بازدید 2738

فتنه‌ها سبب ورزیدگی نیرو‌های‌حزب‌اللهی شد

کد خبر: ۸۷۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 03 February 2019
رییس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی گفت که تهدیدات نیمه سخت و امنیتی دهه ۶۰ و فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ سبب ورزیدگی نیرو‌های بسیجی و حزب اللهی کشور شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در نشست خبری که به منظور تشریح دستاورد‌های چهل ساله نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نعمات بزرگ الهی که در دوران معاصر از سوی خداوند به ملت ایران ارزانی شد پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی به رهبری یک فقیه انقلابی و فیلسوفی عارف بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در شرایطی اتفاق افتاد که آمریکای جهان خوار از ایران به عنوان جزیره ثبات یاد می‌کرد، خاطرنشان کرد: در آن زمان نیز به شدت تبلیغ می‌کردند که دین از سیاست جداست و دین افیون ملت‌ها و توده‌هاست.

ادیانی با بیان اینکه در سال‌های پیش از انقلاب هم از سوی لیبرال‌ها و جریان سکولار و هم از سوی چپ‌ها و نظام سوسیالیستی و کمونیستی دین مانع پیشرفت معرفی می‌شد، گفت: لیبرال‌ها روحانیت را به عنوان مرتجع معرفی می‌کردند و چپ‌های آن زمان نیز دین را افیون ملت‌ها می‌دانستند و در واقع کمونیست‌ها در شرق و لیبرال‌ها در غرب به منزله دو لبه قیچی عمل می‌کردند تا جایگاه دین را در جامعه از بین ببرند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اضافه کرد: انقلاب اسلامی در دورانی به ثمر رسید که دشمنان تلاش داشتند تا جایگاه دین را مخدوش کنند، اما در این فضا انقلاب اسلامی مبتنی بر باور‌های مردم شکل گرفت.

نماینده، ولی فقیه در ناجا با بیان اینکه امام کار ناتمام اجداد بزرگوارشان در برپایی نظام اسلامی را انجام داده و موفق به برپایی نظام اسلامی شد، خاطرنشان کرد: در حقانیت این نظام همین بس که ۴۰ سال است که با همه دشمنی‌ها، توطئه‌ها و دسیسه‌ها و انواع تهدیدات نظام سرپا مانده است.

وی با بیان اینکه دشمنان دل خوش کرده‌اند که موشک‌های ما را جزء برجام دو و سه قرار دهند خاطرنشان کرد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی سبب شد تا از دل جنگ یک قدرت بازدارنده خارج شود.

فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ سبب ورزیدگی نیرو‌های بسیجی و حزب اللهی شد

ادیانی با اشاره به تهدیدات دشمن از سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تصریح کرد: تهدیدات نیمه سخت و امنیتی دهه ۶۰ و همچنین فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و … سبب ورزیدگی نیرو‌های بسیجی و حزب اللهی شده و سبب شده است تا کشور آمادگی بالایی در مقابله با اتفاقات داشته باشد. بطوریکه ۴۰ سال است که از عمر انقلاب گذشته و هر روز کشورمان در عرصه‌های مختلف پیشرفت و ترقی کرده است.

وی یکی دیگر از ثمرات انقلاب اسلامی را ایجاد تحول اساسی و بنیادین در نیرو‌های مسلح اعلام کرد و افزود: طبق آماری که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی دیدم در روز‌های منتهی به انقلاب ۴۵ هزار مستشار نظامی نیرو‌های مسلح ما را اداره می‌کردند. در حالیکه امروز بر جهانیان نقش مستشاری ما در سوریه و یمن و … پوشیده نیست.

ادیانی با بیان اینکه ناجا یک نیروی مردمی و مولود انقلاب است گفت: البته قبل‌تر ژاندارمری و شهربانی و کمیته‌های انقلاب اسلامی بودند، اما به این مجموعه‌ها شکل داده شد و به حمدالله امروز توانمندی پلیس در حوزه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به ضرورت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز ادامه داد: دشمن دندان تیز کرده و خط و نشان کشیده و لازم است که مردم پاسخ دندان شکنی به طمع دشمن بدهند و سهم همه خانواده بزرگ نیروی انتظامی است که در راهپیمایی که مقابله با دشمن است حضور پیدا کنند.

وی در خاتمه سخنان خود از تدوین شاخص‌های پلیس تراز انقلابی نیز خبر داد و گفت: پلیس تراز انقلاب باید پلیسی هوشیار، بصیر و با تدبیر باشد که در این زمینه نقش عقیدتی سیاسی نقشی بسیار بارز است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس