بازدید 3478

توسعه کسب‌وکار با «برون‌سپاری خدمات مشتریان»

کد خبر: ۸۷۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 30 January 2019

امروزه با داغ شدن بازار رقابت بین فعالان حوزه‌های مختلف، بحث ارائه خدمات شایسته به مشتریان، درست به اندازه ارائه محصول باکیفیت اهمیت یافته است. با درک این موضوع است که فعالان کسب و کارهای مختلف به ارائه خدمات باکیفیت به مشتری، نگاهی سرمایه‌ای داشته و در صدد هستند با ارائه شایسته این خدمات، خود و کسب و کارشان را توسعه دهند.

به گزارش «تابناک»، در این زمینه بسیاری از کسب و کارها توان و تخصص کافی برای راه‌اندازی مرکز ارتباط با مشتریان حرفه‌ای را نداشته و به همین دلیل این خدمت را به متخصصان این امر برون‌سپاری می‌کنند که پیتام از مطرح‌ترین شرکت‌های ارائه خدمات ارتباط با مشتریان است.

«پیتام» به عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ارائه خدمات ارتباط با مشتریان، نه تنها نگاهی عمیق  و حرفه‌ای به موضوع خدمات ارتباط با مشتری دارد؛ بلکه شرایطی را فراهم کرده است که کسب و کارهای مختلف از امکان برخورداری از واحد ارتباط با مشتریان با بالاترین کیفیت برخوردار شوند. در ادامه با خدمات این شرکت بیشتر آشنا می‌شویم.

مختصر و مفید درباره پیتام

پیتام یک شرکت دانش‌بنیان است که خدمات باکیفیت، حرفه‌ای و شایسته‌ای را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

پیتام با داشتن نیروهای حرفه‌ای، متخصص و باتجربه که به دانش روز و استانداردهای جهانی مسلط هستند، به‌کارگیری به‌روزترین تجهیزات، پشتیبانی چند رسانه‌ای و... توانسته است خدمات شایسته‌ای به شرکت و سازمان‌هایی ارائه دهد که شرایط درونی‌سازی و تجهیز خود به مرکز تماس حرفه‌ای را نداشتند یا در حال بزرگ کردن بازار خود هستند.

این شرکت‌ها با برون‌سپاری خدمات مشتریان به شرکت پیتام، هزینه فکری، زمانی و ... را از دوش خود برداشته و به یک شرکت متخصص محول کرده‌اند و با این کار نه تنها بار سنگین جذب نیروی متخصص را از دوش خود برمی‌دارند، بلکه دیگر نیازی به مجهز کردن سازمان خود به تجهیزات گران قیمت مرکز تماس ندارند و بار اقتصادی آن نیز از دوش‌شان برداشته می‌شود.

مشتریان پیتام

تمام کسب و کارها در حوزه‌های مختلف، می‌توانند از خدمات ارتباط با مشتریان پیتام، بهره‌مند شوند. شرکت‌های بزرگ و کوچک تولیدی و خدماتی، واردکنندگان کالاهای مختلف، موسسات آموزشی و ... همه و همه می‌توانند برای دریافت خدمات حرفه‌ای و با کیفیت ارتباط با مشتریان در دایره مشتریان پیتام قرار بگیرند.

حقیقت این است که مشتریان پیتام را آن دسته از کسب و کارهایی شامل می‌شوند که به این آگاهی رسیده‌اند که مجهز نبودن به مرکز خدمات مشتریان، هزینه‌های زیادی را در دراز مدت برای آنها در پی دارد و عدم وجود سیستم یکپارچه پاسخگویی، عواقبی چون، افزایش نارضایتی مشتریان، کاهش فروش و... را در پی دارد. به همین دلیل است که این شرکت‌ها به پیتام اعتماد کرده‌اند.

همچنین شرکت‌هایی که در مرحله SCALE – UP هستند نیز نیاز جدی به دریافت خدمات پیتام دارند. به عنوان مثال شرکت آچاره پس از همکاری با این شرکت توانست کمپین‌های بیشتری اجرا کند و سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهد.

پیتام چه تغییر در دنیای کسب و کار ایجاد کرده است؟

  • پیتام به سازمان‌ها کمک کرده است که با برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خود، انرژی و هزینه خود را در بخش‌های دیگری سرمایه‌گذاری کنند.
  • پیتام موجب شده است که درصد رضایت مشتریان و توصیه‌پذیری کسب وکارها افزایش یابد.
  • پیتام میزان در دسترس بودن کسب‌و‌کارها را افزایش داده است.
  • پیتام سیستمی نظامند برای مدیریت بر خدمات مشتریان ارائه می‌دهد.

کیفیت خدمات پیتام چگونه است؟

  در مورد کیفیت خدمات پیتام باید بگوییم که این شرکت با راه‌اندازی آکادمی ویژه مهارت‌آموزی پرسنل خدمات مشتریان به توسعه مهارت‌های این حرفه به عنوان یک تخصص پرداخته و تمام نیروهای پیتام از دانش‌آموخته‌های موفق این آکادمی هستند. هدف پیتام از راه‌اندازی این آکادمی، ارائه خدمات شایسته در حوزه پشتیبانی از مشتری است تا فضایی ایجاد کند که مشتری در تمام مسیر ارتباط با مرکز تماس حال خوش را تجربه کند.

این شرکت جوان خدمات متنوعی در حوزه وفادارسازی مشتریان به سازمان‌ها و کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که رشد و توسعه مشتریان پیتام بر این ادعا صحه می‌گذارد.

پیتام چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات پیتام نیز شامل موارد زیر است:

  • خدمات حوزه تماس‌های ورودی
  • تماس‌های خروجی
  • خدمات غیرصوتی شامل: پاسخگویی به ایمیل مشتریان – پشتیبانی پیامک و ..
  • چت آنلاین
  • مدیریت سفارشات آنلاین
  • و دیگر خدمات حوزه وفادارسازی مشتری

خدماتی که پیتام به سازمان‌ها ارائه می‌دهد 24 ساعته، باکیفیت و با مناسب‌ترین قیمت است.

به این ترتیب سازمان‌ها می‌توانند به جای صرف هزینه بالا بابت راه‌اندازی مرکز تماس انرژی و هزینه خود را صرف توسعه کسب و کار خود کرده و با خیال راحت پاسخگویی به مشتریان و وفادارسازی آن‌ها را به پیتام بسپارند.

پس اگر شما هم مدتهاست به وفادارسازی مشتریان خود فکر می‌کنید، اگر می‌خواهید خدمات ارتباط با مشتریان درجه یک و باکیفیت ارائه دهید و اگر به فکر برون‌سپاری این خدمات یا دریافت کمک تخصصی در این زمینه هستید، همین حالا با پیتام تماس بگیرید و از تیم حرفه‌ای پیتام کمک بگیرید.

راه های ارتباطی:

021-91006033

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر