کد خبر: ۸۷۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 07 February 2019
استیو جابز در یک جمله معروف می‌گوید: «نحوه ارائه هرچیز، اهمیت آن را مشخص می‌کند» و این مسئله در جلسات کاری اهمیت خیلی بیشتری پیدا می‌کند. تنها حضور در یک جلسه کاری کافی نیست، بلکه باید خوب دیده و شنیده شد. نحوه صحبت کردن، موقعیت سنجی، اینکه چه موقع حرف دیگران را باید قطع کرد، زبان بدن، لحن و تمام اینها در جلسات کاری هستند و ناگفته‌های افراد را نشان می‌دهند. در این ویدیو توضیح داده می‌شود که چطور در بحث‌ها، مصاحبه‌ها و جلسات کاری خود را ارائه دهیم تا به هدفتان برسید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: