بازدید 3931
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

مدارس برخی شهرهای آذربایجان‌غربی تعطیل شد

کد خبر: ۸۷۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 28 January 2019

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: به علت سرمای هوا، مدارس برخی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی فردا تعطیل شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، ابراهیم محمدی در خصوص تعطیلی برخی مدارس استان آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به تداوم بارش برف، سرمای هوا و یخبندان، روز سه شنبه 9 بهمن ماه 97 برخی مدارس استان در نوبت صبح تعطیل شده است.

وی افزود: این مدارس شامل نواحی یک و دو ارومیه و مدارس ابتدایی شهری و روستایی، منطقه سیلوانا و تمامی مقاطع تحصیلی و صومای برادوست و تمامی مقاطع تحصیلی خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: در چالدران نیز مدارس مقطع ابتدایی شهری و روستایی تعطیل شده و آغاز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین نواحی یک و دو ارومیه شامل مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری و روستایی و منطقه انزل ارومیه، شهرستان‌های اشنویه و پیرانشهر در تمامی مقاطع تحصیلی، نقده، مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری و روستایی، سلماس مقطع ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و نیز بخش قطور و صفاییه خوی، تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

محمدی تصریح کرد: همچنین بخش نازلوی ارومیه در مقطع ابتدایی تعطیل و آغاز مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر انجام می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل