بازدید 3969

سردار یزدی: نام ایران قبل از همه ابرقدرت‌ها می‌آید

کد خبر: ۸۷۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 01 February 2019

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه نام ایران قبل از همه ابرقدرت‌ها می‌آید، گفت: امام با ورود خود نشان داد شاخص‌های ما متفاوت شده و عزت و افتخار را برای ایران به ارمغان آورد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ ظهر جمعه در مراسم گلباران جایگاه جلوس حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه ۵۷ در بهشت زهرا (س) گفت: ما دین بزرگی به امام و شهدا داریم و بر عهد و پیمان خود با آرمان‌های امام و شهدا خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه امام تفکر و عمل انقلابی را به ما آموخت ادامه داد: در این شرایط و دوران سخت و آزمونی مهم برای همه ما باید با از خودگذشتگی و ایستادگی انقلابی بمانیم.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه اندیشه انقلابی و انقلابی ماندن جوانان ما را متمایز کرده کرده، افزود: جوانان دنیا به دنبال این هستند شبیه جوانان غیور و انقلابی ایران شوند.

سردار یزدی با بیان اینکه شهدا الگوهای بارز جوانان ما هستند، تصریح کرد: دشمنان تلاش کردند یک الگو معرفی کنند که نتوانستند و نمی‌توانند ولی در عصر حاضر امثال شهید حججی اقتدار جوان مسلمان و ایرانی را به رخ جهان کشیدند.

وی با تأکید بر توصیه‌های امام به مسؤولان در قبال مردم خاطرنشان کرد: تلاش کنیم از خودشیفتگی، خودپرستی و دنیاپرستی دور باشیم و همانطوری که مردم در طول این چهار دهه در صحنه حضوری پرقدرت داشتند، مسؤولان جدی، محکم و استوارتر از گذشته برای خدمت در صحنه باشند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ ابراز داشت: در آغاز دهه پنجم انقلاب در حضور امام و شهدا متعهد می‌شویم که پای آرمان‌های این نظام اسلامی تا رسیدن به قله ایستادگی و مقاومت می‌کنیم.

سردار یزدی با بیان اینکه نام ایران قبل از همه ابرقدرت‌ها می‌آید، تأکید کرد: امام با ورود خود نشان داد شاخص‌های ما متفاوت شده و عزت و افتخار را برای ایران به ارمغان آورد. امام تفکر اسلام انقلابی را در قرن حاضر به یاد مردم انداخت و برای ملت دنیا به ارمغان آورد.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن با جنگ تحمیلی ۸ ساله به دنبال تحقق نیافتن آرمان‌های امام و شهدا و از پای درآوردن ملت ایران بود که با شکست مواجه شد و امروز ضعف و فروپاشی خود را در برابر مردم قهرمان ایران و آرمان‌های اسلامی این انقلاب چهل ساله به خوبی حس می‌کند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه دشمنان تمام سعی خود برای ایستادگی مقابل ایران را به کار بردند، ابراز داشت: تجزیه‌گرانی که با پول‌های کثیف آمریکا تلاش داشتند ایران را به چند کشور تقسیم کنند، امروز در برابر عظمت مردم ایران و تفکر راهبردی امام زانو زده‌اند و نگرانند از این که آرمان‌های امام یکی پس از دیگری تحقق یافته و می‌ترسند ایران کشور و قدرت آن‌ها را به چند تکه تقسیم کند.

سردار یزدی کشور ایران را برای دنیا مثال زدنی دانست و گفت امروز با تأسی از مقاومت و ایستادگی ما دنیا در حال حرکت است و به جوانان دنبال «ما می‌توانیم» هستند. البته ما برای رسیدن به قلل واقعی و آماده‌سازی زمینه ظهور و هدف نهایی این انقلاب نیازمند تلاش فراوان هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محل جلوس حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ در بهشت زهرا(س)، امروز جمعه همزمان با چهلمین سالروز ورود تاریخی و تاریخ‌ساز امام راحل با حضور مردم و خانواده شهدا گلباران شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر