بازدید 24946

اسیدپاشی به عمه و برادرزاده خردسالش (۱۶+)

کد خبر: ۸۷۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 04 February 2019

دختر جوان در حالی که کودک خردسالی را در آغوش داشت به وسیله افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، دختر ۲ ساله‌ را در آغوش گرفته و به سمت چهار راه در حال حرکت است، بی‌اطلاع از اینکه قرار است چه اتفاق تلخی برای رخ دهد با دخترک هم‌صحبت شده و کنار خیابان منتظر تاکسی است که ناگهان احساس سوزش تمام وجودش را فرا می‌گیرد، صدای فریادشان به ناگاه در خیابان می‌پیچد و بلند می‌گوید: سوختم...سوختم... اتومبیل سفید رنگی برای چند لحظه چند متر جلوتر توقف می‌کند و با سرعت زیاد از محل حادثه متواری می‌شود. نرگس در حالی که می‌سوزد، فقط سعی می‌کند تا دستش را از روی صورت دخترک قرار دهد و شعله‌های آتش را خاموش کند، دست و صورتش از شدت شعله‌های آتش می‌سوزد اما کاری از دستش برنمی‌آید...»

این بخشی از اظهارات «مهدی» است که فرزند دو ساله و خواهرش قربانی شده‌اند.

با اضطراب و نگرانی از روز حادثه می‌گوید: همه چیز ناگهانی اتفاق افتاد، خواهرم به همراه فرزند خردسال من برای خرید راهی بازار شده بودند که در مسیر برگشت در حالی که فرزند خردسالم را در آغوش داشت، قربانی حادثه می‌شوند.

یکی از دوستان وقتی صدای فریادهای «شیما» و خواهرم را می‌شنود به سمتشان روانه می‌شود و به هر طریقی که بوده آنها را به بیمارستان «شهید رجایی» منتقل می‌کند. حادثه به قدری سریع اتفاق افتاده که افرادی که در محل حضور داشتند نتوانستند ضاربان را شناسایی کنند اما شاهدان می‌گویند یک خانم و دو آقا در اتومبیل حضور داشته‌اند؛ یعنی خودرو پراید ۳ سرنشین داشته است.

خواهرم برای گرفتن تاکسی کنار خیابانی در محله «زیباشهر» استان قزوین ایستاده بود که اتومبیل پراید سفید رنگی از فاصله‌ای دور برایشان بوق می‌زند، وقتی به نزدیک آنها می‌رسد برای چند لحظه حادثه اتفاق می‌افتد و صورت خواهر و فرزند من توسط اسید یا اسپری آتش‌زایی که از اتومبیل پراید به سمت آنها پرت می‌شود، می‌سوزد.

هویت ضارب مشخص نیست

از هویت ضارب اطلاعی نداریم و مشخص نیست این فرد با چه قصد و نیتی این کار را انجام داده است و ما امیدواریم با بررسی دوربین‌های مداربسته منطقه بتوانیم به قصد و نیت وی پی ببریم. به دلیل اینکه حتی شماره پلاک خودرو را در دست نداریم نتوانسته‌ایم از شخص خاصی شکایت و پرونده را پیگیری کنیم.

کسی به وضعیت ما رسیدگی نمی‌کند

ساعتی پس از وقوع حادثه وقتی به بیمارستان مراجعه کردم بلافاصله با پلیس برای رسیدگی به موضوع و تشکیل پرونده تماس گرفتم اما متأسفانه کسی پاسخگوی ما نبود، هزینه‌های درمانی آنقدر زیاد است که برای سه شب بستری بودن خواهر و فرزندم حدود ۷ میلیون تومان هزینه کردم و با اینکه تحت پوشش بیمه هستیم، هزینه‌های درمان را قبول نمی‌کنند.

خواهر من تنها ۲۰ سال سن دارد و در صورتی که درمانش به سرعت پیگیری نشود، ممکن است آثار سوختگی تا مدت‌های طولانی بر روی بدنش بماند.

بیمه به ما اعلام کرده به دلیل اینکه این پرونده ضارب دارد نمی‌تواند هزینه‌های درمانی را پوشش دهد و متأسفانه هیچ نهادی برای پیدا کردن ضاربان به ما کمک نمی‌کند، برخی از شاهدان حادثه اعلام کرده‌اند که در آن منطقه دوربین‌های مداربسته قرار داشته است و من از پلیس و قوه قضاییه درخواست دارم برای شناسایی ضاربان به ما کمک کنند و به فریادمان برسند.

به دلیل اینکه توان پرداخت هزینه‌های درمانی را نداشتم خواهر و فرزندم را از بیمارستان مرخص کرده‌ام و برای هزینه‌هایی که تا کنون صرف شده چکی را به عنوان ضمانت نزد بیمارستان قرار داده‌ام. خواهر و فرزندم به دلیل اینکه از ناحیه دست سر و صورت دچار سوختگی شدید شده‌اند، نیازمند درمان و رسیدگی هستند اما من یک کارگر ساده‌ام و توان پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور درمان را ندارم.

اکنون این دختر و کودک از شرایط جسمانی مناسبی برخوردار نیستند و به دلیل عدم رسیدگی مراجع ذی‌صلاح به این پرونده بیمه تأمین اجتماعی نیز پوشش هزینه‌های درمانی را متقبل نشده است، بهتر است برای تسکین دردهای این خانواده مراجع قضایی با رسیدگی سریع‌تر به این پرونده شرایط را برای درمان آنها فراهم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۴۳
چرا انقد وحشی شدیم؟
خدا عاقبت ما رو بخیر کنه با این سیستم
خیلی ناراحت شدم .انشاالله خدا شفاشون بده و امیدوارم عاملان این جنایت سریعا شناسائی بشوند.
لطفا یک شماره حساب از همین شخص سرپرست خانوده اعلام کنید تا مردم با غیرت کشور دست بکار بشوند چون دولت ما برای اینجور قرتی بازیها پول خرج نمیکنه!!
پلیس [اگه بخواد] می تونه با بررسی دوربین ها افراد خاطی را شناسایی کنه
پاسخ ها
بهادری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
شماره حساب اعلام کنین
شکر خدا اینم از بیمه که به درد آدمی که باید بخوره، نمی خوره؛ یادمه تو خبرای چند سال پیش می گفتن انگلستان دوربینا تو خیابوناش دو برابر شده و افزایش پیدا کرده و حسابی دم از این می زدن که انگلستان ناامنه و اینها، ولی حسابشو کنید واقعا کار عقلانی رو انگلستانی ها می کردن که با نصب دوربین تو تک تک خیابونا به راحتی مجرم رو می گیرن و حتی پیشگیری از جرم و جنایت بیشتری رو سبب می شه. خدا کسی رو گرفتار نکته تو این مملکت وگرنه کارش با کرام الکاتبینه؟؟؟!!!!!!!!!!! اون خونگرمی و ایرانی پرستی ما هم هیچ خبری از ش نیست در قبال این دوست عزیز که اینطور مورد ظلم اسیدپاشی قرار گرفته.
غرور ملی اینجاها لکه دار میشه نه تو فوتبال.
اگر دو نفر اسیدپاش را به عنوان محارب اعدام کنند دیگر کسی جرات نمیکند همچین کارهایی بکند . اسید قوی چه فرقی با سلاح دارد جز اینکه به راحتی از هر ابزار فروشی یا رنگ فروشی با قیمت ارزان میشود تهیه اش کرد. باز خدا پدر صاحبان مغاره های مواد شیمایی را بیامرزد که اخیرا سخت گیر شدند ولی بازهم تهیه اسید مثل آب خوردن است.
پاسخ ها
احسان
| - |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
این همه اعدام داشتیم تو این چند سال فکر نمیکنید باید رو فرهنگ آدما کار کنید تا روی مجازات آدما.....اون یارویی ک اسید پاشیده هم عین شما فکر کرده و توی تصوراتش اون خانوم و بچه رو مجازات کرده .....یکم فرهنگ گذشت رو یاد بدیم فرهنگ صبر ........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
این همه اعدامی چی درست شده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
عزیزم باید زنده زنده در آتش بسوزانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
در پاسخ به برادر احسان ، بحث فرهنگ رو اگر الان شروع كنيم تا 50 سال آينده جواب ميده ، اينجا ايرانه نه سوئد.
بايد اعدام كرد
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
دوستان روشنفکر اگر خواهر و بچه خودتون بود هم همین حرف رو میزدید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
اسید ریخته رو یک زن جوان و بچه دو ساله اعدام حقش نیست ؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
باید اسید بریزن روشون در ملا عام قصاص بشت سریعترین شکل ممکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
در پاسخ به آقا احسان: اتفاقا چون در خيلي موارد برخورد شديد و اعدام به سرعت و به موقع انجام نميشه خيليها به خودشون جرات چنين جناياتي ميدند. شما اول خودتو جاي قرباني بذار بعد صحبت از كار فرهنگي و اين حرفها بكن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
احسان چه حرف بي منطقي زده! اونيكه اسيد پاشيده مگر مجري قانونه كه خودش خواسته مجازات كنه؟ ما ميگيم اسيد پاشي كه جرم سنگينيه، مجازاتش قانوني و اعدام باشهشما اگر اين بلا سر خودت بياد باز همين نظرو داري؟.
فلاکت ازسروروی مملکت میباره.
چه کشور دیوونه خونه ای شده. هزینه درمان اینا رو الاقل بدین
انسانم آرزوست.
شماره حساب لااقل اعلام کنید از مسئولان که کاری برنمیاد
ترتیبی اتخاذ گردد تا اسید به راحتی دردست هرکسی قرار نگیرد وعندضروره به استفاده صحیح ان نظارت شود
واقعاً چرا حال ما انقدر خرابه؟ چرا هيچ اتفاقي براي اينملت نمي افته يك مقدار انسان باشند؟
فقط اون آدم رو پيدا كنيد بديدش دست من
(؟)
چرا در ارتباط با این نوع جرایم اشد مجازات با هدف بازدارندگی تصویب نمی شود همه پرسی بگذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
دقيقا درسته. اكثريت با اشد مجازات موافقن. اونايي كه با اعدام اين جانيان مخالفن، اگر اين بلا سر اعضاي خانواده خودشون بياد هم همين نظرو دارن؟
به نظر منم باید کسی که اقدام به اسید پاشی می کنه چه موفق و چه ناموفق اعدام بشه تا هر بدذاتی اقدام به این کار نکنه. اگه یه نفر فقط اسلحه تو دستش بود و رفت سرقت سرقت مسلحانه حساب می شه و جرمش اعدامه ولی اسید که خیلی وحشتناکتر و زجرآورتره به راحتی در دسترس همه هست و بررخورد جدی باهاش نمی شه. اقلا دولت هزینه ی درمان این جور افراد ستمدیده که اکثرا قشر بی دفاع خانمها هستند رو قبول کنه. اینم مثه زلزله ویرانگر و ناگهانیه.
باید جزای این آدم ها این باشه که تا ابد در زندان بمانند و حق بیرون اومدن نداشته باشن چون این وحشی ها زندگی آدم دیگه رو نابود میکنن
خدا لعنتشون کنه اینم وضعیت ماااااا.... لطفا اگر شماره حساب یا خیریه ای هست اعلام کنید تا هر چه زودتر یه کاری بشه برای اون بچه طفل معصوم انجام داد
در صورتی که مجرمین مرتکب اسید پاشی - سرقت مسلحانه - زورگیری و تجاوز به نوامیس مردم با اشد مجازات مثل اعدام مواجه گردند شاهد چنین وقایعی نخواهیم بود. خون این قبیل وحوش باید هرچه سریعتر ریخته شده و به سزای اعمالشان برسند.
حداقل یه شماره حساب اعلام می کردید تا هر کس به اندازه توانش کمکی کنه، مردم تو اینجور مواقع به داد هم می رسند. خداییش چرا اسیدپاش اعدام نمیشه؟؟؟
افراد اسیدپاش رو نه اعدام باید کرد نه قصاص بلکه تبعید ابدی و بی بازگشت به مناطق کویری. این افراد لیاقت ندارن در جامعه باشن.
فقط میشه گفت متاسفم برای انسانیت .چطور میشه یک انسان به درجه ای از حیوانیت برسه که طفل بیگناه دو ساله رو اینطوری بسوزونه .
اسیدپاشی جرم بی مجازات. قربانی رها شده
باید عکس قربانیان در سطح وسیعی منتشر بشه و از مردم بخواهند هرکس از اسیدپاشان خبر دارد اطلاع بدهد حتما انها دوست و اشنایی دارند و بالاخره لومی روند
عزيزم چه دختر نازي هم هست ايشالله خدا خودش يه نظري به مردم ايران داشته باشه، وااسفا
اخه اون بچه چه گناهی داره ای خدااااااااا
اینجا خیرین باید آستین بالا بزنن
راهی برای کمک اعلام کنید
شایسته است که تابناک ، از ایشان شماره کارت یا حساب اعلام کند تا مردم در هزینه های درمان به این هموطنان معصوم و زجر کشیده در حد توان کمک کنند.
حادثه های تکراری ، بی تفاوتی های تکراری، اعتراضات تکراری.... یک شماره حساب اعلام کنید حالا که جگر آدم رو در میارید.......
واقعا اگر اعلام بشه مجازات اسيد پاشي اعدامه و البته اين مجازات بدون جوسازي عده اي كه مثلا ميخوان اداي روشنفكري و فرهنگي در بيارن بسرعت و قاطعيت اجرا بشه، بنظرتون ديگه كسي جرات انجام چنين جناياتي را داره؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی