بازدید 23898

آخرین تصویر «کی‌روش» پیش از ترک تهران

«کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت به تهران به همراه تیم، صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی تهران را برای همیشه ترک کرد.
کد خبر: ۸۷۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 31 January 2019

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱۹
کارلوس خان هم رفت .
متشکریم بابت تمام زحماتت ولی رفتارهای بسیار بسیار زشت و چندش آور کنعانی آزمون و حاجی صفی باعث باخت ما به ژاپن شد.
اون و کسایی که باهاش نصف کردن صاحب همه چیز شدن و ایرانیان صاحب هیچ
خیلی دور نخواهد بود که بگوییم :(( کیروش کجایی که یادت بخیر ))
برو که دیگه برنگردی، خوب سر ملتو کلاه گذاشتی و اندازه مربی های وطنی هم افتخار کسب نکردی. اگه با مایلی کهن شش تا زدیم به کره و صرفا به خاطر داور سوری خائن که تو نیمه نهایی، جلوی تیم قدرتمند عربستان که تو همین جام یه بار سه بر صفر شکستش داده بودیم، یه پنالتی ما رو نگرفت و بی جهت به علی دایی کارت زرد داد و یه گلمون رو هم قبول نکرد و ما تو اون جام سوم شدیم، اگه با مرحوم دهداری و تو اوج جنگ و با یه عده جوون گمنام سوم شدیم، اگه با قلعه نویی تو بارون شدید مالزی (که جنوب شرق آسیایی ها بهش عادت دارن و تیم های ما نه) دقیقه 118 جلوی کره حذف شدیم ، با تو دوره پیش و به خاطر لج بازیت جهت دعوت یه بازیکن خشن فراری و به خاطر سرایت اعتراضای بیجات به داور به بازیکنا جلوی عراق تو پنالتی کم اوردیم و جزئ 4 تا تیم هم نشدیم و تو این دوره هم با بهترین تیم آسیا و به دلیل ترس بیش از حدت به اسم ژاپن و به دیلیل نق نق کردن و تکبر و حسادت و حاشیه سازیات، جلوی تیم دوم ژاپن تحقیر شذیم. اگه به مربیای قبلی هم اجاره می دادن بازیکن دورگه و خالکوبی کرده با کیفیتی چون دژاگه را بیارن از تو بهتر نتیجه می گرفتن. قدراسیون هم مراقب بشه اسمای گنده اما متکبر و بداخلاق و انتقاد ناپذیری مثل موروینیو ... رو از لیستش کنار بذاره. به جای خرج میلیاردی صرف این کاسبا و دلال های داخلیشون روی زیرساخت ها تیم های پایه و ارتقای سطح دانش مربیان داخلی سرمایه گذاری کنند. از مدیر جدید شبکه سه هم به دلیل کنار گذاشتن فردوسی پور که سال ها با برنامه تقلیدیش میلیاردها به جیب زد و تیمای باشگاهی و هوادارنشو به جون داورا و همدیگه انداخت و با پشتیبانی بی حد و حضرش از این مربی، ازش بتی ساخت که هیچ کس جرات انتقاد ازشو نداشت و این مربی کاسب کارو جری کرد که تو همه مسایل دخالت کنه و به مربیای ایرانی و مربیای باشخصیت خارجی مثل شفر و برانکو توهین کنه، باید تشکر کرد.
حتی جرات نداشت بیاد تلویزیون دلایل این گندی رو که زده توضیح بده، الان میره تو جزیره ای که خریده عشق و حال میکنه
کیروش اگه چیزی ازش یاد نگرفتیم با اینکه مربی بزرگی بود وکادر ایرانی هم کنارش بود ومن خودم یادم هست هر وقت خودش وفدراسیون جلسه وبرنامه ای داشتن یک عده از مربی ها قهر وناز میکردن وحق حساب میخواستن ونمیرفتن یک کارش خوب بود اجازه دخالت به هیچکس نمیداد وبازیکن سالاری را کنار گذاشت -اگه مربی ایرانی بیاریم هیچکس حرف گوش نمیده مطمئن باشید وباز این آش و همین کاسه هست -خارجی بزرگ هم پول می خواد که طبق معمول ما نداریم .....پس بهترین راحش تعطیل کردن این فوتبال هست...والسلام
سلام میکنم به همه دوستان، تشکر ویژه میکنم از آقای کی روش سرمربی تیم ملی ایران که به نظر خودم بودنش نظم خاصی به تیم ایران داده بود درسته به ژاپن باختیم ولی ژاپن تیمی هست که شاید یک هزارم تلاشی رو که برای تیم پایه خودش انجام داده ، ما انجام ندادیم به همین علت بازی به روش کلاسیک برای ما سخته و نیاز به تلاش زیاد داره دقت کنید بازیکنان ژاپنی به اندازه ماه تلاش و انرژی مصرف نکردن تا به اینجا مسابقات برسن ،کلاسیک بازی کردن قسمتی از وجودشون هست از بچگی با هاش بزرگ شدن پس مشخص بود که از تیم ملی ایران می برن ، تیم ما نسبت به سال های قبل قابل مقایسه نیستش خیلی باکیفیت تر بازی می کنه حریفای سالهای گذشته خیلی ضعیف بودن ولی الان همگی سرمایه گذاری زیادی روی فوتبالشون می کنند شک نکنید اگر ما هم روی فوتبال پایه سرمایه گزاری نکنیم روزی میرسه که از ضعیف ترین تیم های آسیا خواهیم بود من فکر می کنم بهترین راه ایجاد شرایطی برای افراد و سازمان های صاحب نام هستش که بیان مدارسی رو ایجاد کنند تا بچه های ما فوتبال رو به صورت حرفه ای کار کنند و با ترانسفر نوجوان ها برای کسب ثروت خودشون هم که شده به تیم های بزرگ دنیا خواسته یا ناخواسته پشتوانه تیم ملی ایران قویتر بشه .
نه برا همیشه /بر میگرده ............
غم انگیز
روند نزولی تیم ملی فوتبال آعاز شد.
درسته قهرمان آسیا نشدیم ولی ایشان زحمت زیادی برای تیم ملی کشید و سطح فوتبال ما را بالا برد . ای کاش شعور به خرج می دادیم و قبل از رفتنش یک برنامه قدردانی مفصل برای ایشان می گرفتیم .
چه ساده وبی ریا
متاسفانه خوش استقبال بد بدرقه هستیم
اگه بد بوده چرا ۸سال نگهش داشتن اگه خوب بود این رفتار درست نبود
لااقل به احترام زحماتی که در این ۸ساله برای تیم ملی کشیده میشد با یه رفتار متعارف تر و بهتری ایشان را بدرقه میکردن
ایشان اینقدر مهم بودند و ملت خبر نداشت کم فحش داد حتی در مسایل سیاسی هم وارد شد باخت شرم اور به ژاپن را هم دیدیم حالا خروجش اینقدر مهم شده عکس کیفش با دلارها را هم چاپ میکنید واقعا که
مرد خدمت گذاری بود
با همه ی احترام و علاقه ای که به آقای کیروش در این 8 سال پیدا کردیم و داریم.
ای کاش سوای این اخلاق حرقه ای، مقداری احساس و انعطاف و دوستی بیشتر با مردم خونگرم ایران داشتند.
چرا که انگار ایشان چمدانهای خود رو قبل از بازیها بسته و آماده جلوی در گذاشته بودند. تا پس از این نتیجه سریعا به کشورشان و یا هر کشور دیگری بروند.
شاید بهتر بود که در یک برنامه تلوزیونی مثلا برنامه نود، شرکت میکردند و با حضور خود، و عنوان کردن مسائل فنی و سایر مسائل، بگونه ی بهتری از تیم ملی و ایران خدا حافظی میکردند.
و مقداری از شوک وارده به تیم فوتبال ایران میکاستند.
مشکل اصلی این مملکت وجود مدیران ناپاک و پاکان غیر مدیر در راس امور است. تعهد و تخصص دو عنصر مفقود در مدیریت ما... آقایون والله خدارو خوش نمیاد یه عده با یارانه ۳ دلاری زندگی کنن و شماها بیت المال مسلمین را میلیارد میلیارد به پای اجنبی جماعت بریزین و در نتیجه هم هیچی عایدمون نشه... هی نگیم کیروش دوبار متوالی ما رو برد جام جهانی ، خجالت بکشین ، ملتو چی فرض کردین ، یعنی نمیخواسین تو چهارونیم سهمیه آسیا هم باشین ، قبلا سخت بود ، چون سهمیه کمتر بود ولی الان بردن از تیم های هشتادم تا دویستم فیفا هنر نیست. آقای تاج ، آقای سلطانی فر و سایر آقایونی که بر خلاف اصول اسلام و انقلاب اسلامی عمل میکنید ، این سخن مولا علی علیه السلام رو آویزه ی گوشتون کنین که ریاست ها اگر دائمی بود به شماها نمی رسید... زمستون میره و روسیاهیش به زغال میمونه ...
بدرود بدرود بدرود مرد بزرگ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل