بازدید 12155
۹

کی‌روش تا اطلاع ثانوی در ایران می‌ماند

کد خبر: ۸۷۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 30 January 2019
کارلوس کی‌روش که همراه تیم ملی فوتبال وارد تهران شده است، فعلا قصد ترک ایران را ندارد و در انتظار عمل کردن فدراسیون فوتبال به تعهدات مالی‌اش است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از باخت در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در مقابل ژاپن همراه تیم ملی فوتبال از امارات به ایران بازگشت و در هتل فرودگاه امام (ره) مستقر شده است. او پس از ورود به ایران، تاکنون حتی وارد شهر تهران هم نشده است.

کی‌روش که به نظر می‌رسید پس از حضوری کوتاه در تهران، مجدداً ایران را ترک کند، اکنون مشخص شده است که چنین قصدی ندارد و برنامه خروجش از کشور فعلاً مشخص نیست و او تا اطلاع‌ثانوی در ایران خواهد ماند.

اقامت در هتل فرودگاه امام (ره) یکی از دلایلی بود که تصور می‌شد او و دستیاران خارجی‌اش بلافاصله پس از ورود به تهران، در پروازی دیگر ایران را ترک کنند، اما پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد که سرمربی تیم ملی در انتظار اقدام مالی فدراسیون فوتبال است تا پس از اینکه فدراسیون به تعهدات مالی خود در قبال اعضای کادر فنی تیم عمل کرد، از ایران خارج شود.

ظاهراً کی‌روش قصد دارد پس از تسویه حساب مالی با فوتبال ایران به همراه دستیاران خارجی اش تهران را ترک کند.

آخرین قرارداد فدراسیون فوتبال و کی‌روش پس از جام جهانی ۲۰۱۸ و به مدت شش ماه بسته شد و مشخص نیست که چه میزان از قرارداد کی‌روش پرداخت نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۹
قطعا این تیم باید مربی بهتر از کی روش داشته باشد ...پس کی روش را از دست ندهید.
تا چند وقت پیش که صدا وسیما ،فدراسیون فوتبال ،بیشتر خبرگذاری ها وسایت ها میگفتن طرف پولشو کامل گرفته،،چی شد ؟؟؟
چه پول مفتی به این مربی دادن. بخدا کیروش واسه این فوتبال کاری نکرد. اونهایی که میگند بعد میفهمید کیروش کی بود اصلا از فوتبال سر در نمیارن. حاج صفی سردار رامین اینایی که میگن کیروش فلان بود و بلان بود اصلا بازیکن نیستند.این تیم باید تو جام جهانی صعود میکرد، این تیم باید تو جام ملت ها قهرمان میشد. چون بازیکنای اماده ای داشت. تو هر پست چند دهتا بازیکن داشتیم ما که خداییش همه آماده بودند ولی کو برنامه؟؟؟ کو تاکتیک؟؟ آخه دفاع کردن و ضد حمله شد تاکتیک؟؟؟؟؟ اگه پنالتی عمان گل میشد شک نکنید که ما جلو عمان جذف میشدیم.
کیروش را نگهداریم بهتر است . محیط تیم ملی خوب شده و جنجالی در تیم نیست. نقاط ضعف مشخص است و راه حل آنها معلوم به نظر من به اندازه سرمایه ای که گذاشته بودیم و حتی بیشتر برداشتیم و ما اصلآ در قد و اندازه ژاپن و قطر امروزی نبودیم. بازیکنان ما خوبند ولی بیشتر انها خرفه ای نیستند. و اما اشتباهات ما: ما بجای انالیز کردن بازیکنان حریف در تلویزیون بازیکنان خودمان را برای اتها آنالیز میکنیم تا اگر نکاتی را در انالیز خودشان ندیده اند ببینند. ما همیشه طرف مقابل را دست کم میگیریم ولی کیروش نه! ماییم که با یک خرما گرمی و با یک الو سردیمان میشود. مربیان ما باید روی میز غذاخوری و به دعوت فدراسیون به کیروش نزدیک شوند و با او دوست شوند و از او بهره ببرند و به او اطلاعات بدهند باید یاد بگیریم که این تیم ملی میتواند خیلی بزرگتر شود تا روزی که ما هم با 17 لژیونر وارد زمین مسابقه شویم.
کی روش خوب کار کرد و نظم و انظباط خوبی به تیم ملی داد با بازکن سالاری برخورد کرد و شفاف خواسته هایش را می گفت ادم صادقی است ما در بازی با ژاپن در یک حادثه و ان هم اعتراض به داور بازی را واگذار کردیم و بلازکنان تمرکز خود را از دست دادند. یک اشتباه مظلومانه گریبانمان را گرفت . این چیزی از بازی ها و نتایج خوب تیم ملی کم نمی کند . برد های خوبمان یادمان نمی رود...
شما خونتون رو پشت به آفتاب بسازی کی ضرر میکنه خورشید یا شما؟ کیروش و رزومش تو فوتبال دنیا درخشان تر از این حرفان
شفافیت به این میگن : اعلام شود در طی سالیانی که ایشان مربی تیم ایران بوده اند چقدر دریافت نموده است .
نمیدوم چرا فکر میکنیم با مربی با دانش وطنی نمیتونیم این نتایجو بگیریم .
سلام
این بنده خدا می دونه که اگه پول نگرفته بره دیگه براش ویزا صادر نمی کنن که بیاد دنبال طلبش باشه!!!
مونده تا پولشو بگیره و در صورت لزوم دست به افشاگری بزنه!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها