بازدید 2673

کرملین: مادورو رئيس جمهور قانوني ونزوئلا است

کد خبر: ۸۷۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 02 February 2019

دیمیتری پسکوف اعلام کرد: برای روسیه نیکلاس مادورو رئیس جمهور قانوني ونزوئلا است و مسکو امیدوار است همکاری میان دو کشور ادامه یابد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین روز جمعه اعلام کرد برای روسیه نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا است و مسکو امیدوار است همکاری میان دو کشور ادامه یابد.

پسکوف گفت: «گوایدو رئیس پارلمان است. وی رئیس جمهور نیست. من وی را به عنوان رئیس جمهور به رسمیت نمی شناسیم. مادورو رئیس جمهور است و وی و دولتش شرکای واقعی ما در ونزوئلا هستند.»

سخنگوی کرملین ابراز امیدواری کرد به رغم اوضاع سیاسی متشنج در ونزوئلا روابط تجاری و اقتصادی و نیز همکاری با ونزوئلا تقویت شود.

پسکوف تاکید کرد :«آنچه در ونزوئلا روی می دهد ، در حیطه اوضاع داخلی این کشور است و مهمترین موضوع حفظ این کشور در مقابل دخالت کشور ثالث است.»

پسکوف همچنین در واکنش به سخنان گوایدو که اعلام کرده بود حمایت روسیه را خواستار شده است، خاطر نشان کرد مسکو هیچ پیامی از سرکرده مخالفان ونزوئلا دریافت نکرده است و زمانی که آن را دریافت کند، درخواست را بررسی خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد که روسیه هیچ ارتباطی با فروش طلای ونزوئلا ندارد. رسانه ها اعلام کرده بودند که ذخایر طلای ونزوئلا به روسیه منتقل شده است.

سخگوی کرملین خاطر نشان کرد تصمیم گیری در مورد خرید یا فروش طلای ونزوئلا یک «تصمیم حاکمیتی» مربوط به این کشور است، اما مسکو هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس