بازدید 6965

کاظمی جلسه امروز کمیسیون حقوقی را تشریح کرد

کد خبر: ۸۷۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷ 03 February 2019

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درخصوص جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی سه موضوع لایحه تجارت، طرح عفو عمومی و طرح اصلاح ماده ۲۲ قانون خانواده خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد کاظمی در خصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه تجارت مورد بررسی قرار گرفت که تاکنون ۲ کتاب از ۵ کتاب مربوط به این لایحه که کتاب اول مربوط به تجارت و مقررات حاکم بر آن و کتاب دوم مربوط به قراردادهای تجاری ب ماده است در کمیسیون تصویب شد که برای بررسی به صحن علنی ارجاع می‌شود.

وی افزود: طرح عفو عمومی در نشست امروز بررسی شد، یک فوریت این طرح در جلسه علنی یکم مهرماه ۹۷ مورد تصویب رسیده بود که در نشست امروز بررسی شد ولی به جمع بندی منتهی نشد و ادامه بررسی آن به جلسات اتی کمیسیون موکول شد. همچنین طرح اصلاح ماده ۲۲ قانون خانواده در نشست امروز بررسی شد، با توجه به ایرادات طرح قرار شد ویرایش آن در دستور کار طراحان قرار گیرد و سپس به کمیسیون برای بررسی باز گردد.
کاظمی در پایان عنوان کرد: در این طرح آمده که مراجع قضائی تا سقف ۱۴ سکه مهریه را مورد رسیدگی قضائی قرار داده و مابقی سکه‌ها جز تعهدات مرد نباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار