بازدید 2926
سردار سلامی:

دومینوی تحولات با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد

کد خبر: ۸۷۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ 31 January 2019

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی انقلاب اسلامی ظهور کرد، نظم ساخته‌ قدرت‌ها لرزید و دومینوی تحولات سیاسی امنیتی اجتماعی فرهنگی و اجتماعی و پیشرفت‌ها شروع شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی ظهر امروز در نخستین اجلاس سراسری مسؤولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز امامت مشهد گفت: بعد از انقلاب صاحب راهبرد و قادر به تولید آرمان‌های بزرگ شدیم و توانستیم از اتکای ژئوپلتیک دشمن خارج شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی ظهور کرد، نظم ساخته‌ قدرت‌ها لرزید و دومینوی تحولات سیاسی امنیتی اجتماعی فرهنگی و اجتماعی و پیشرفت‌ها شروع شد.

وی اظهار داشت: دشمن می‌داند اگر اهداف و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به مدل تبدیل شود، قابلیت تکثیر پیدا می‌کند و هندسه قدرت جهانی را تغییر می‌دهد.

سردار سلامی با بیان اینکه هنر رئیس جمهور آمریکا دشمن کردن متحدان قدیمی خود بوده و همه کشورها از امروز کشور آمریکا به انزوا کشیده شده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها خود یکی از نقاط آسیب و ضعف را فقدان رهبری روحانی و کارزیما معرفی کردند، چیزی که به فضل خدا کشور ما از آن بهره‌مند بوده، رهبری به ما هویت، حرکت، انقلاب، افتخار، اقتدار و استقلال بخشید، در غیر این صورت، ما همان ملت پیشین بودیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن هر چه ما را در تنگنا قرار داد ولی ما رشد کردیم و امروز دستاوردها انقلاب و نظام اسلامی را در همه عرصه‌ها شاهد هستیم، اضافه کرد: به رغم محاصره‌ها، تحریم‌ها و جنگ‌ها در مسیر پیشرفت هستیم، چراکه ظرفیت‌های ما قوی و اراده‌هایمان محکم است، ما مقاومت می‌کنیم، البته نه تحمل فشار در سکون، بلکه به مقاومت با وجود غنا و ظرفیت‌های موجود و این مقاومت برای دشمن زجرآور است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید امروز قوی‌تر از گذشته عمل کنیم، متذکر شد: ما برای بزرگ بودن همه چیز در اختیار داریم و ملت ما همان طور که تاکنون اعتماد به خدا، ولایت و رهبری و نفس خود داشته، پس از این هم به آینده خود نیز باید ایمان داشته باشد.

سردار سلامی تصریح کرد: تعامل با دشمنان برای ما سعادتی ندارد، ما باید در میدان جهاد با دشمن پیروز شویم، چراکه دشمن جز به تحقیر و عقب افتادگی ما نمی‌اندیشد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز در منطقه لشکرهای بزرگی از جهان اسلام شکل گرفته و یک زمانی بود که فلسطینی‌ها با سنگ می‌جنگیدند، اما امروز شاهد هستید که همه نقاط اسرائیل در آتش است.

وی اظهار داشت: چنانچه در روی زمین جنگی آغاز شود طومار اسرائیل در هم پیچیده خواهد شد و از همین جا به اسرائیل می‌گوییم که آن‌ها به اندازه یک عملیات بیت المقدس ما نیستند، قبل از اینکه آمریکا به کمک آن‌ها بیاید، اسرائیل نابود می‌شود.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز در سطح دولت‌ها آمریکا دچار زوال قدرت شده است، افزود: این امر به خاطر این است که عقل سیاسی دولتمردان این کشور دچار زوال شده و ما با وجود فشار‌ها و تحریم‌ها و جنگ‌ها به رشد و بالندگی رسیده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: افق تفکر ما شکست نخوردن نیست، بلکه رسیدن به پیروزی و تحقیر دشمن و تسلیم کردن آنان است، ما باید قله ها را فتح کنیم و دشمن را به زیر بکشانیم، باید ذهن جوانان را با این ارزش‌ها آشنا کنیم تا بدانند که ما زیر چتر دشمن هیچ وقت رشد نمی‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار