقدمت دولت داره کاری میکنه به بعدش مال خودت
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
مدت ۲۰ سال هست که عراقیها طلا و نقره و نفت و گاز و اب و برق و تولید و ارسال ۲۴ ساعته سلاح را جهت کمک ندیدند چطور حاضر نمیشوند در مقابل این فداکاری ایران حداقل در ارسال کمک مانند مرع و گوشت به ایران کمک کنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
همیشه دنبال مقصریم . آقا عراق ومراق ول کنید یه ذره از ناکارامدی کم کنید . دستبکار
بشید کمربند همتو ببنیدبد .از بهونه دست بردارید سرمون تو لاک خودمون باشه .ببینید اگه از ژاپن جلو نزدیم
این که روزنامه گل با مهناز افشار مصاحبه می کنه یا روزنامه شرق تریبون رو به بهاره رهنما میده یا روزنامه اعتماد ،یک صفحه کامل رو هر روز به انتشار توهمات فلسفی سلبریتی ها اختصاص داده ، یعنی این که یکی از کارویژه های سلبریتی ها دادن تنفس مصنوعی به جریانی است که در اقتصاد و سیاست خارجی شکست خورده..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
جریانی که از دیوار سفارتها بالا می رود گفتمان استخر در انتظارت را پیامکی دنبال می کند.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
جریانی که از دیوار سفارت خانه ها بالا میروند در نظریه پردازی خارج از دمکراسی مثلا رییس جمهوری را داخل مهلکه اقتصاد قرار میدهند در صورتی اختیار ندارد ولی مسولیت دارد . یعنی از این طریق هر چهار سال هر رییس جمهور مشکلات به گردن ایشان خواهد بود یعنی دیگران مصون از اشتباه در امان خواهند ماند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
آخی خیلی ناراحت شدم موقع رای گیری خانمهای نیمه حجاب در صف رای طولانی جلوی دوربین . خبرنگار میپرسد برای چی رای میدین . جواب چون وطیفه هست . سرنوشت ..... آلان چی گفتمان اقتصادی اصلا چی هست که شکست خورده . بمیرم واسه این گفتمان اقتصادی .
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
نمیدونیستم که تمام افراد با ایمان بیکار نیستند . پس میشه به ثروت هم رسید . فقر مال کسانی هست که ایمانشان ضعیف هستند یعنی برای هر موضوعی نرمالاسیونی دارند
عراق رو ول کن جناب زنگنه...چه خبر ازاروپا و کدخدا و توتال
عراق رو مطرح می کنید که کسی از بدعهدی دوستان اروپایی سوال نکنه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
امروز من تو گوگل سرچ کردم .علت اینکه سفارت امریکا در تهران تسخیر شد و گروگانها آزاد نشدند بخاطر این بود که از این طریق بتوانیم سلاح از امریکا بخریم چون تمام تجهیزات ایران امریکایی بود
دلواپسان وعراقی دوستان کجا هستن بیان جواب بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
وقتی دولت ناتوان است و نمی تواند از نظر شما دلواپسیم
!!!!!
هنوز نمی دانی قدرت ایران در منطقه را بخش نظامی یدک می کشد و نه دیپلماسی اقایان
شما می خواهی دیپلماسی موفق را ببینی ترکیه را نگاه من که چجوری هم بخش خصوصی و بخش دولتی چابک عمل می کند
حسین
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
ترکیه شعار مرگ بر امریکا نمیده ترکیه با امریکا دشمن نیست وبهترین رابطه رو باهاش داره ترکیه خواستار محو اسراییل نیست ترکیه به علت ازادی که به گردشگران داده اندازه ی نفت ایران از
صنعت توریسم درامد داره دلواپس جان کافیه یا بازم بگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
دیپلماسی چابک می دونی چیه پرچم امریکا؟
در قطر به خاطر اینکه ما نگاه سنتی به بازار و دیپلماسی داریم و فله ای بازار را دو دستی تقدیم ترکیه می کنیم
یادر روسیه که با ترکیه به مشکل برخورد دیپلماسی اقتصادی ایران مثل قطر عمل کرد و وا داد و بازار رابه کشورهای دیگر واگذار کرد
شما بگو کم است یا باز هم بگویم
!!!!!
حسین
| United States of America |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
شما ترکیه رو مثال زدی منم گفتم دیپلماسی چابک یا اقتصادی یا هرچی که میگی بدون داشتن رابطه با امریکا یعنی کشک حالا تا صبح بیا حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
با همین عدم رابطه با امریکا هم صادرات داریم و هم واردات داشتیم حتی ان زمانی که به قول دوستان دلواپس و کاسبان برجام
که زیر منشور قطعنامه بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
۲۲:۲۷خب اون موقع که می کی اوباما بود این ترامپه فرق فوکوله میخواد یسره کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
اتفاقا ترامپ خیلی رو بازی می کند و بهتر است برای ایران برعکس اوبامای اب زیر کار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
در آخر هم هیچ راهی نداریم مگر ایجاد ارتباط منطقی صلح آمیز و محترمانه با تمام دنیا و برداشتن موانعی که فقط دست و پای تجارت و توریست را بسته است
تفاوتش در این است که باید به ته صف برویم
هیچ کشوری خودشو با امریکا در نمی ندازه فقط ما هستیم که گیر افتادیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
گفتمان چماق و پرس در سیاست داخلی و گفتمان مرگ و نفرین در سیاست خارجی بی فایده هست . پرچم هر کشوری برای مردمش عزیز هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
الان در خیلی کشورهای دنیا پرچم عاشق شما اتش می زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
22:35 یه چند تا از اون خیییییلی از کشورها رو نام ببر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
شما اگر اخبار کل جهان را ببینی هر از گاهی خواهید دید
بعیدی نژاد با ذوق و شوق فراوان ، لیست کالاهای مرتبط با اینستکس رو منتشر کرده.
خوراک دام!
غذای حیوانات اهلی !!
جو !!
برجامی ها هم برای این لیست جشن گرفتند..
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
وقتی قصدتون فقط خراب کردن با هدف رقابت ناسالم جناحتون باشه
، کسی که انصاف دارد کل لیست را که داروهای خاص و مواد اولیه دارویی و خوراک و داروی دام و طیور و تجهیزات پزشکی را هم نام میبرد .
ولی متاسفانه رسیدن مجدد به قدرت به هر قیمتی متاسفانه به جایی رسانده شما را که حاضر هستید تا هر کار ی را واجب بدانید .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
اتفاقا من علیرغم نفرت این بعد به انها رای می دهم تا ببینیم چه کار می خواهند برای ملت گرسنه بکنند البته به جز دعا مطمئن هستم در انتهای عملکرد ایشان نتیجه خوبی حاصل می شود
عده ای جهان ستیز همه ی سعی خود را کردند تا ایران را از جامعه جهانی جدا کنند وامروز به هدفشان رسیدند.
اقای زاکانی امثال حجاریان رای مردم رو بر نمیتابن یا شما؟حجاریان با صندلی چرخداری چه دلبستگی به دنیا و قدرت داره؟پناه بر خدا از قلب واقعیتها
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
تندروها وقتی در گفتمان منطق و سواد کم اوردند حجاریان را صندلی نشین کردند ولی هنوز از اقناع جامعه با منش زبان عاجز هستند .
قاف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
من نه قضاوتی در مورد زاکانی دارم نه. حجاریان
ولی اینکه ملاک قضاوت شما برای دلبستگی به قدرت و دنیا، قوت و ضعف جسمی بیان شده قطعا اشتباهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
کی بود سال ۸۸ سطل اشغال وعابربانک اتیش میزد؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
سطل آشغال چه ارزشی داره جان جوانان کشورم ارزش داره . تو که از اتیش زدن آَشغالدانی و شعار ناراحت میشی چرا مسولیت قبول کردی . تو نمیدونی اگر گوجه گران بشه باید جواب پس بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
مگه گوجه رو رییس جمهور محبوب شما گرون نکرده؟مگه اینا فرزندان تکرار میکنم نیستن!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
نه گوجه نه سیب زمینی قیمتش دست دولت نیست . برادر جان بالاترین رییس جمهور دنیا برای ثبات قیمت گوجه و خیار منتخب مردم‌میشوند یا نه بیشتر دنبال مطالبات مردمی هستند که بهش رای داده اند . قیمت ها بر حسب عرضه و تقاضا هست . دولت حق دخالت در بازار را ندارد . حالا آیا شماها هنوز میخواهید با گفتمان شلاق و اعدام تعدیل قیمت کنید آن بحث دیگری هست . فقط با علم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
آقای زاکانی بهتره از خواب بیدار شوید
کسانی که منتقد بیانیه خواندن جلیلی در مذاکرات بودند ، امروز و بعد از ۵ سال هدر دادن وقت و هزینه ملت ، در برابر نقض عهدهای غرب ، فقط بیانیه می خوانند..!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
اگر جلیلی را پس از گرفتن ۷
قطعنامه سازمان ملل ، بازخواست می کردند و الان نجابت روحانی نبود و افشا میکرد که عملکرد جلیلی و احمدی نژاد چند صد میلیارد دلار به کشور آسیب زده است
قطعا ایشان و دوستانشان برای همیشه شرمنده و ساکت میرفتند در گوشه ای مشق های جریمه شون را می نوشتند و از خدا طلب عفو میکردند ، برای مشکلاتی که برای میلیونها هموطن بوجود آوردند که هنوز داریم خسارتش را میپردازیم
ولی شانس آوردند که بازخواستی نشدند و جناب روحانی نجابت کردند و نگفتند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
تازه برادر اگر همان احمدی نژاد هم بر می گشت فکر می کنی احمدی نژاد 84 بود؟نه بابا 14 سال تجربه کسب کرده و الان می فهمه تو دنیا چه خبره
برید برید برای برادران عراقی نیروگاه برق مجانی بسازید جاده ومدرسه بسازید به شهر هاشون ابرسانی وگاز رسانی کنید موقع حمله داعش پول واسلحه وخون تقدیمشون کنید این عراقی ها حتی به حضرت علی وامام حسن و امام حسین رحم نکردن به همشون خیانت کردن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
ساختن نیروگاه در عراق دلبل دارد چون میخواهیم رفتار اخلاقی خودمان را هم در عراق تاثیر گذار باشیم یعنی برای ترویج بخش فرهنگی چون به روش عادی و معمولی کار ساز نبود با ریختن و حرج پول این اتفاق بیفتد . حالا حساب کن تا کی اینکار را میکنید . داخل کشور اخلاق با خرج شکم چی میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
عزیز من کل گوشت داره قاچاق میشه عراق . هر چی ماده غذاییه داره صادر میشه عراق اونم در ازای دینار!!!! کجای کاری شما
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
برای عراقی که دو هزار میلیارد دلار بدهی خسارت جنگ به ما بدهکار هستند و یک میلیون نفر از
جوانان گل ما را شهید و جانباز و ازاده کردند را بازسازی رایگان برایشان هزینه کنید و برق و گاز مجانی بدهید و بعد هزینه اردو و تدارکات تیم ملی خودمان به قطر و امارات را از قطر بگیریم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
کی گفته مجانیه .. اگر بازر عراق نداشتیم الان
فاتحه ی تمام شرکتهای خصوصیمون خونده بودیم
۹ ماهه که می گن منتظر گام های عملی اروپا در برجام هستیم یه یک سالی هم می گن منتظر اجرای عملی spv هستیم..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
اروپا با امریکا روهم دو هزار میلیارد تجارت دارند . حالا حساب کنید آیا با این سخت گیری و عجله ایران آیا حاضر اگر در این تجارت با امریکا متضرر شدند آیا کشور ما قادر هست خسارت اروپا را جبران کند چند تا تشر زده بشه امکان دارد اروپا کنار برود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
ببخشید که جلیلی را اگر فرستاده بودیم حتما ترامپ را کتف بسته برایمان در گونی می کرد و می آورد!؟
ستاره خلیج فارس را خاتم الانبیا درست کرد و شما فقط عکس یادگاری و ژست ان برای شما است چه خبر جناب ژنرال که اجرا نکردین و الان نه راه پس دارید و نه را پیش
اینقدر از یک روزنامه ترس دارید که مثل یک مقام اجرایی ان را می بینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
ساختن فقط ساختمون سازی نیست خیلی از تجهیزات فنی هست که ما قادر به ساختش نیستیم و در این پالابشگاه هم استفاده شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
تازه خیلی از تجهیزات را همین شرکتهای وابسته به قرارگاه ساختند
جهت اطلاع شما دوست من
و شما تقصیری ندارید تقصیر کار رسانه ها مخصوصا مدیر رسانه ای این پروژه ها هستند که مستند کافی نمسازند تا شما با واقعیات کشور اگاه شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
مشکل همان کندانسور ها بود که با برجام در آلمان آمد و حالا پزشکی مانده برای شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
اگر دقت کنید گفتم اکثر ان یعنی اینکه یک درصد کمی از ان از خارج وارد شده
روزبه والا
| United States of America |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
باسلام
مدیر قرارگاه خاتم میهمان برنامه تلویزیونی در خصوص افتتاح طرح ستاره خلیج فارس بود.مجری پرسید در مورد هزینه و زمان اجرای پروژه به شما نقد شده(پیمانکار خارجی دز عرض 2 سال و 10میلیارد دلار در مناقصه شرکت کرده بود ولی خاتم در طول بیش از 4 سال و 20میلیارد دلار هزینه فاز یک را تمام کرد)ایشان جواب داد ایرادی نیست در عوض ما تجربه ساخت پالایشگاه را برای پروژه های بعدی داریم؟؟؟!!!
توهمات امثال حجاریان و تاجیک ، حتی در بین
تندروترین طرفدارانشون هم خریداری ندارد...ان جریان یکسویه رسانه ای بی بی سی که از اینها فرشته نجات می ساخت ، با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی تمام شد..
نتیجه فلسفه بافی های اقایون و پدر خوانده های تکراری انها شده گوشت ۱۰۰ هزار تومانی.
اقای ایمانی تمام نوشته ها و ادعاهای کیهان وجود دارد و شما نمیتوانید با تکیه بر حافظه تاریخی ضعیف ملت ما قلب واقعیت کنید.همین برجام کنونی که شما برای از دست رفتنش عزا گرفتید را انزمان کیهان کلاه گشادی میدانست و میگفت ما در ان امتیازات زیادی به دشمن دادیم و در عوض اب نبات چوبی گرفتیم و چیز بدرد نخوری است و باید به هم بخورد.اقای ایمانی یاد گرفتید در این کشور با قلب واقعیت خود را میتوان یکشبه مطرح کرد؟ولی ان دوران گذشته و مردم به کمک فضای مجازی به تقویت حافظه تاریخی یکدیگر کمک خواهند کرد
همه قهرمانان اصلاح طلبان رفته اند به دامان ترامپ و پیشنهاد تحریم ملت رو می دن..
باطبی ، علینژاد، و....
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
نه عزیزم اونا دامن اوباما میرن و شما عزیزان دامن ترامپ.مگه شما به ترامپ نگفتید تو از بیرون ما از داخل برجامو بزنیم تا بهم بخوره؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
شبکه مستند دارد مستندی پخش میکند که صنعت پیکان صنعت درستی نبود آلان صنعت پراید سازی مال چند سال پیش هست
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
افراطی ها دنبال ایجاد درگیری با برخی کشور ها هستند که بتوانند اوضاع داخلی را کنترل کنند
جناب اقای زنگنه اگر شما و دولت مثل نظامیان بودین و بلد بودین که چگونه باید
حقتون را از کشورها بگیرید وضع ما اینجوری نبود
و لطفا لستعفا بدهید تا کار به کاردان برسد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
تفرقه ننداز.نظامیان هم عاشق کشور و گوش بفرمان رهبر هستند
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
دقیقا درست می فرمایید. اگه بودجه بی حساب و کتاب رو هم به فرغون سازی (ببخشید پراید سازی) می دادند و اونا هم می رفتن تکنولوژی چند دهه پیش کره و چین رو می آوردند(مثل صنایع موشکی) حالا شاید یه پراید مثلا اتوماتیک داشتیم. تابناک منتشر کنید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
باور کن اگر ندیده بودیم دوران ریاست جمهوری احمدنژاد و حمایت نظامیان از او را حتما ما هم از زنگنه تقاضای شما
رو می کردیم
شما هم یک هفته گاز را قطع کن تا حساب کار بیاید دستشان
چطور ترکیه بلد است شمایت کند و ضرر بدهید ولی بلد نیستید پول خودتان را بگیرید
حتما هم پولش را دلار می خواهید
بدهید به واسطه ها تا یادتون بدهند تا چجوری باید پول را معاوضه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
اگر به قطع کردن گاز بود که روسیه بخاطر تحریم امریکا و اروپا باید گاز را قطع میکرد چرا اینکار را نکرد . سیاست و مملکت داری کیاست نیاز داره .
بزرگترین دلیلی که حامیان دولت برای مفید بودن برجام عنوان می کنند ، عصانیت ترامپ است ..
پس چرا اوباما خوشحال بود؟!!
تمام حرف ترامپ این است که این برجام به این خوبی و هلویی ، چرا در باره موشکی و منطقه نیست..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
برادر جان اگر صد تا معاهده یا توافق نامه امضا کنی چون میخواهید با رفتار انقلابی و آرمانی و مذهبی به دیگر کشورها برخورد کنی بی تاثیر خواهد بود حالا شما حساب کنید همه کشورهوی دنیا رفتار اخلاقی و مدهبی خود را به دیگر کشورها با نفوذ وارد شوند چی میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
اوباما هم خوشحال نبود می تونی حرفاش رو بررسی کنی اما واقع بین بود اهل حساب و کتاب و به نتیجه رسیدن بوده و ....
اگر نفت ما را نخرند، باید تنگه هرمز را به روی کشورهایی که مانع خرید نفت ما هستند ببندیم، عبور بعضی از طیاره های خارجی از آسمان ایران را ممنوع کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
اره همنطور که آقای رفسنجانی مرحوم گفتن، تنگه هرمز رو با نوارچسب مگه ببندین. دوست عزیز شاید ایران بتونه مثلا برای دو یا سه هفته تنگه هرمز رو ببنده!!! اما بعدش چی؟ فکر کردین می زارن اب خوش از گلوی شما پایین بره؟ خوب این همه شعار، شعار، شعار و شعار..... چرا فقط و فقط یک بار امتحان نمی کنید. شما که این همه اعتماد به نفس دارین! خوب یه بار هم شد مرد و مردونه این کار رو انجام بدین. فقط شعار می شنویم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
دقیقا همان کار و تاکتیکی که صدام بکار برد ابتدا صدام را تحریک کردند که چند تا موشک به اسراییل و عربستان و بحرین بزند یعنی به کمک فشار سیاسی و اقتصادی به عراق صدام را مجبور به حرکات غیر حرفه ای کردند . .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
من عرض کردم تنگه را به روی بعضی کشورها که نفت ما را تحریم کرده اند ببندیم، و نه همه کشورها
حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی ، در هیچ حوزه ای تخصص نداشت و تفکرش حداقل ۸۰ سال ما را به عقب راند..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
وقتی تو بچه بودی هاشمی توسط سواک در زندان داشت شکنجه می شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
در چند سال پایانی دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی ایشان بشدت پیگیر اجرای سد سازی چه خاکی چه عادی چه سیل بند بود اینم لابد از عقب ماندگی او بوده
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
هاشمی تخصص نداشت دیگرانی مگه تخصص داشتند . منظورت از تخصص چی هست سیاستمدار کجا نوشته شده که حتما باید یک روحانی باشد . اگر اینچنین هست پس گاهی در سیاست نمیشود حرف راست را گفت انوقت چیه میشود
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
سلام به قوم‌ناسپاس . هاشمی کاری برای مردم نکرد . قبل از هاشمی چی کاری نکردند . بعد از هاشمی چی . فقط خوشم ازت میاد که بلدی فقط از دولت انتقاد کنی ولی یادت ندادند اگر همین هاشمی به دلایلی ارتقا سمت میگرفت و در دیگر نهادها مسولیت داشت فکر کنم الان‌مدح و سپاس میکردی این طوری نیست یا نه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
نجار و لوله کشی چی میشه
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
حالا کی تخصص داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
حالا خوبه من خودم هاشمی یا خاتمی یا احمدی نژاد را هر روز تو تلویزیون دیدم و سخنان و اختلافات انها را شنیدم بهرحال الان تکلیف من جوان با تاریخ ۱۰۰۰ سال اخیر چیست آیا نباید به دیده شک نگاه کنم
قابل توجه جناب جلیلی و شریعتمداری، مقاومت زمانی خوبه که هدف مشخص باشه. مقاومت بی هدف یعنی لجبازی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
هدف از این بهتر مگه هدف را عباسی توضییح ندادند .
تاج زاده چرا درباره افتضاح دولتشان در ایجاد صف گوشت ساکت است؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
به روحانی ربط نداره به کسانی ربط داره که این همه هزینه برای کشور درست کردند در صورتی مظلومتر از مردم سیستان و کردستان و بختیاری کجای جهان دارید
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
چرا سکت هستید اینهمه به عراق کمک کردید و اینهمه عراق بابت غرامت بده کار هست . بروید از عراق گوشت و مرع مجانی وارد کنید
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
ما برجام داریم. از آمریکا و اروپا گوشت وارد می کنیم چرا بریم از عراقی های بیچاره بگیریم؟! جواب بده برجام چی شد؟
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
اغلب مشکلات کشور مربوط به سیاست خارجی است و ربطی به دولت ندارد
انتظار داشتید کشوری که توسط آمریکایی ها از وجود صدام رها شده و در آن کشور پایگاه دارند خلاف نظر آمریکا عمل کنند
شما که مدعی هستید برجام هنوز برای شما نون و اب دارد و دارید منفعت می برید!!!!!
آقای ایمانی حرف و عمل از زمین تا اسمان با هم فرق دارد بله ما هم می گوییم به هیچکس اعتماد نکنید خوب که چی نتیجه چیست ؟سال 92 با خزانه خالی و انواع و اقسام بدهی ها و .... ما باید چه می کردیم ؟ هیچکدام از اعضای دولت هم در هیچ سخنرانی نگفتند ما به امریکا و یا حتی اورپا اعتماد داریم شما بگو کجا با ادرس . اگر دولت به اعضا برجام اعتماد داشت همه کشورها را درگیر نمی کرد اگر اعتماد داشت که الان امریکا در همراه کردن بقیه با خود در تحریمها دنبال دیوزگی در کنفرانسهایی مثل ورشو نبود اگر اعتماد داشت که تا ما از فصل هفتم سازمان ملل خارج نمی شدیم امضا نمی کرد اگر اعتماد داشتند که اجرا قطعنامه 2231 را در لغو قطعنامه های ضد ایرانی قبلی بود خواستار نمی شدند اگر اعتماد داشتند که انتقال علم هسته ای را به ایران نمی خواستند شما به عمد از قدرت مالی اقتصادی امریکا غفلت می کنید شما به عمد وضعیت بغرنج اقتصادی سال 92 را به فراموشی سپرده اید شما به عمد پرداختهای نقدی اوباما به ایران در چارچوب برجام را به فراموشی سپرده اید شما به عمد تورم کنترل شده پنج سال اخیر را فراموش کردید اینها بدون برجام امکان نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
هنوز نفهمیدی خرانه خالی و یا با یک بمب امریکا کار ما را می سازد برای امتیاز دادن مطرح شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
دوستی که میگی خزانه خالی نبوده خود احمدنژاد گفت خالی بوده چرا تحقیق نکرده صحبت می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
الان جواب احمدی نژاد را در مورد خزانه خالی به روحانی خواندم که گفت خزانه خالی تحویل ندادم
خطاب به ناشناس سوم
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
22:21 تا جایی که من خوندم، احمدی نژاد چنین حرفی نزده. اصلا خودت بگو کی میاد بگه خزانه رو خالی تحویل نفر بعدی دادم. این دروغ ها رو از کجا میاری؟
در اکثر کشورهای اسلامی آمریکا حضوردارد و بنوعی تمام کشورهای اسلامی اشغال شده اند.مگر میتوانند حرف آمریکا را گوش نکنند.کشورهای اسلامی بجای نزدیکی با هم ، با همراهی با آمریکا مثلا میخواهند پیشرفت کنند. اما این سیاستی شکست خوررده است.
خوب شما هم فکر خودتون باشید بگید تا پولش رو ندین دیگه خبری از ایناها نیست
وزیر پر مدعا عوض اینکه جوابگوی کار خودش باشد طلبکار هم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
والا از عراقی ها طلبکاره ؟
یونان و ایتالیا چرا از ما نفت نمی خرند وعراق هم پول را نمی دهد!!
من ۴ میلیون بشکه نفت افزایش دادم!!!!!
مرد حسابی قرار بود که نفت هر سال از بودجه کم شود ان وقت با افتخار می گویید من افزایش دادم وای به حال شما
نمایندگان مجلس که قرار است اصل ۴۴ و برنامه ششم توسعه را رصد کنند کجا هستند که می بایست سهم نفت از بودجه کمتر شود؟
معلومه هر کشوری فکر خودشه آقای زنگنه چرا بفکر جای دیگه باشند و مثل ایران ملتش نو ذلیل کنند.
اگر امثال شماها که اسمتون انقلابی هست درست عمل کنید این انقلاب رو هیچ ابر قدرتی نمی تونه ازبین ببره متاسفانه کشتی نشینانی هستید که می گید زیر پای خودمو سوراخ می کنم و اینکه حرف و عملتون یکی نیست شرم از شهدا و جانبازان کنید
تازه فهمیدید که هر کشور فقط بفکر خودشه؟!! ملت خیلی وقت هست میدونند،اما ما در خدمت همه هستیم جز ملت ایران
مثبت و منفی ها برگردوندی
ممنون تابی جون دمت گرم :)
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
این‌مثبت و منفی بی فایده هست چون با چند تا مرور گر در یک تلفن میشود مثبت و منفی بیشتری ایجاد کرد یا مثلا اگر کسی در یک گوشی دو سیم کارته باشه با ۵ مرور گر داخلی و خارجی با ضریب دو خط میشود ده تا مثبت یا منفی ایجاد میشود
جناب جلیلی جناب شریعتمداری و بقیه دوستان تند رو لطفا راهکار بدهید و فقط ایراد بنی اسرائیلی نگیرید .
جناب جلیلی که با آن روش خاص مذاکراتشان!؟ موجبات صدور ۷ قطعنامه و بردن کشور ذیل بند ۷ منشور ملل را باعث شدند .
اگر همان زمان رقبای شما در جناح اصلاح طلب ، مشابه الان شما فقط به شما حمله میکردند و از اروپا و آمریکا غافل میشدند ، قطعا الان شما اینطور طلبکار نبودید .
ولی آنها در مذاکراتی فشرده و حرفه ای و خلاقانه ، همزمان که کشور و اقتصاد و مردم در شرایط بحرانی قرار گرفته بودند ، برجام را به فرجام رساندند و یکسال و نیم هم از منافع آن برای کشور و مردم استفاده کردند که امروز جناب زنگنه توضیح دادند و پولهایی که از بلوکه آزاد شد و هواپیماهایی که به تهران رسیدند .
متاسفانه با آمدن ترامپ و بهانه هایی که تندروهای خودی به این دیوانه دادند مجددا برجام را قفل کرد و دست به تهدید زد .
حالا شما که اصلا از ابتدا از فرجام برجام ناراحت بودید و آنرا رد میکردید چرا واقعیات را منکر میشوید چرا به جای دفاع و حمایت از دولت در مقابل ترامپ ، دقیقا در جبهه مقابل دولت و کنار ترامپیان ایستاده اید ؟
واقعا فکر میکنید که با این نوع موضعگیری ها که فقط دوستانتان و اقلیتی افراد کم اطلاع و ساده را قانع میکند ، شما را خوشحال میکند ؟
آیا غافل هستید که قشر اکثریت مردم و دانشجویان و روشنفکران و دلسوزان کشور آیا از امیال قلبی شما که فقط ضربه زدن به جناح مقابل است آگاه نیستند ؟
آیا نمی دانید که این نوع رقابت ناسالم شما با دولت روحانی قطعا به ضرر منافع ملی است و فقط ترامپ و اسرائیل و عربستان را خوشحال میکند و بس .
در این شرایط هر گونه تفرقه و رقابت ناسالم و سوء استفاده سیاسی از مشکلاتی که ترامپ برای ما بوجود آورده است فقط بنفع ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان است و بس .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
حتی خود آمریکا میگه ایران به برجام پایبنده. فقط شماهایی که به روحانی رای دادید میگید از داخل ایران برجام رو به هم زدند.
اقاي زاكاني ! بدبختي ما از وقتي شروع شد كه رييس جمهور محبوب شما بر مسند رياست نشست .
چرا ایران باید فدای داعش عراق بشه انها باما کاری نداشتن مطمئن باشید ایران نمیامدن.... شما اش نخورده دهن سوخته تحویل ملت دادین....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
از کجا مطمئنی؟ بگو ما هم بدونیم.
توتال هیچگاه و در هیچ زمانی علاقه به گسترش پارس جنوبی نداشته است بلکه بخاطر حفظ منافع کلان خود از طرف قطر نزدیک به دو دهه است که با بستن قرارداد های صوری (وبعدا" لغو قرارداد به بهانه های مختلف) ازگسترش پارس جنوبی به ویژه فاز 11 جلوگیری بعمل آورده است(فاز 11 در واقع مرز مشترک ایران و قطر در این میدان است) . توتال برای گسترش میدانهای پارس جنوبی از طرف ایران اصولا" انگیزه ای ندارد چرا که از آن طرف ( طرف قطر) دارد باسرعت تمام میعانات و گاز ( محموله های سنگین گاز بصورت ال ان جی ) را باقیمت خیلی نازل نزدیک به رایگان میبرد.
درود بر حجاریان
این عین واقعیت‌های اما تعداد کمی از مسئولین به این یقین رسیده اند
چرا ما هستیم که برویم عراق جلوی داعش شما خبر ندارید اقای زنگنه
اقتصاد کشور فلج کردن از این فلج تر دیگه نمیشه
حرف حق رو نگنه زده تو خبر اخر...
همراهی عراق {صدامیان کافر} با تحریم‌ها...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
عراق چه با صدام چه بی صدام در عمل علیه ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
والا مسولین فعلی عراق هیچ ربطی به صدام ندارن اکثرا از برادران شیعه عراقی هستن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
عراق۴۶ دشمن ما بوده و هست و انشاالله کلیه خسارت کشور و مردم را از ایشان خواهیم گرفت
هر کشوری به فکر خودش است الی...................
ما به کجا میرویم؟! خدا عاقبت همه را بخیر کند
حقیقت همونی هست که مهندس زنگنه گفت. ولی نمی دونم چرا بعضی نمیخوان قبول کنن؟؟؟؟؟
افرادی مثل متقی و جلیلی امتحانات را چندین بار پس داده اندو رفوزه شده اند ،سنگینتر ند که اظهار نظر نکنند.
این آقای زاکانی به جز تهمت زدن هیچ کار دیگر بلد نیست.
کاهش نرخ تولد در هر کشوری که باشد بهترین خبری هست که یک انسان منطقی ، عاقل و آزاده ممکن است بشنود.

انسان در طول 1000 سال گذشته صدمات جبران ناپذیری به کره زمین و گونه های جانوری و گیاهی دیگر وارد کرده و جنگل های بسیاری را نابود کرده و با طمع خود بسیاری از مناطقی را که زمانی دارای حیات بودند به بیابان تبدیل کرده

همین ایران خودمان در بهترین و خوشبینانه ترین حالت گنجایش 1 میلیون نفر را دارد. تصور کنید اگر جمعیت کشور به جای بالای 120 میلیون نفر کنونی، 1 میلیون نفر بود هیچ کس بیکار و فقیر نبود و همه میتوانستند در خانه های چند هکتاری سر سبز و بزرگ زندگی کنند و ایران به راحتی و حتی بدون فروش نفت هم کشوری ثروتمند میبود. البته همین حالا هم ایران یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیاست اما مسئولین تمام این ثروت را به جیب خود ریختند
غرامت جنگ رو چرا بخشیدید بهشون؟ وقتی غرامت رو نمیگیرید میشه این
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
بعد خودمان پول نداریم تا تیم ملی فوتبال کشور خود را به اردوی تدارکاتی و مسابقه امارات بفرستیم .
و قطر باید هزینه های ما را بدهد
وقتی عراق کشور همسایه و مثلا دوست و برادر و اکثرا شیعه بدهکاری خود را به ما نمی تواند بپردازد
پس چطور تند روها میگویند ما نباید fatf را قبول کنیم ؟
پس هزینه های این کشور و مردم بیچاره را چطور باید تامین کرد ؟
چرا دست از رقابت های ناسالم جناحی بر نمی دارید ؟
بخدا قسم این مردم دیگر خسته و ناامید شده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
برجام همین میگفتین البته شما که نه کاسبان برجام و شما دنباله رو
نتیجه اش هم دیدیم
سخان متکی در متن سخن با هم تناقض دارد یعنی به دولت میگوید تا در اروپا و غرب در گفتمان سیاسی تحولی ایجاد نکند .تغییری حاصل نمیشود .... این یعنی اگر صدتا قراداد ببندی بی فایده هست یعنی قرار داد برجام این حق را به ما نمیدهد که در کشوری یا هر کشوری دخالت کنیم
بسه دیگه هرچی دادیم عراقی ها حلالشون،دیگه بیشتر ندید،این ملت نمک نشناسن،این همه کویت تو جنگ کمکشون کرد آخرش با تانک رفتن تو کویت تازه اونا برادرای عربشون بودن
حجاربان‌ درست گفته یا غلط را کاری نداریم ولی در روند رای و صندوق باید تاثیر گذار باشد یعنی هر چهار سال مردم رییس جمهور انتخاب میکنند و بین چند نفر یک نفر که حرف مردم را میزند درست تر هست آلان مطالبه مردم به روحانی چی بود و چی شد .‌آلان بروید ببینید مردم برای چی به ایشلن رای دادند .‌اگر اینجوری نباشه وقت مردم پای صندوق نگیرید گناه داره چون بی احترامی به شعور سیاسی هست .
روایت زنگنه از همراهی عراق با تحریم‌ها

...... هر کشوری فقط به فکر خودشه/ایرنا

تابناک جان الان هم اگر بر علیه عراق یک نظری بنویسیم یا ویرایش میکنید که اصلا صحیح نیست چون نظر کاربر نیست یا اینکه حذف میکنید .
"هیچکس حاضر نیست خودش رو فدای ما بکنه. هر کشوری فقط به فکر خودشه" آقاي زنگنه كلي گويي نكنيد در اول جمله بايد ميگفتيد "فقط ما حاضريم ملت و كشورمان را فدابكنيم"
بقول ترامپ۷تریلیون دلار صرف عراق کرده اند تااز آنها متحدی مطیع و رام بسازند.بسیاری در عراق که علیه سخنان ترامپ موضع گیری می کنند در عمل هیچ کاری بسود ایران انجام نمیدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
اگر این خرجی که برای نابودی داعش و صدام امریکا خرج کرده باشه محال هست که کنار برود و فقط تماشا کند طولی نمیکسد با کردستان عراق پایگاه میزند فعلا نطاره گر هست
تابی تبریک به خاطر برگشت مثبت منفی کامنتها، والا ما یه عمره میگیم همه ی کشورها به فکر خودشونن جز ایران که اول به فکر چند کشور دیگه س
تبریک تبریک تبریک بازگشت مثبت و منفی به تابناک ممنون که به خواست کاربران عمل کردید
۲میلیارد دلار پول برق را نمی دهند؟پول گاز جدا؟
احتمالا فردا مدیرمسئول کیهان دوباره مسایل ۸۸ را می گوید و به اقای زنگنه ارتباطش میدهد .
صحبتهای زنگنه منطقی بود میگفت مدیر جوان بگذارم یک چیزی می گویید مدیر باتجربه بگذارم یک چیز دیگر میگویید.
مسولين براي هفت نسل شان ثروت وأموال ذخيره كردند واين مردم كوچه وبازارند كه ساده وخوش باور بودند حالا براي يك كيلو گوشت يخزده ساعت ها در صف ها سرماها را نوش جان كنند
مملکت داری با بالا رفتن از دیوار سفارت ها و پرچم آتش زدن ومرگ بر این وآن گفتن غیر ممکن است.کشور با تخصص وسواد ووطن پرستی اداره می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
دورودبه شرفت.حرف درست وزدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
اگر غرب زده ها بگذارند و نروند برای امتیاز دهی مشکلات کمتر می شود
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
خطاب به ناشناس 23:8 اکثر پیشرفتهای این مملکت متاسفانه و یا خوشبختانه کار غربگراهاست
آفرین به زنگنه ، حرف حسابی رو تو زدی ، همه کشورها به فکر منافع مردم و کشور خودشون هستند ، این همه خرج مملکتهای دیگه می کنیم آخرشم هیچ ، در شرایطی که کشور و مردم کشورمون نیاز به کمک کشورهایی داریم که از دستشون گرفتیم انها پشت بهمون می کنند
اقاى ايمانى ، ما به طرفهاى غربى اعتماد نداشتيم ، اما موشك هوا كردن در فرداى امضاى برجام انهم با شعار نابودى كشور ديگر (كه مى توانست در وقت ديگرى باشد) اسلحه داد به دست تندروهاى غربى تا با شعار خروج از برجام انتخابات را ببرند و از برجام خارج شوند و ان گشايشهائى كه حاصل شده بود و شما به عمد فراموش كرده ايد را مجددا نابود كنند
جناب زاکانی اگر شما و امثال آقای شریعتمداری و ... تحمل شنیدن راه منطقی مورد رضای پروردگار و بنفع مردم را ندارید ، لااقل نظرات خدا و مردم پسند افرادی چون آقای حجاریان و ... را بشنوید گرچه قبول هم نخواهید کرد ، لااقل تهمت نزنید و تفسیر منفی هم نکنید . لطفا" ....!
عده ای از آقازاده ها گوسفند رو قاچاق می کنند تا کمبودگوشت پیدا کنیم و آقازاده های بعدی گوشت برزیلی با دلار دولتی وارد و پخش می کنند فهمیدیم دزد کیه و دشمن توهم
وقتی پول گاز را نمی دهند چرا صادر می کنید تا کی منابع ایران صرف دیگران باید بشود
علی برکت الله
بایدعرضکنم که گران شدن هرجیز دراول هر سال میراث آقای رفسنحانی است من آن زمان در وزرت نفت کار میکردم در مدت هشت سال ریاست جمهوری ایشان درست شب عید تمام کارمندان پخش وپالایش بسیج میشدن وبه تمام جایگاها میرفتن ومقدار موجودی مواد سوختی را اندازه میکردن وازفردا اول فروردین روز عید بنزین نفتگاز گران میشد واین رویه سنت شد برای گران شدنهمه چیزدراول سال
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
. اگر به حرف شما باشه پس چرا اختلافات به هاشمی دنباله دارد و تمام شدنی نیست پول های که میگی کجا رفته .
کدام یک از فرزندان مسولان در جنگ با داعش به سوریه و عراق رفتند چرا مسولان از خانواده خود خرج نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
...فرزندان حضرات باید در ویلاهای لواسان وشمال و کانادا به ریش مردم بخندندو....
مشکل این است که رانتخواری وفامیل بازی وباربستن در میان مسولان ریشه دوانده است
مسولان بیدار شوند و پول این ملت را خرج خودشان بکنند چراغی که به خانه رواست.......
ببینید اکثر خانه های مصادره ای را چه کسانی مالک شدند جواب : برخی مسولان با چه قیمتی: تقریبا مفت
پول هایی که به جای آبادانی ایران در عراق و سوریه و لبنان و یمن و غیره خرج می شود چرا ؟ ......... انتصابات فامیلی و رانتی آخرش میشه همین
چرا مسولان ما که اهل رعایت نماز ودعا و..... هستند.رانتخوار وفامیل بازند یعنی عبادات انان اثر آن صفر است
کشور از مدیران متعهد که همانند مردم زندگی بکنند خالی شده
ببینید قطر و امارات و کشور های حاشیه خلیج چه ورزشگاه هایی دارند فوق اروپایی ما چطور یک استادیوم داغون آزادی چرا پول مردم خرج رفاه آنان نمی کنید
مملکتو به فلاکت کشوندید.واقعا تحریمها اگه کاغذپاره بودن چرا اینطورشده اوضا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
برای مسولان که راحت زندگی می کنند تحریم همانند کاغذ پاره است
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
تحریم ها بالمره لغو شده.
از رهبری انتظار داریم با فامیل بازی ورانتخواری برخورد جدی بکنند
دهه ۶۰ مسولان می دانستند مردم ان ها را قبول دارند مرتب رفراندوم برای اثبات خود برگزار می کردند
واقعا چه راهی مانده.جز مردمی درپناه خدا.
مردم با وجود این همه نفت وگاز روی آسایش ندیدن
تابناک عزیز برگشتن مثبت ومنفی ها را باعث خوشحالی ما کردی دمتان گرم و اگر کسی مخالفه میتونه نظر منفی بده خیلی راحت و بدون تنش در ضمن کسی معتقده غیر واقعیه به نظر من اشتباه فکر میکنه چون کسی اینقدر بیکار نیست برای مثبت و منفی با چند تبلت برای هر کامنت مراجعه کنه میدونید خیلی وقت گیره پس مثبت بیاندیشید و نظرات را واقعی بدونید هر چند تعداد مثبت ومنفی ها با نظر ما یکی نباشد
اگر نیکی از حد بگذرد نادان خیال بد کند حالا بیشتر قربان صدقه عراق بروید
افرادی امثال زنگنه مدیران اجرایی کشور هستند و برای آبادانی کشور پروژه های زیادی را انجام داده اند ، بعضی ها بزرگترین کار اجرائیشان صحبت است ، این مدیران به مدیران اجرایی هم ایراد میگیرند.
آقایان طوری حرف میزنند که انگا باآمریکا مراوده اقتصادی وسیاسی داشتن واوضاع کونی مملکت درنتیجه این روابط اقتصادی وسیاسی باآمریکا است.
سلام , جناب شریعتمداری و زاکانی و همفکرانش , واقعا آدم می ماند به این جماعت چه بگه ؟
از یک طرف داد و هوار راه می اندازید که فلان چیز نیست و مردم مشکل دارند از طرف دیگر جهل سال از انقلاب گذشته و وضع اقتصادی و تولید در کشور اینست و کشور را وابسته به فروش نفت کردید , ,آخر ما نفهمیدیم شما خواستار روابط با دنیا هستید یا نیستید ؟ اگر نیستید دورکشور دیوار بکشید و قضیه را تمام کنید ؟ خودتان هم مدیریت کشور را بدست بگیرید و مردم را راضی کنید
جناب زنگه راست میگوید؟ ما باور کنیم؟ مگر قرار بوده ایشان یاهر کشور دیگری به میل ما باشد؟
جناب زنگنه این مثل جدل شما با کیهان است
مگه خبرندارین کوفه جز خاک عراقه؟؟؟؟!!!
توزیع گوشت قرمز با کد پستی؟ خب اونی که تو چادر زندگی می کنه، خونه نداره چیکار کنه، وسط خیابون بهش تحویل میدن گوشت رو؟ یا اونی که 10 تا خونه داره چی اونم سهمیه اش مشخصه می تونن جلوش رو بگیرن یا اینم راهیه برای دور زدن آقازاده ها و اونایی که 100 تا خونه و کد پستی دارن؟
بهترین رویکرد دولت در سیاست خارجی عزل وزیر در هواست که روحش هم خبردار نشه و پس از فرود در یک کشور آفریقایی بهش اطلاع بدن
"ماجرای توزیع اینترنتی گوشت قرمز در تهران چیست؟"

توزیع گوشت توسط عده ای که از طرق مختلف بطور یکجا گوشت را از بازار جمع میکردند به شکست انجامید. ولی میتوان این مشکل را به راحتی برطرف کرد و نیاز به فروش اینترنتی نیست.

میدانیم که هر خانوار یارانه را از دولت از طریق واریز پول به کارت بانکی سرپرست خانواده دریافت میکند. سرپرست خانواده با مراجعه به مراکز فروش گوشت دولتی، باید وجه گوشت را فقط از طریق همان کارت بانکی که یارانه به آن واریز میشود پرداخت کند. وقتی اطلاعات از طریق کارت خوان فروشگاه به بانک ارسال میشود، بانک بررسی کند که اگر قبلا پول گوشت از طریق کارت خوان های فروشگاههای گوشت دولتی کسر گردیده است، دیگر اجازه کسر پول ندهد زیرا صاحب کارت قبلا گوشت را خرید کرده است.
به همین راحتی.
از طرف کارشناس کامپیوتر و شبکه
"واکنش محمد ایمانی به سخنان امروز زنگنه و جدل با خبرنگار کیهان"

فرض کنید که کیهان حرفهایی زده باشد
وای بر دولت و قرارداد بین المللی که با حرف یک روزنامه به شکست بیانجامد.
سایتهای معرفی شده برای توزیع گوشت فقط تمام اطلاعات شخصی افراد را می گیرند اما هیچ سفارشی قبول نمیکنند باید منتظر کلاهبرداری های جدید انهم در سطح گسترده باشیم
اگر عراقی ها پول نی دهند چرا همچنان به انها گاز می دهید. گاز ندهید مجور می شوند بدهی خود را بدهند. از ان مهمتر در همین روزها همچنان گارشناسان و شرکتهای ایرانی در عراق مشغول کشیدن خط گاز هستند . عراق کشور بسیار ثروتنمدی است و ما اگر بخواهیم می توانیم پول گازمان را بگیریو. تازه بابت حنگ هم صدها میلارد دلار باید عراق به ما خسارت بدهد.
نظرات جناب زنگنه هميشه همسو با تظرات اوپوزيسيون ابراز ميشود هرانچه را انها خوب ويا بد ميدانند جناب وزير همانرا فرياد ميزنند
سلام.موافقین و مخالفین fatf کار را به جایی رسانده اند که مردم سردر گم وکلافه شدهان.موافقین میگویند بدون آن کشور فلج (دقیقتر بگوییم فلج تر)میشود.مخالفین هم شبهه هایش را مطرح میکنند بدون اینکه برای آن جایگزین مشخصی ارایه بکنند.در این شرایط یا باید رهبری حکم حکومتی بدهد یا کاری مثل مباهله پیامبر مطرح شود تا کار یکسره شودو تکلیف قطعی همه مشخص بشود.پیشنهاد این است که موافقان آن شروط خودشان برای تحقق مزایای faftf و حداقل زمان برای مشاهده عینی مزایای آن را بطور شفاف مطرح بکنند و مخالفان هم شروط تحقق مظرات fatf و حداقل زمان آنرا مطرح بکنند و با توجه به تصویب آن در مجلس که نماینده اراده ملت هست.در مجمع تشخیص هم تصویب و نهایی و اجرا شود.بعد از منقضی شدن حداقل زمان مطرح شده اگر ثابت شد fatf در کل مفید بوده است مخالفان در مجلس ودر ملا عام از ملت عذر خواهی بکنند و هزینه هاو ضررهای تاخیر در اجرای آن را از جیب خودشان به ملت پرداخت بکنند و اگر معلوم شد در کل به ضرر کشور بوده است موافقین fatf همین کار را بکنند..در اینصورت است که حقیقت آشکار و حق به حق دار میرسد.
وای بر کدخداپرستان و غرب پرستان ..آنان که بجای توکل به خداوند و اعتماد به خدا ومردم وجوانان مومن و انقلابی به کدخدا و غرب پناه می برند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی